www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 21 wrz 2019, o 18:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 sty 2017, o 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Przód tył 1000 wystarczy, jezeli chodzi o eibachy

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2017, o 16:04 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2016, o 12:06
Posty: 46
Wiek: 30
Lokalizacja: Nakło N Notecią
Motocykl: DRZ 400SM
To wszystko jest koniecxzne...? Kurde molek ja myslalem zeby tylko sprezyne ew kupic nowa a nie cale zawieszenie przerabiac do jazdy wkolo komina dla zwyklego amora pozatym nie wiem kto by mi to przerobil to jest masa roboty i pieniedzy....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2017, o 18:55 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Nie musisz robić zmian płytek to jest już wyższy poziom wtajemniczenia.

Zmiana sprężyn zupełnie wystarczy, żeby Ci motor nie siadał i sag'i ustawisz, pojeździsz, pojeździsz po torze sam zdecydujesz czy oddać do firmy tuningowej zawieszenia, a ja obstawiam ze zmienisz wtedy moto na mocniejsze SM i po temacie drz i jego zawieszenia ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2017, o 20:17 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2016, o 12:06
Posty: 46
Wiek: 30
Lokalizacja: Nakło N Notecią
Motocykl: DRZ 400SM
Wogole nie mam zamiaru po torze latac tylko i wylacznie wkolo komina dla fanu i przyjemnosci


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2017, o 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Z tego co czytałem na necie ten kalkulator racetecha dobiera dosyc twarde nastawy, sam troche zanizylem u siebie, ale wyszło git, zaoranym polem na moim kumpel normalnie 80 lecial, a na jego E juz tak nie szlo na ori springach

Waga taka jak moja mniejwiecej jego

Co nie zmienia faktu iz na amerykanskich fotach ludzie sobie chwala zmiane sprezyn jako najlepsza mozliwa modyfikacja dla ciezszych riderow

Ale nie jest to obowiazkowe oczywiscie

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2017, o 16:43 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2016, o 12:06
Posty: 46
Wiek: 30
Lokalizacja: Nakło N Notecią
Motocykl: DRZ 400SM
polecacie gdzie zrobić moze tuning tylniego amora pod moja wage? Ps zauwazyłem mały wyciek oleju z amora zatem trzeba bedzie kupic nowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2017, o 16:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Myśle że najbardziej realistyczna opcja wymień sobie olej napraw wyciek i daj sprężyne pod wagę.

Bez większej ekspertyzy idzie to zrobić.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2017, o 15:08 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2016, o 12:06
Posty: 46
Wiek: 30
Lokalizacja: Nakło N Notecią
Motocykl: DRZ 400SM
a JAKAS INSTRUKCJA?:d


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2017, o 12:44 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2017, o 09:33
Posty: 55
Lokalizacja:
Motocykl: EXC 450
Cześć,

kilka dni temu stałem się szczesliwym posiadaczem drz 400E 04 oficjalny temat mojej maszynki pewnie niebawem w odpowiednim dziale ale teraz do rzeczy ...

jak to u mnie z kazdym zakupionym sprzętem robię w nim pełen serwis (wolę po swojemu niz wierzyć na slowo) tak więc przyszedł czas na amortyzator z tyłu. Przy zakupie dostałem dwa pełne amortyzatory : ten który jest założony na moto ma białą sprężynę (czyli pewnie od S/SM) oraz drugi pełny kompletny z żółtą sprężyną (czyli pewnie od E). Czemu ktoś kiedyś tak to podmienił - tego nie wiem, ale mam dwie szstuki (i wszystkie regualnie działają, klikają). Na tą chwilę chcę wziąć się za serwis tej z żółtą sprężyną. I tutaj mam kilka pytań:

1. Z tego co wyczytałem to biała ma większą twardość od żółtej i jak ważeęciut więcej niż te standard 75 to lepiej założyć białą rozumiem? (długością są identyczne)?
2. Czy jest jakaś metoda rozpoznania korpusu amortyzatora od jakiej wersji jest ( jakaś tabliczka znamionowa)? Żeby się nie okazało że dwa korpusy są od E albo dwa od S/SM. Bo z tego co wyczytałem wersje E i S/SM mają różny skok - a zależałoby mi na tym większym. Tłok w środku się różni, ale czy da się rozpoznać to bez rozkręcania środka?
3. Pomijając dyskusję na temat azotu czy powietrza to ciśnienie 10 atmosfer ? Czy ciut mniej ?
4. Teraz najwiekszy problem bo mało o tym jest pisane. Jaki olej tam laliście aby był najbardziej zbliżony do oryginału ? Jakiej gęstości ? Jaki model który jest w miarę dostępny na polskim rynku. Wg serwisówki jest taki : SUSPENSION OIL SS-25 czyli 2.5W ale jakiś zblizony ogolnie dostępny? Kto co wlewał ?
Wg lepkości najbardziej zbliżony jest SILKOLENE PRO RSF 2,5 1L ale może coś innego ?

Oczywiście po tylnym zawiasie robię przód - potem ustawienie sagów, odbić, dobić (ale to juz na inny temat).

Dzięki
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2017, o 15:31 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Do pkt.4 - Putoline GPR6 3,5 (cSt40 12,80; cSt100 4,86)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 17:22 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
1. kolor nie ma znaczenia twardość jest ta sama
2. Ten sm ma krótszy skok. Jak ściągniesz sprężynę rozprostujesz tłok i porównasz to będziesz wiedział który krótszy ten sm.
3. 9 atmosfer mówi serwisówka, ale niektórzy ladują 10. ja wbilem 9.
4. 2,5w robi motorex ja taki wlałem, niby pisze fork a nie shock ale nie maja innego.
A jak się boisz to masz : http://ezych.pl/produkty/zawieszenie/tyl/oleje,2,5194

Obczaj mój post : viewtopic.php?f=17&t=2226


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 19:20 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2017, o 09:33
Posty: 55
Lokalizacja:
Motocykl: EXC 450
gebels napisał(a):
1. kolor nie ma znaczenia twardość jest ta sama
2. Ten sm ma krótszy skok. Jak ściągniesz sprężynę rozprostujesz tłok i porównasz to będziesz wiedział który krótszy ten sm.
3. 9 atmosfer mówi serwisówka, ale niektórzy ladują 10. ja wbilem 9.
4. 2,5w robi motorex ja taki wlałem, niby pisze fork a nie shock ale nie maja innego.
A jak się boisz to masz : http://ezych.pl/produkty/zawieszenie/tyl/oleje,2,5194

Obczaj mój post : viewtopic.php?f=17&t=2226



Widziałem Twój post i znam go doskonale :)
Będę się na nim wzorował w przewie zimowej bo najprawdopodobniej będe robił to co Ty :)

Jeszcze co do sprężyn. To w którejś wersji drzty jedna ze sprężyn miała ciut większą twardość 5.5 zamiar 5.3. Jak to sprawdzić na sprężynie? Sa jakieś wybite oznaczenia ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 21:38 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Jeśli S to 5,5 , jeśli E,Y - 5,3.
Raczej nie ma numerów .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2019, o 18:00 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 16:56
Posty: 21
Jeśli ktoś szuka sprężyny to na 24mx są dostępne od 40 do 115kg.
https://www.24mx.pl/sprezyna-amortyzato ... 5851?fmb=1


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Antonio, Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.