www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 09:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zapytanie
PostNapisane: 13 lip 2015, o 18:48 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2015, o 21:05
Posty: 11
Witam. Mam pytanie. Chce swoją wersje S przerobić na wersje enduro. I chcialem się dowiedzieć czy wersja S różni się od wersji E zawieszeniem. Czy tylko dodatkami gaźnikiem i rozrządem? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanie
PostNapisane: 13 lip 2015, o 19:23 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2014, o 20:42
Posty: 110
Lokalizacja: Trójmiasto
Motocykl: KTM 640 ADV
jak dobrze pamiętam S po 2003 ma tą samą zawiechę co E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanie
PostNapisane: 14 lip 2015, o 12:18 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Dokładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanie
PostNapisane: 14 lip 2015, o 22:39 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Z tego co widzę w serwisówce to E ma inną sprężynę w widelcu i w związku z tym inny poziom płynu (do K2). Jest krótsza na luzie więc pewnie trochę twardsza. W późniejszych chyba już leci tak samo. Z tyłu S ma za to troszkę twardszą o ile dobrze pamiętam. Tym bym się jednak nie przejmował jeżeli SAG jest ok. Ważniejsze jest sprawne działanie amortyzatorów. W terenie to podstawa a różnie z tym bywa. Też mam S i przerabiałem temat dostosowania do terenu. W moim przypadku poza oponami najważniejsze to sprawne amory, lekko chodząca linka sprzęgła, osłony chłodnic i dekli (w piachu da radę bez ale na kamolach już nie). Dobrze też skrócić tylny błotnik i założyć mini kierunki jak już odpadną oryginały. Zdjąłem też czujniki sprzęgła i stopki oraz kilka innych zbędników. Założyłem wyłącznik światła z przodu. Zębatki mam teraz 14/49 ale to już zależy od potrzeb.


Ostatnio edytowano 15 lip 2015, o 22:06 przez rastech, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanie
PostNapisane: 15 lip 2015, o 15:40 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1393
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Zmien tutul posta na jakis normalniejszy prosze, zeby bylo wiadomo o co chodzi od razu.
Dzieki
B
dzis dobry moderator


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanie
PostNapisane: 28 lut 2016, o 18:50 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2016, o 18:43
Posty: 1
witaam wszystkich ... mam zamiar kupic drztke 400 tylko jest niby maly problem w silniku a mianowicie urwany trzpien od magneta brak iskry spowodowany tym problemem jesli ma ktos pojecie na ten temat jakies prosil bym o pomoc bo nigdy nie mialem stycznosci z drztka klient pisze ze chodzi o elektro magnez czy to moze byc przyczyna ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Majestic-12 [Bot], rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.