www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 04:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 paź 2015, o 16:02 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 13:03
Posty: 51
Lokalizacja: warmia
Motocykl: drz400 sm 2007
Witam mam 171 cm wzrostu mój 1 motor którego szukam usilnie to drz czy któryś z was ma podobny wzrost boje się ze za duża będzie dla mnie siedziałem dziś na yamaha xt600 ale wiem ze jest niższa kupuje drz tylko na miasto i leśne drogi bez szaleństw mam się czego obawiać? Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2015, o 15:01 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 07:49
Posty: 57
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Ja mam tyle. Na pewno nie będziesz sobie dawał rady w miejscach, gdzie dla kierowcy o wzroście 180+ wystarczy podparcie nogą. Każde znaczniejsze przechylenie moto to u mnie gleba. I chyba nie chodzi tutaj o wysokość samego motocykla, a o jego masę. Kawał kowadła.

Przymierzałem się do Husqvarny TE310R, która pełna waży niewiele ponad 100 kg i przy takiej samej wysokości siedziska mogłem ją spokojnie przechylać, podpierając się jedną nogą.

Trzeba próbować ;) Dla mnie największą wadą tego moto jest jego masa.

_________________
www.blog.mierzymy.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2015, o 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Moja dziewczyna ma 169 cm. Kupiliśmy jej kości obniżające na tylny zawias a przedni wpuściłem bardziej w półki. Problem wzrostu w zasadzie zniknął. Minusem jest mniejsza odległość koła od tylnego nadkola.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 19 paź 2015, o 21:57 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 13:03
Posty: 51
Lokalizacja: warmia
Motocykl: drz400 sm 2007
Wizualnie bardzo się zmienia po takim obniżeniu ? Czy jakieś zdjęcie bądź 2 byś mi wysłał ? Dodam że ważę 88 kg wiec troszkę pójdzie w dół jak siade. Znacie kogoś z olsztyna lub okolic kto dał by usiąść na maszynę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2015, o 22:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Jutro Ci cyknę foty jak to teraz wygląda.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Post pod postem ponieważ nie pokazuje się że dodałem nową odpowiedź.


Obrazek


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 12:55 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 07:49
Posty: 57
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Można jeszcze spróbować cieńszego siedzenia.

_________________
www.blog.mierzymy.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
To już chyba lepiej je wywalić ;) W seryjnym tam już nie ma co zabierać ;)


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 17:50 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 13:03
Posty: 51
Lokalizacja: warmia
Motocykl: drz400 sm 2007
Wizualnie chyba nie traci nic. Przy kupnie bać się przebiegów 15-20 k kiedy właściciel mówi ze nic nie było zakładane?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Wizualnie jest trochę niższa ale w porównaniu z moją po przesiadce na siedzeniu czuć że jest zdecydowanie niższa.

W przebiegi w ogóle nie wierz. Większość ma nieprawdziwy przebieg. Musisz na miejscu ocenić silnik. Najlepiej jakbyś wziął mechanika ze sobą z kluczem dynamometrycznym na 10 nm i sprawdził mostki wałków rozrządu jeśli sprzedający się zgodzi. Najdroższa sprawa w DRZ to zatarta głowica. Możesz też wprost zapytać się ile oleju bierze. Zdrowy silnik nic nie bierze. Znowu u mnie już remont zbliża się wielkimi krokami, pali mi litr oleju na 1000 km ale pięknie odpala od strzała i nie czuje ubytku mocy. Tyle co niebieską chmurę zostawia przy przygazowaniu.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 18:49 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Songo napisał(a):
Wizualnie jest trochę niższa ale w porównaniu z moją po przesiadce na siedzeniu czuć że jest zdecydowanie niższa.

W przebiegi w ogóle nie wierz. Większość ma nieprawdziwy przebieg. Musisz na miejscu ocenić silnik. Najlepiej jakbyś wziął mechanika ze sobą z kluczem dynamometrycznym na 10 nm i sprawdził mostki wałków rozrządu jeśli sprzedający się zgodzi. Najdroższa sprawa w DRZ to zatarta głowica. Możesz też wprost zapytać się ile oleju bierze. Zdrowy silnik nic nie bierze. Znowu u mnie już remont zbliża się wielkimi krokami, pali mi litr oleju na 1000 km ale pięknie odpala od strzała i nie czuje ubytku mocy. Tyle co niebieską chmurę zostawia przy przygazowaniu.


Ale to nie ta co dopiero była remontowana?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 18:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Nie, remontowana była mojej dziewczyny, ta na zdjęciu powyżej. Posiadam dwie drzty.

To jest moja:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 19:58 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2011, o 20:53
Posty: 152
Lokalizacja: Malbork
Motocykl: DRZ 400 E
Chciałem napisać że moja, ale hi hi niewiele z tej mojej zostało :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2015, o 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
No w sumie rama, silnik koła i wahacz, owiewki i lampa plus elektryka :D Wszędzie już siedzą nowe łożyska, bak metalowy w piwnicy, tłumik w DRZ mojej dziewczyny(Leosia jej podebrałem po kupnie jej drzty :D ) a niedługo też dojdzie wyremontowany silnik ;)


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 21 paź 2015, o 15:56 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Przy użytkowaniu moto jak mówisz Twój wzrost to raczej pewna niedogodność niż problem, no chyba, że dodatkowo masz jeszcze krótkie nogi. Bardzo dużo zależy od tego jak ogólnie ogarniasz moto - im lepiej tym mniejszy problem, oraz jak jesteś zdeterminowany, żeby zaakceptować fakt i do tego oswoić sobie moto. Waga DRZ do takiej jazdy jak chcesz to nie jest dużo i spoko do ogarnięcia. Pewnie, że jak to 1 moto i pierwsze jazdy wysokim siodłem to duży stress ale potem się przyzwyczajasz.

Mam 172 i żadnych problemów z tym, że wysoko (jeżdżę bez kombinowania z wysokością na zawiasach i siodle). Tak naprawdę podpierasz się tylko jak stoisz. Głównie korzystam w terenie ale z miasta trzeba też wyjechać. Na światłach siadam na udzie i jakoś się nie przewracam (jedna noga zawsze na podnóżku). W terenie w ogóle nie widzę problemu, nawet przy nawrotce w miejscu, kwestia treningu. A moto i tak polegnie nieraz, jak już leci to go nie próbujesz utrzymać tylko uciekasz z nogami :).

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2015, o 21:55 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 13:03
Posty: 51
Lokalizacja: warmia
Motocykl: drz400 sm 2007
Dzięki za pozytywna opinie mam coraz mniejsze obawy powiem szczerze. Powiedzcie mi czy te drztki po 14 k na olx to faktycznie są tyle warte? Sory ze się powtarzam ale szukam kogoś tak dobrego z olsztyna bądź okolic kto dał by dotknąć swoją maszynę i tylko usiąść dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2015, o 22:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2014, o 22:41
Posty: 158
Lokalizacja: Wrocław, Kobierzyce.
Motocykl: GSXR, DRZ, exc
2 cm wytnij kanapę . Pomaga to tez na zjazdach. Na oryginalnym strasznie sie zjeżdża na kierę :D
1 cm wpuścisz lagi a 1 cm siądzie DRZ pod Twoim ciężarem na tyle. Będzie ok. Sięgniesz nogami i będzie malina.

_________________
Świat jest posrany bo się utarło, ze to mądry ma ustępować głupiemu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2015, o 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
To chyba tylko przy użytkowaniu jako stricte hard enduro. Przy jezdzie dualowej albo po prostu spokojniejszej to równie dobrze można wsadzic cienka deseczke. Tylek tak samo odpadnie.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 22 paź 2015, o 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Mam 172cm i spokojnie daje rade, tak jak pisze rastech na udzie sie podpieraj jak do ziemi daleko i po problemie.Mi nigdy do glowy nie przyszlo ze moge byc za maly do DRZ :)
Mam kumpla co ma ze 160cm to kelesiowi udo nie wystarczy i ratuje sie jeszcze nizej a mial CR 125 :)
Ciesz sie ze Ci Bozia nie dala 190 cm :) wtedy bys byl za duzy na DRZ i mozliwe ze za ciezki...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 paź 2015, o 14:38 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Bez przesady, mam 194cm i na DRZ mi się spoko jeździło ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Majestic-12 [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.