«wczoraj, o 11:07» Ice: Nie chce ktoś przesiąść się na Smc? Czas na zmiany u mnie 
|
«16 lut 2019, o 21:32» Zielak: A różnicy nie czuć w ogóle. Poza tym że z oringiem dużo cichszy.
|
«16 lut 2019, o 21:32» Zielak: Kupuj oringowe. Raz kupiłem bez oringow i co jazda naciąganie i zębatki szybciej poszły. Tak wiec wybór jest prosty
|
«16 lut 2019, o 20:22» Antonio: Wysyłka wyjdzie pewnie z 50$..
|
«16 lut 2019, o 11:39» fidodido: Tak, spróbuje tym razem z o-ringami
|
«15 lut 2019, o 19:12» marchewka: Bez oringowe do crossowek, mają mniejsze opory, ale dostanie sie woda itp i sie rozciagnie, bierz z oringami, wytrzymałość większa a różnica małoodczuwalna
|
«15 lut 2019, o 15:26» fidodido: a tak na marginesie do crossów to raczej bez o-ringowe ale może jestem w błędzie
|
«15 lut 2019, o 15:21» fidodido: ...taaaaak zawsze pod prąd 
|
«15 lut 2019, o 15:01» Jerry: jakoś ludziska latają na o-ringach i x-ringach i sobie chwalą, bezoringowe wzmacniane występują np. DID 520 NZ 112 . Wydaje mi się czy marudzisz ? Ja to bym chciał tak, ale jednak troszkę inaczej.. 
|
«15 lut 2019, o 14:04» fidodido: najlepszy byłby bez o-ringowy wzmacniany tylko nie wiem czy takowe występują
|
«15 lut 2019, o 14:02» fidodido: ano w tym, że jakoś średnio widzę łańcuch z gumowymi uszczelnieniami do upalania w błocie
|
«15 lut 2019, o 12:58» Jerry: no to kup O-ring lub X-ring skoro zauważyłeś że "zwykły" jest najsłabszy i się boisz że się zerwie.. w czym masz problem ?
|
«14 lut 2019, o 22:42» fidodido: i nie chciałbym aby się zerwał przy przelotach między offowych
|
«14 lut 2019, o 22:40» fidodido: ale zauważyłem, że te bezoringowe są teoretycznie najsłabsze i być może bardziej podatne na zerwanie
|
«14 lut 2019, o 22:39» fidodido: ja dotąd jeździłem na jakichś paździerzach bezoringowych bo i tak szły w piach i błoto
|
«14 lut 2019, o 22:00» scOti: U mnie x ring
|
«14 lut 2019, o 20:42» fidodido: pytanie do szanownego grona - jeździcie cross/enduro na na łańcuchach bezoringowych?
|
«14 lut 2019, o 17:16» Mateusz93: Przypasuje ten błotnik do drezyny? 
|
«14 lut 2019, o 15:28» Jac: Przepraszam, dwa razy mi poszło.
|
«14 lut 2019, o 15:27» Jac: Wszystko nt. standardowych przełożeń oraz skutków modyfikacji zębatek (obroty orz prędkości maks. na poszczególnych biegach) znajdziesz tutaj https://www.gearingcommander.com/
|
«14 lut 2019, o 11:08» gawkes1: Ok, dobrze wiedzieć
|
«14 lut 2019, o 11:04» Jerry: szukać możesz, ale z tego co się zorientowałem strata czasu, taniej nie znajdziesz wliczając w to Alledrogo itd.
|
«14 lut 2019, o 11:01» gawkes1: Dzięki Antonio, jak ktoś ma jeszcze inne strony to się oczywiście nie pogniewam 
|
«13 lut 2019, o 21:00» fidodido: coś mi się kołacze że 14/44 ?
|
«13 lut 2019, o 21:00» fidodido: sorry za banalne pytanie ale nie mogę tego znaleźć a zapomniałem jakie standardowe przełożenie zębatek jest w S?
|
«13 lut 2019, o 20:36» JohnySpZOO: Dokładnie, rynek USA
|
«13 lut 2019, o 19:16» krizzo: To na californie szlo chyba
|
«13 lut 2019, o 19:02» JohnySpZOO: Fabrycznie na rynek wychodził składak E/S gdzie silnik od E plastikowy bak od E, gaźnik miku... tylny amor z S z czerwoną sprężyną. W papierach moto E. W tamtym roku były wystawione na olx 2 sztuki. Jak to się zbiera - troszkę żwawiej od S
|
«13 lut 2019, o 07:47» grzeee: Ok, nie wszystko da się odrazu kupić ale rozumiem że da się z Mikunim jeździć.
|
«12 lut 2019, o 22:30» Jerry: ale jeśli mówimy o kpl. silniku z E łacznie z wałkami, to nie wiem czy bym skąpil na FCR...
|
«12 lut 2019, o 22:23» krizzo: No przynajmniej sie nie spierdoli jak fcr xD
|
«12 lut 2019, o 20:24» grzeee: Silnik od E plus gaźnik Mikuni zadziałają ze soba ? Jest sens ?
|
«11 lut 2019, o 11:54» faryn: No to kurde z chęcią
|
«11 lut 2019, o 11:44» Jerry: hm... no to kurde może pójdę i ją znajdę za Ciebie ?
|
«11 lut 2019, o 10:09» faryn: Kurde nie wiem czy nie mam gdzieś z dr:)
|
«10 lut 2019, o 21:22» faryn: No tak myślałem nad jakaś płyta.. bo w sumie w cenie klosza kupię lampę
|
«10 lut 2019, o 20:44» krizzo: Niezbitym
|
«10 lut 2019, o 20:42» faryn: Zbity klosz czym zastąpić ?
|
«8 lut 2019, o 16:00» Ruff: Oczywiście jesli mowa o nowym FCR a nie używce...
|
«8 lut 2019, o 15:59» Ruff: A z drugiej stroby jesli ktos mysli o FCRze to cena wydaje sie w miarę porównywalna...
|
«8 lut 2019, o 15:58» Ruff: Nie ładować, przynajmniej na razie nie mam takich pomysłów Ale dziś na takie cos trafiłem w czeluściach netu i mnie zaciekawiło 
|
«8 lut 2019, o 15:25» Antonio: A odpowiadając na pytanie: jestem pewien, że nikt z forum nie ma tego w swojej Drezynie 
|
«8 lut 2019, o 15:25» Antonio: Panie chcesz takie coś do DRZ ładować? XD To już lepiej sprzedać i szukać jakiegoś SMC 
|
«7 lut 2019, o 22:20» gawkes1: Dzięki za szybką odpowiedź 
|
«7 lut 2019, o 22:17» krizzo: I na forum tu
|
«7 lut 2019, o 22:16» krizzo: Są na thumper talku wymiary podane
|
«7 lut 2019, o 22:16» gawkes1: Ja znowu w temacie loctite fixa. Chciałem sobie kupić te śruby do magneta mocniejsze. Wiem, że nr części to 07130-05253 ale za uja nie mogę znaleźć ich wymiarów. Jakieś pomysły?
|
«7 lut 2019, o 17:37» dubczak: Jakie mocowanie klamki sprzęgła polecacie? Dziś wracałem do domu bez sprzęgła 10km ; D
|
«6 lut 2019, o 09:05» gawkes1: Super krzaqpl, odezwę się jak już nadejdzie ten wielki dzień 
|
«6 lut 2019, o 06:53» Jerry: ee tam.. idę se do garażu kartery pomyć (takie odstresowanie) łożyska w zamrażarce, wał po przebicu przyjdzie - dziś jest TEN DZIEŃ he..he..he.. 
|
«6 lut 2019, o 06:49» Jerry: i jwszcze masz człowieku WIELKIE szczęście, ze Pan mechanik łaskawie spojrzał na twoje auto. Ty leszczu płać już sa sam jego dotyk - magicy jak Kaszpirowski normalnie 
|
«6 lut 2019, o 06:45» Jerry: ino że w Polszy musisz umiec wszystko. Miałem taki okres że chciałem dać zarobic mechanikom no i sie nie da... kolejki na 2-3 tygodnie a jak widziałem co robili i jak robili to mnie taki wk... brał. No to jest przecież bez sensu jak po każdym mechaniku musisz przejrzec auto, podokrecać śruby. Taniej, szybciej i lepiej zrobic to samemu. Nie wszystko się da, ale wiekszość...
|
«6 lut 2019, o 05:16» krzaqpl: Tylko ja slilniki składałem już w wieku 15 lat, nie każdy tak musi, ja potrafię rozebrać moto do gołej ramy i złożyć, ale zęba sobie nie naprawię jak mnie boli i nie wymagam od każdego żeby umiał wszystko.
|
«6 lut 2019, o 05:10» krzaqpl: gawkes1 daj znać, to klucz Ci do wawy przywiozę itd. Ostatnio wyczaiłem, że na warsztacie w nowej pracy chłopaki mają i kinetyczny wybijak do łożysk, aż mi się oczka zaświecły
|
«6 lut 2019, o 05:07» krzaqpl: Ja nie potrzebuje, Krizzo też, dla innych może trzeba, ja podałem same wyniki laborek z AGH'u, co jestem świadkiem, te klucze mają taką powtarzalność, jak moja ręka.
|
«6 lut 2019, o 05:05» krzaqpl: Oj gównoburze, któryś się jebnął w opisie loctite fixa, ja ujebałem śrubę? Moja sprawa, nie pasowało mi od początku, a pracuje w przemyśle ciężkim... A jednak się zastosowałem, bo uznałem, że ja jestem głubszy. Co do kluczy, wielkie odkrycie, że mechanik który na codzień ma ten klucz w łapie, dokręci wam tak samo jak i z dynamometrykiem?!
|
«5 lut 2019, o 21:48» Ruff: Tez mi sie własnie wydawało, że 160 to jak na DRZ ciut zbyt szeroko ale z drugiej strony jesli by przeliczać rozmiar to 160tka przy profilu 60 ma bliższy obwód niż 150tka...
|
«5 lut 2019, o 21:05» krizzo: To gitarka
|
«5 lut 2019, o 19:23» dominatorek: krizzo ostatnio grzebałem w transalpie i mostek od wałka był na 10nm kliknęło jak trzeba. Wszystkie śruby dekla 12 nm i kilka śrub 6nm. Wszystko w alu i cacy. Używam proxxona microclick w zakresie 6-30 i działa. Jak się ociepli będę wymieniał rozrząd w drz to się pochwalę czy dałem radę.
|
«5 lut 2019, o 18:50» Antonio: 150 jak dla mnie zawsze było optymalne, mało kto się chyba pcha w DRZ w 160
|
«5 lut 2019, o 16:24» Ruff: Panowie - do DRZ na tył który rozmiar lepiszy 150/60ZR17 czy 160/60ZR17 ?? Oponki to DUNLOP MUTANT ?? (w rozmiarz 140/70 ich nie robia, stąd pytanie)
|
«5 lut 2019, o 15:59» krizzo: Bo zanim Ci kliknie 10nm moze ci kliknąć śróba
|
«5 lut 2019, o 15:59» krizzo: Także małe sprawy dokręcam ręcznie
|
«5 lut 2019, o 15:59» krizzo: W vanosie lewe gwinty
|
«5 lut 2019, o 15:58» krizzo: W głowicy pourywane śróby pompowtrysków
|
|