www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 17 lis 2019, o 09:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: LTZ-400 wtrysk
PostNapisane: 9 sty 2016, o 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Z ciekawostek, kolega nabył i ujeżdża takie coś 2012 LTZ-400 bliźniak naszych DRZ na czterech kołach. Sprzęt jest nadal produkowany ale najciekawsze jest to że od 2009 jest zasilany wtryskiem keihin, silnik dokładnie ten sam co w drz-400 tylko wiadomo wsteczny i pewnie inne przełożenia w skrzyni. Fajnie to chodzi i jeździ szkoda że drz-ta nie doczekała się wtrysku i zakończyli produkcje w Europie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2016, o 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2012, o 19:19
Posty: 146
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: DR-Z 400
Podpytam, bo mnie ciekawi - ma ktoś jakieś doświadczenia i/lub wiedzę w czym wtrysk jest lepszy/gorszy od gaźnika w motocyklu enduro konkretnie?

_________________
pozdrawiam
hash


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2016, o 02:08 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Coś tam chyba pozmieniali. Ten czarny wąż i króciec wchodzący do głowicy, w DRZ chyba znajduje się nad kolankiem? Zdjęcie tego dobrze nie odzwierciedla, ale wygląda jakby napinacz nierządu był z lewej strony? Mógłbyś cyknąć więcej fotek silnika z obu stron? Porozkminiamy ze szwagrem w długie zimowe wieczory jak to Drezyny wsadzić :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2016, o 07:56 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
+ dla wtrysku
- teoretycznie po wywrotce nie powinien gasnąć i nie powinno być problemów z odpaleniem- w praktyce mój gaśnie po iluś tam sekundach, bo jest jakiś czujnik przechyłu.
- nie trzeba nic majstrować w regulacji lato/ zima- jest czujnik temp/ ciśnienia i on dawkuje paliwo. więc czy jest +30 czy -30 nie trzeba "regulować"
- przy jeździe po górach to samo co wyżej
- podobno mniej pali i jest bardziej EKO- ale to chyba mit ;)
- płynniejsze oddawanie mocy
- mniej upierdliwy tunning- u mnie podłączasz "kompa" i możesz majstrować przy zapłonie i wtrysku- czyli nie wyjmujesz gaźnika i nie musisz mieć miliona dysz i bujać się ze zmianą.

- dla wtrysku
- rozbudowana elektronika- nie chce wiedzieć ile będzie kosztować wymiana wtrysku czy innych czujników


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2016, o 08:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Silnik ten sam sprawdzaliśmy górę głowicy, wałki, luzy na zaworach, napinacz, łańcuch wszystko to samo te same wartowartości nastawcze, tylko kosmetyka przy wtrysku może coś przy chłodnicy ale serducho identyko moc fabryka 37KM ale oddawanie całkowicie inne niż w drz trzeba pilnować kciuka bo na 3 biegu plecy bez problemu.

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2018, o 19:28 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2015, o 16:17
Posty: 13
Przepraszam za odkopanie ale może ktoś będzie wiedział czy głowica z ltz na wtrysku pasuje do naszych sprzętów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2018, o 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Nie będzie pasować


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Songo


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.