Witam

Jesteś tu nowy ? Zaprezentuj siebie i swoją maszynę - daj się poznać innym :)
ODPOWIEDZ
Matteus89
Posty: 1
Rejestracja: 28 paź 2019, o 06:19

Witam

Post autor: Matteus89 »

Czesc Wam.
Jestem tu nowy (nazywam sie =)) Mateusz) i chcialbym zapytac o pare rzeczy.
To jest moja drz'a z tego co ogarniam to S'ka, przejechane 36 tys.
Mam go okazyjnie od nie dlugiego czasu i chcialbym i doprowadzam jeszcze bardziej do porzadku.

Tu pare zdjec:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

W miedzyczasie juz zrobilem:
odrobine przy elektryce (nie rozladowuje sie juz)
wstawilem nowy akumulator
wymienilem chlodziwo
przeciekajacy gaznik
wymiana szczotek w rozruszniku (bo ich praktycznie nie bylo)
wymienilem olej kilkukrotnie (dla przeczyszczenia silnika)
wymienilem filtry
oleje hamulcowe
lusterka
prowizoryczny dashboard- trzymak na instrumenty przy kierownicy
Kilkukrotne czyszczenie gaznika i wymiana nowych wezykow

Problemem (nie dla kazdego bedzie to moze problemem) jest taki ze moto nie ma sily na wyzszych obrotach i nie chce isc jak powinno z gazu na kolo.
Moto poddusza przy wiekszych obrotach (powiedzmy w zakresie od 80-85% odkreconych w zwyz albo niezaleznie od obrotow przy mocnym odkreceniu manetki)
Co prawda z 4suwami nie mialem az tak do czynienia wczesniej ale powinno byc lepiej. Mialem 5 lat Kawasaki kx 125 na nicasilu i to byl wariat lekkie szarpniecie gazem i niebo:). Suzuki uzywam na dojazdy do pracy wiec nie potrzebuje zeby doslownie latalo ale takie podduszanie/utrata mocy nie powinna miec miejsca no i predkosc max powinna byc chyba troche wieksza niz 115-120...?
Zebatka przednia 15 tylna 47.
Jest na gazniku fcr keihin 37 czyszczony juz wielokrotnie, wolne obroty 1500-1800, nie kopci, zmieniona dysza glowna na dajaca wiecej paliwa, swieca jest dalej czarna.
Podejrzewalem ze czegos mu malo dlatego zmiana dyszy glownej.
Po tym moto zaczelo odrobine wiecej palic (ale to chyba normalne) miec lepsza reakcje na gaz (polowa i gorne obroty-bo tym charakteryzuja sie zmiany po przejsciu na inna dysze glowna...?) mniej sie tez dlawi (teraz od powyzej 90-95% obrotow w wzyz dodajac mocniej gaz i dalej przy naglym mocnym odkreceniu manetki niezaleznie obrotow) ale dalej jestem nie do konca zadowolony i wiem ze mogloby lepiej/szybciej i mimo wyraznego polepszenia nie dusic sie najlepiej wcale. Czy sam fakt ze to keihin 37 a nie 39 moze powodowac ze ma czegos dalej malo...?- najprawdopodobniej chyba powietrza?
Czy znajdzie sie ktos kto mial podobnie albo znawca gaznikow?


Dodatkowo wspomne ze jest 3x3 mod i wydech nie jest standardowy a samo kolanko kolektora od jakiegos kawasaki chyba. Nie jestem pewien jeszcze co do jego wymiarow wzgledem orginalnego a to tez moze miec wplyw na sytuacje.
Mam wrazenie ze wyregulowalem ten gaznik i doprowadzilem do stanu gdzie najlepiej moto sie z nim dogaduje ale moze jednak mozna lepiej.

Mam jeszcze do niego mikuni bsr 36 na standardowych ustawieniach i jeszcze jeden gaznik na ktorym 80 to max ale na kolo od razu rwie bez pytania czy gotowy na loty czy nie :))
ODPOWIEDZ