www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 19 gru 2018, o 12:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2016, o 21:51 
Offline

Dołączył(a): 23 mar 2016, o 23:21
Posty: 21
Lokalizacja: opole
Motocykl: drz 400sm 2002
witam serdecznie
mam problem z iskrą ale zaczne od początku
podczas jazdy moto zaczęło mi gasnąć i nie dojechałem do domu
aku naładowałem i poczyściłem styki ale po paru km zaczęło mi coś napier*alać w silniku
jak sie okazało śruba od koła zamachowego ( tak to się nazywa?) sie poluzowała i rozwaliła mi alternator.
kupiłem ściągacz, nowy alternator i uszczelkę ( wcześniej nie było uszczelki)
poskręcałem go ale nie ma iskry
okazało się że ten "bolec" od impulsatora jest krótszy od oryginalnego
zmieniłem impulsator ( przelutowałem kable) i przez chwilę iskra była
poskręcałem moto i dupa moto nie pali- iskry znowu nie ma
kombinowałem z podkładkami pod impulsatorem, z uszczelką i bez i nic
jak dotknę magnesem impulsator to iskra jest
co się dzieje? może ktoś pomóc?
czy możliwe jest że uszkodziło się koło zamachowe? to jest można powiedzieć duży magnes, mógł się rozmagnesować ???
jak sprawdzić czy to tego przyczyna?
proszę bardzo o pomoc bo już nie wiem w czym problem bo raz iskra była a raz nie a teraz już nic kompletnie
niżej parę foto
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Cięzko powiedzieć, tu któryś z kolegów chyba miał nowy stator do DRZ razem z tym pickupem, trzeba by sprawdzić, mógł szlag trafić jak było poszlifowane

Rozumiem że loctite fix zrobiony już :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 22:06 
Offline

Dołączył(a): 23 mar 2016, o 23:21
Posty: 21
Lokalizacja: opole
Motocykl: drz 400sm 2002
teraz wszystko na loctite ale co z tego jak dalej nie działa :oops: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 22:08 
Offline

Dołączył(a): 23 mar 2016, o 23:21
Posty: 21
Lokalizacja: opole
Motocykl: drz 400sm 2002
ale ani na nowym ani na starym nie ma
a wczesniej przez chwilę było a jak dotknę magnesem to jest wiec wątpie że to impulsator albo cewka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Ale impulsator też jest nowy? /
Próbowałeś go dać bliżej/dalej?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 22:13 
Offline

Dołączył(a): 23 mar 2016, o 23:21
Posty: 21
Lokalizacja: opole
Motocykl: drz 400sm 2002
był nowy a aktualnie jest stary bo jest bliżej koła, dawałem nawet podkładki ( czyli bliżej min o 2mm niż jak było wczesniej) i dalej nic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
a to koło magnesowe jest w dobrej pozycji przykręcone?

bo ja tego nie ściągałem nie wiem czy to się da źle założyć?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2016, o 19:51 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2016, o 21:33
Posty: 6
Wiek: 26
Lokalizacja: Opole
Motocykl: DRZ 400E
Obadaj położenie wału, w którym jest iskra. Obracaj wałem tak aby wyzwolić implsator sprawdzając czy podaje sygnał.Impulsator to zwykły sensor, z tego co widzę ma wykrywc przerwę więc zakładanie go bliżej nie jest dobrym pomysłem. Jak sobie nie poradzisz to masz niedaleko do mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2016, o 20:50 
Offline

Dołączył(a): 23 mar 2016, o 23:21
Posty: 21
Lokalizacja: opole
Motocykl: drz 400sm 2002
hmmm możliwe że element co jest dokręcony do koła jest przesunięty, bo wycięciami na klin pasuje wszystko
jest jakiś schemat jak to poprawnie założyc?
bo jest tam 6 śrub i nie wiem czy są wkręcone tam gdzie były wczescniej

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2016, o 18:50 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2016, o 21:33
Posty: 6
Wiek: 26
Lokalizacja: Opole
Motocykl: DRZ 400E
"I seem to rebember that some Stators has the connectors the "wrong" way from supplier, and need to be switched."

Obczaj ten stator bo jeśli to zamiennik to może mieć pojebane kable.

http://www.thumpertalk.com/uploads/mont ... 852604.jpg

pickup coils
Wystarczy poprawnie podpiąć impulsator.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2016, o 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Naprawili?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2016, o 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 584
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
W innym silniku mialem tak ze iskra raz byla a raz nie i coraz ciezej bylo odpalac- wymienilem cewke i GIT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2018, o 05:26 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:16
Posty: 10
"Kasztan", i co bylo przyczyna ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: aludwicki, rbsn99


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.