www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 22 wrz 2019, o 02:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 sty 2018, o 08:10 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 224
Wiek: 31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Witam.
Dostałem info od znajomego na gościa z moich okolic, który chce sprzedać ponoć 'utrzymaną' wersje Y + graty od E (w gratach też jest elektryka).
Czytałem trochę o kopce - czasami lubi płatać figle, szczególnie po wywrotce.
Do wer. E widziałem zestawy i czytałem tematy na dołożenie kopki za 220-250$$$.
Pytanie czy do wer. Y da się w prosty sposób dołożyć rozrusznik? Temat mnie zastanowił czysto teoretycznie bo nic konkretnego nie znalazłem.

Pozdrawiam Paweł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 09:20 
Offline

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 14:05
Posty: 68
Dołożenie rozrusznika raczej niewykonalne. Co do kopki to jak motor jest sprawny, to nie ma problemu z odpalaniem, a na okazję wywrotki jest ciepłe ssanie. Jedyny problem to jak staniesz gdzies na podjeździe bądź innym niedogodnym miejscu, wtedy faktycznie, niewygodnie się kopie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 09:25 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 224
Wiek: 31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
A jak wygląda odpalanie DRZ S/E/Y na popych? Są z tym jakieś trudności jeżeli podstawowy układ rozruchowy zawodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 16:39 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 224
Wiek: 31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Temat wyjaśniony po rozmowie z kolegą Lomax - żeby myśleć na temat dokładania rozrusznika do Y trzeba mieć ok 2 500pln luźnego sianka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 17:29 
Offline

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 14:05
Posty: 68
Kopniak nie zawodzi, chyba, że się złamie :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 18:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2016, o 22:09
Posty: 93
Motocykl: CBR650F, DR-Z400SM
JohnySpZOO napisał(a):
A jak wygląda odpalanie DRZ S/E/Y na popych? Są z tym jakieś trudności jeżeli podstawowy układ rozruchowy zawodzi?

DRZ odpala się tak jak każdego singla, czyli bezproblemowo. ;)

_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-... DR-Z 400 SM 20016-...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
JohnySpZOO napisał(a):
A jak wygląda odpalanie DRZ S/E/Y na popych? Są z tym jakieś trudności jeżeli podstawowy układ rozruchowy zawodzi?


W zależności od przyczepności tylnego koła może być bardzo łatwo lub prawie niemożliwe (asfalt-głęboki piasek)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.