www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 17 lis 2019, o 09:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 maja 2017, o 15:02 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 141
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
patryk11 napisał(a):
Tylko ten przebieg to trochę zagadka

Zapytaj skad pochodzi motor, czy kupił od handlarza czy od prywaciarza, bo generalnie jak ściągana zza granicy to aż nie możliwe ze taki przebieg, są wyjątki moze sie okazać ze to właśnie jest ten wyjątek i przebieg jest prawdziwy. Tylko jak wydasz 15k i sie okaże ze remont Cie czeka bo przebieg to nie 2600 tylko 26000km to sie zapłaczesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 18:07 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
PRO napisał(a):
patryk11 napisał(a):
Tylko ten przebieg to trochę zagadka

Zapytaj skad pochodzi motor, czy kupił od handlarza czy od prywaciarza, bo generalnie jak ściągana zza granicy to aż nie możliwe ze taki przebieg, są wyjątki moze sie okazać ze to właśnie jest ten wyjątek i przebieg jest prawdziwy. Tylko jak wydasz 15k i sie okaże ze remont Cie czeka bo przebieg to nie 2600 tylko 26000km to sie zapłaczesz.


Właśnie tego się najbardziej boję, że jak wyjdzie remont to będzie nieciekawie. Popytam go jeszcze z kąd kupił motor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 20:25 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
Gościu pisze że jest 3 właścicielem w PL. Poprzedni właściciel miał 2 motocykle i mało jeździł, a ten drugi odkupił go od kogoś z Bielska-Białej tyle wiem. Trochę to nie realne że motor mający 3 właścicieli w samej Polsce ma tak mało km przejechane. Gościu pisze że przebieg jest realny bo nawet wszystkie śrubki są oryginalne. Manetki też ma chyba oryginalne. Nie wiem co o tym myśleć bo mam tam ponad 400 km, jakby było bliżej to napewno bym go jechał zobaczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 21:16 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 141
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
patryk11 napisał(a):
Gościu pisze że jest 3 właścicielem w PL. Poprzedni właściciel miał 2 motocykle i mało jeździł, a ten drugi odkupił go od kogoś z Bielska-Białej tyle wiem. Trochę to nie realne że motor mający 3 właścicieli w samej Polsce ma tak mało km przejechane. Gościu pisze że przebieg jest realny bo nawet wszystkie śrubki są oryginalne. Manetki też ma chyba oryginalne. Nie wiem co o tym myśleć bo mam tam ponad 400 km, jakby było bliżej to napewno bym go jechał zobaczyć.



Jedź :D Ja po swoją byłem 350km w jedną :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 09:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Jak bym byl absolutnie pewny co do przebiegu to bym bral, ale jesli nie to bym odpuscil.
Kolega kupil drz 400 SM stan igla, dal 10tys naprawde jak z salonu. Po 2 tygodniach nie chcial palic na cieplym, okazalo sie ze przytarty cylinder :( Wlozyl 3tys + 1Tys mechanik i ma za 14 tys igle. Mysle ze ktos od razu pałował ,nie czekajac az sie silnik rozgrzeje... tak pisze dla przemyslenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 14:07 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
I tu właśnie jest problem bo właściciel nie umie tego przebiegu w żaden sposób potwierdzić :( Boję się ją kupić właśnie z tego powodu bo może mieć najechane znacznie więcej km i jak wyjdzie remont jeszcze to za tą cenę miałbym jakiegoś fajnego ktm'a.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2017, o 19:53
Posty: 79
Wiek: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Motocykl: DRZ SM 06'
Hej, troszkę offtop ale chyba najbardziej trafny temat.
Na co zwracać szczególną uwage podczas zakupu? Jakie są bolączki DRZ które warto sprawdzić podczas oględzin?
pomiar kompresji manometrem ma sens?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 15:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
Bigos napisał(a):
Hej, troszkę offtop ale chyba najbardziej trafny temat.
Na co zwracać szczególną uwage podczas zakupu? Jakie są bolączki DRZ które warto sprawdzić podczas oględzin?
pomiar kompresji manometrem ma sens?

Poświęć 2 minuty na przeczytanie tytułów działów na stronie głównej i nie będziesz zadawał takich pytań :D

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 21:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1705
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
patryk11 napisał(a):
I tu właśnie jest problem bo właściciel nie umie tego przebiegu w żaden sposób potwierdzić :( Boję się ją kupić właśnie z tego powodu bo może mieć najechane znacznie więcej km i jak wyjdzie remont jeszcze to za tą cenę miałbym jakiegoś fajnego ktm'a.



Fajnego ktma

Na fajny remont juz nie xD

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 23:31 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 141
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
Bigos napisał(a):
Hej, troszkę offtop ale chyba najbardziej trafny temat.
Na co zwracać szczególną uwage podczas zakupu? Jakie są bolączki DRZ które warto sprawdzić podczas oględzin?
pomiar kompresji manometrem ma sens?

Nie ma sensu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2017, o 15:58 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
Co myślicie o tej?
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dr ... xtor=SEC-8

Sprowadzona z Włoch, przebieg 8k i według mnie jest bardzo niski patrząc na to jak zmęczona jest już obudowa silnika tam gdzie obcierają buty. Czy to na pewno jest 2008 rok? Wychodziły wtedy w takim malowaniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2017, o 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 171
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
patryk11 napisał(a):
Co myślicie o tej?
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dr ... xtor=SEC-8

Sprowadzona z Włoch, przebieg 8k i według mnie jest bardzo niski patrząc na to jak zmęczona jest już obudowa silnika tam gdzie obcierają buty. Czy to na pewno jest 2008 rok? Wychodziły wtedy w takim malowaniu?


ktoś mógł też na niej po prostu konkretnie jeździć, zobacz na wydech i ślad opony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2017, o 19:45 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
Już się chyba poddaję z szukaniem tej DRZ :( W końcu pojawiło się coś sensownego, zachowana w oryginale i ma w miarę normalną cenę, ale oczywiście nie jest na A2 :(
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-40 ... 3484403c76


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2017, o 15:59 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
Wychodziły oryginalnie całe żółte DRZty? Bo chcę jechać zobaczyć tą: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dr ... 31d1cd9fa0

Co myślicie? Wygląda na zadbaną, lampa oczywiście do zmiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2017, o 21:42 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 11:17
Posty: 324
Lokalizacja: Ząbki
Motocykl: DRZ 400 Y k2
Nie patrz na malowanie czy ori czy nie. To jest ostatnia rzecz na jaką powinieneś zwracać uwagę. Komplet owiewek to 450zl a remont silnika kilka tysięcy. Wystraczy, że ktoś zaliczył szlifa i wymienił plastiki i już masz nie ori. Jedź obejrzećkilka moto, posłucha silnika tak żebyś miał dla porównania. Obejrzyj jakies w Twojej okolicy nawet takie ktorych nie chcesz kupić ale będziesz miał punkt odniesienia do sztuki ktora Cie interesuje. Ta z linka wyglada ladnie ale ma juz swoj przelot. Nie wiadomo czy kiedykolwiek bylo cos robione.
Jesli nie to za pare tysiecy km bedzie najmniej tlok do wymiany no chyba, ze bedziesz jezdzil az wybuchnie. W kwocie 13k zl szukalbym tylko drz po remoncie.

_________________
Hornet 600 --> 929 --> 954 --> DRZ 400 SM --> DRZ 400 Y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2017, o 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2014, o 11:37
Posty: 171
Lokalizacja: Lubuskie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
tofler tylko wiesz jak z tymi remontami jest! Przyjechałbyś po moje moto to wyciągnę Ci cylinder, tłok, korbę którą dostałem od kolesia po jego drz-cie i powiem, że to po remoncie mojej. Przy takim budżecie lepiej kupić moto za 7000-8000 plnów i zrobić remont. Jeszcze na plastiki nowe zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2017, o 22:53 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2017, o 19:32
Posty: 5
co sądzicie o tej ?

https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-40 ... 5b2855ab55

Z tego co mi napisał ... Przebieg aktualnie 20tys. km opona tylna się kończy. Dekiel z prawej strony zabezpieczony jakimś plastikiem, z lewej strony spawany, pewnie się dźwignia zmiany biegów wbiła. Kupił w marcu tego roku ale zmienia na ściga. Zrobił 4tys km
opis z aukcji: Oc i przegląd jest
Zrobione;
-sprawdzenie zaworów
-wymiana oleju i filtra
-nowy tłumik Dominator
-zrobione przednie zawieszenie (olej+uszczelniacze)
-okleina Red Bull
Opony ok
naped ok
Cena 11000 zł
Warto jechać oglądnąć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2017, o 23:29 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 87
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
Nie gniewajcie się ale czasem jak czytam wasze żale,opisy,wymagania(naprawdę bez urazy ale miejcie choć trochę rozsądku) dotyczące motocykli (czy samochodów)mających około 15 lat to nie wiem czy ma być mi żal żal czy mam się śmiać.
Szukacie zwykle sprzętu przynajmniej 10 letniego czasem 15 letniego i najlepiej żeby miał przebieg nie więcej niż 10 Tyś żeby czasem nie robić remontu.
Czy czasem wogóle te poszukiwania są w najmniejszym stopniu przemyślanie,realne??
Cena jest zwykle adekwatna do stanu.
A czasem lepiej jest kupić teoretycznie sprzęt zajechany,ale w wiadomym stanie,bliski remontu ale za pół ceny.
Niż niby piętnastoletni "cukierek" nigdy nie jeżdżony,nie pałowany,trzy razy w sezonie wymieniany olej,co drugi rok rozrząd,co trzeci napęd,a potem po tygodniu okazuje się że szrot.
Jak to się już utarło Passat od niemca co płakał jak sprzedawał.
A opis powyżej to już kpina.
Na początku że opona się kończy a niżej że opony OK.
Do tego wydech Dominator-czyli najwieksza tandeta jaka jest i gość sprzedaje po trzech miesiącach!!!.
Do tego jak ma być udokumentowany przebieg??
To nie auto gdzie jedzie się do warsztatu na przegląd.
Część ludzi robi sobie wszystko na własną rękę a część po znajomych.
Do tego większość moto ma już paru/parunastu przeszłych właścicieli,więc nie ma żadnych papierów,książek serwisowych itp.
A co do ogłoszeń jak wyżej typu 2008r sprowadzona z Włoch(Francji itp) to odpowiedzcie sobie sami.
Tam sezon na moto trwa 10miesięcy a czasem cały rok.
Więc przeliczcie sobie to na przebieg.
Moto 9letnie jeżdżone 10miesięcy w roku z przebiegiem 8tyś.Fakt przy tym przebiegu powinien wyglądać i jeździć,odpalać,pracować jak z fabryki.
Biorąc pod uwagę że realny przebieg dbanego DRZ do remontu jest ok 40tyś.
Ja mając dwa auta i moto.Robię nim 3 tys rocznie.Jeżdżę dość okazyjnie a sezon w Polsce określam na jakieś 4 miesiące.
Więc moto z np z Włoch 9letnie z przebiegiem 8tys musi być mega okazją albo mega lipą.
A prawdziwe okazje trafiają się tak samo często jak wygrane w lotka.

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2017, o 20:09 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 86
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
Fiksiu,
dobre podsumowanie. Zgadzam się z Tobą. Ja kupiłem swoją z 2003 roku za 7 tys, ale wiem, że za jakiś czas będzie do wymiany na pewno tłok. Oczywiście liczę się z tym, że koszty mogą być większe bo nie wiem jak wygląda cylinder i korba. Góra była robiona więc z tym powinie być spokój. Liczę się z tym i dlatego nie szukałem cukierka za którego dam 11-12 tys i będe musiał tyle samo włożyć.
Na zakup cukierka zdecydowałbym się tylko i wyłącznie przy zakupie od znajomego lub mojego mechanika, gdzie znana byłaby mi przeszłość motocykla.
Z drugiej strony wiadomo że każdy chce kupić jak najlepiej i jak najtaniej, a to czasami nie idzie w parze. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2017, o 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1705
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Cóż, jaki motocykl taka klientela

A bardziej może ogólno krążąca opinia :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Songo


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.