www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 15 sie 2018, o 12:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Witam
PostNapisane: 4 mar 2018, o 18:52 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2018, o 21:40
Posty: 11
Wreszcie udało się zakupić DRZ 400 , szukałem dobrej bazy pod przeróbkę na SM, interesowało mnie tylko czy silnik jest ok i czy rama jest prosta, teraz zamierzam zrobić DRZ-ke od podstaw tj. lakierowanie proszkowe ramy, stelaża, wahacza itd., ogarnąć wizualnie silnik, dorobić kit drogowy i wreszcie zacząć przygodę z supermoto. Mój sprzęt się aktualnie składa: Obrazek

Witam wszystkich i mam nadzieję że ten sezon wreszcie przelatam na SM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 4 mar 2018, o 19:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 136
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Czesc.
Generalnie na rynku jest duzo SM DRZ i w wiekszosci w niezlym stanie w porownaniu do S. Wiec jesli robisz wszystko od podstaw gdzie same kolo sm to 2k to rozumiem ze niemiłosiernie tanio go kupiles , dobrze rozumiem ? :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 4 mar 2018, o 20:00 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2016, o 15:41
Posty: 82
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: DRZ 400sm/xr 50sm
Cześć Hameti
Jeśli chodzi o przerabianie DRZ to chyba korzystniej jest kupić fabryczną SMke. Dużo za to zapłaciłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 4 mar 2018, o 20:14 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2018, o 21:40
Posty: 11
Wypadły pewne komplikacje z tym motocyklem, miała być to wersja E, a okazało się że jest wersja S więc w tym momencie kompletnie mi się to nie opłacało, zapłaciłem okolice 8 tysięcy. Komplet kół excela, lagi SM, wiązke, wszystkie czujniki mam więc patrzyłem tylko na silnik i prostą ramę. Silnik faktycznie jest cichy i chodzi super, ale jest to wersja S. Przeróbka to prawdopodobnie okolice 1500-2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 4 mar 2018, o 22:24 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1362
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Chcesz latac po torze czy po miescie ?
Kupiles najslabsza wersje DRZ, znaczy taka sama jak jest oryginalna SM, ale jakbym ja osobiscie mial przerabiac DRZ na SM to bralbym wersje E- od poczatku mialbym kilka/nascie kucykow wiecej.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 4 mar 2018, o 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1552
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Spoko opcja do sm wstawić fcr

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 5 mar 2018, o 14:51 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1362
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Ale po co Krizzo ? Kombinowanie na sile, jak masz na tacy wersje E.
Zakup samego gaznika (dobrego) to w ciul kasy, potem regulacja, kombinacja utylizacja ;)

B


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 5 mar 2018, o 15:30 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 117
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Czuć różnicę na FCR względem BSR - znajomy przerabiał gaźnik w DRZ i wg niego czuć i to wyraźnie. FCR na OLX chodził w okolicy 600 z tego co widziałem ostatnio.
Zresztą wszystko zależne od tego co chce się mieć.
Tutaj kolega ma temat S'ki jak się okazało i to ją przerabia na SM.

Ja bym pojeździł ogarnął temat bez większego kombinowania - jeżeli by mi spasowała to bym śmigał dalej. Jeżeli nie to wymiana moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 5 mar 2018, o 17:15 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2018, o 21:40
Posty: 11
Belushi dokładnie tak chciałem zrobić, i byłem przekonany do wczoraj że tak zrobiłem, a tu sie dowiedziałem że kupiłem wersje S. Silnik odpala i chodzi super więc z czasem wstawię do niego FCR39 i zrobię 3x3 mod, póki co mam nadzieję że do końca miesiąca będzie już sprawna cała elektryka i założone koła SM, potem zabawa z gaźnikiem i airboxem :mrgreen:
Ładował ktoś Keihin FCR41MX do DRZ? Mam taki w pewnym stanie w małej kasie ale boję się że będzie za duży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 5 mar 2018, o 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 136
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
wejdz na fp drz400 na fejsie albo na thumpertalku bo za oceanem do bigborów wkladaja 41 właśnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 5 mar 2018, o 20:49 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1362
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Moja propozycja- zaloz kola SM, polataj z pol roku. Dowiesz sie czy Ci brakuje i czego Ci brakuje. Potem zaczniesz wydawac kase.
Uzywany Keihin to loteria. Sama przepustnica kosztuje okolo 5 stowek. Dodatkowo moze okazac sie ze zacznie Ci brakowac zawieszenia. Kolejne kilka/kilkanascie stowek.
Potem sie okaze ze to co przerobiles nie przynosi efektow, bedziesz chcial sprzedac a wtedy zacznie sie krecenie nosem ze motor przerobiony i na bank mina.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 5 mar 2018, o 21:19 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 117
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Hameti napisał(a):
Ładował ktoś Keihin FCR41MX do DRZ? Mam taki w pewnym stanie w małej kasie ale boję się że będzie za duży.
Tu masz sporo info: http://forum.super-moto.pl/topic16113-keihin-fcr-39-w-drz-400-sm.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 6 mar 2018, o 17:51 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2018, o 21:40
Posty: 11
Koła SM oddane do centrowania, jak wrócą to od razu zakładam, dzięki za odpowiedzi w sprawie gaźnika - jednak nie bawię sie w FCR41 bo jest dużo zabawy z regulacją, może się zalewać, a ja nienawidzę takiej roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 6 mar 2018, o 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1552
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Do big bore sie zmniejsza dysze a w ameryce większe gaźniki wsadzają 41 zamiast 39?

Pierwsze słysze

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 11 mar 2018, o 19:59 
Offline

Dołączył(a): 12 lis 2017, o 09:56
Posty: 4
Lokalizacja: Lubuskie
Motocykl: DRZ-SM
belushi napisał(a):
Uzywany Keihin to loteria. Sama przepustnica kosztuje okolo 5 stowek.

Jeśli chodzi Ci o samą płytkę to ja ma do sprzedania nowe za 140 zł ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Johny, patryk11, rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.