www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 wrz 2019, o 12:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 18 maja 2018, o 22:58 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Maszyna chodzi spędziłem dużo czasu i znalazłem jeśli ktoś zamienił stator na chiński szit i Drz nie pali to już wiem czemu. Dozobaczenia na Tukanie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 06:28 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Trzeba było zamienić kable czy po prostu nie działał?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 12:31 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Chciałem się pochwalić drz ale nie idzie dodać fotek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 13:44 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Daje wybierz plik a potem załaduj ale nic. Jest inny sposób?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 13:54 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Na chińskim statorze iskra była nie w tym momencie i dlatego nie palił, stator chiński został a impulsator że starego uzwojenie przelutowalem i odpalił od kopa i śmiga właśnie jestem po testach, jak ktoś ma taki problem to wie już co zrobić. A ja dotarłem do tego za pomacą lampy błyskowej do zapłonów po odpaleniu motocykla znak T ma być widocznyw kontrolce do ustawiania zaworów. Proste tylko trzeba było do tego dotrzeć. W razie pytań pisać pomogę jak mogę 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 14:13 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
imgur.com na fotki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
To niezle rozkminiles czapki z glow :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 19 maja 2018, o 21:00 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Dziękuję :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 5 sie 2018, o 20:34 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
witajcie wiecie nie dawno wymieniałem Stator na chinola i nie stety znowu walną, macie możne gdzieś sprawdzona mete gdzie zakupić jakiś dobry żeby po dwóch miesięcznicach znowu nie szczelił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 5 sie 2018, o 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2014, o 16:26
Posty: 109
Wiek: 22
Lokalizacja: Mazury
Motocykl: DR-Z 400 SM 07r
Ja w zeszłym roku kupowalem z Olka, bodajze electrex musiałbym sprawdzić, jak na razie bez zastrzeżeń.

_________________
http://www.bikepics.com/members/odiro/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 8 lis 2018, o 12:32 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Siemanko słuchajta pieppsznoł następny stator w moje Drz był zamontowany z allegro za 400 stówki i nie stety zdechł. Macie jakieś sprawdzone miejsce żeby kupić następny i który będzie robił robotę? Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 17 lis 2018, o 13:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Panie sprawdź pierw sobie czy nie masz jakichś problemów z elektryką? Coś Ci zbyt często pali te statory, coś może być nie tak, kupisz kolejny i dalej może walnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 17 lis 2018, o 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Free power mod moze zrób

Gdzieś musisz mieć za duży opór

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 22 lis 2018, o 21:24 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Siema jutro zaczynam coś działać może coś znajdę ale raczej wszystko jest Oki. Tak myślę jaki powinien być ten opór co mówicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 22 lis 2018, o 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Tu co drugi przychodzi wypisuje ze moto zepsute ALE WSZYSTKO JEST DOBRZE :D

Wtyczki zaśniedziałe w układzie ładowania bardzo możliwe..

Ja mam free power mod i jeszcze statora nie wymieniałem

A zmielić też nie zmieliłem bo loctite fix zrobiony

Ale zastanawiam sie po co to robiłem jak drz sie nie psuje :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 23 lis 2018, o 20:47 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Siema ponownie zrobiłem tego power coś tam i ładowanie wyskoczyło na 14.4 ijest zajebiscie w niedzielę startuje na sprawdzenie chaciaż pogoda tylko plus 5 ale jadę. Dam znać co i jak pozdro i miłego weekendu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 9 lut 2019, o 09:25 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2018, o 07:06
Posty: 30
Siema z rana powiem wam że od jakiegoś czasu jest wszytko lala Drz popierdziela aż furczy. :lol: pozdrawiam, a wiecie może a napewno wiecie ile oleju dokładnie w lagi wlać i czy 5w czy 10w który w teren będzie lepszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Defekt
PostNapisane: 9 lut 2019, o 15:54 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 260
Witaj.

Fajnie ze gro i bucy.
Co do oliwy w latach:
Nie wiem gdzie i jak Lagasz. W mojej opinii najlepszy w góry (miękkie nastawy, wolniejsze jazda ale kamule i korzenie) i w moich rejonach (wąwozy) był iPone 5W pełny syntetyk. Przy wszystkich innych ktore lalem najlepiej wybierał i łapy męczył. Teraz w innym motku (UPS) nieco lepiej oceniam Motorex 4W. Pytanie ile - no qrwa nie pamietam, cos kolo 570 ml chyba. Lepiej trzymaj się wysokości zalecanej poduszki powietrznej (bodajże 130mm ? ). Można zmniejszyć co da nieco większą progresję przed samym dobiciem. Większą daje bardziej liniową progresję w całym skoku. Wszystko kwestia stylu jazdy. W drz więcej robi amor skrętu niż najlepsza oliwa i seting widelca.
Pomietaj o tylnim amorze, tam tez trzeba zmieniać oliwę i pilnowac ciśnienia. Bez tego będzie cię kolebac po nierównościach jak na rowerze w sztywnej ramie.

Baw się dobrze rr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.