www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 22 paź 2018, o 17:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 cze 2018, o 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Do zrzucania glowica cylinder

Głowice mozna dać na sprawdzenie w zakładzie

Cylinder tłok trzeba pomierzyć czy nowy tłok wystarczy

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 11:54 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
krizzo napisał(a):
Do zrzucania glowica cylinder

Głowice mozna dać na sprawdzenie w zakładzie

Cylinder tłok trzeba pomierzyć czy nowy tłok wystarczy

A jeszcze mam pytanie.
Bo poza tym wszystkim mam jeszcze zajechany rozrusznik i mi się "wiesza". Zastanawiam się czy mogło to wpłynąć na kompresję i np przy pierwszym pomiarze gdybym jednak jeszcze pokręcił, to czy by nie podskoczyło jeszcze trochę. Czy jak np pomiar z olejem robiłem w piątek, to gdybym zmierzył dzisiaj, byłoby już znowu "na czysto"?
Tak się właśnie zastanawiam bo znajomy kuzyna, który miał dr-z słyszał jak moja chodzi i stwierdził, że już sam dźwięk wskazuje na zawory. Poza tym sam miał identyczny problem z mocą i właśnie winne były zawory.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Kiedy miałeś sprawdzane luzy zaworowe

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 13:17 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
krizzo napisał(a):
Kiedy miałeś sprawdzane luzy zaworowe

Rok temu, ale od tamtej pory moto bardzo dużo stało nieużywane. Nie jestem teraz w stanie przełożyć tego na km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 13:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Sprawdzenie luzów masz po drodze, i tak dekiel ściagasz

Dużej nadzieji sobie nie rób

Szybciej myśle by sie dekompresor zepsuł ale to też małe szanse

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2018, o 19:46 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 147
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
raphtaba napisał(a):
Manetka odkręcona na full, moto zimne.
Obrazek
Dzisiaj byłem oglądać DRZ z Trzebnicy - wynik kompresji taki sam. Gość dzwonił do jakiegoś serwisu (do znajomego z serwisu) i ten mu powiedział że mierniki/wskaźniki tego typu dedykowane są dla silników benzynowych samochodowych a nie motocyklowych - do motocyklowych są ponoć inne wskaźniki.
Może to śmieszne ale ciśnienie na świecy jakieś musi być - jeżeli miernik dobry to wskaże owo ciśnienie :D

Porównywałem ten wskaźnik z innym droższym używanym w warsztacie samochodowym i jak pisałem różnica ok 0,2 bara. Ktoś tezę serwisanta wyjaśni??? :idea: :idea: :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2018, o 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
:D

Może w jezusach kwadratowych jeszcze ma mierzyć

Różnica nawet jednego bara nie ma znaczenia, ma byc bite 10

Nie rozmawiamy 9 bar

Rozmawiamy 5 bar


Gościu z trzebnicy ma sprzedać a nie mówić że jest gar zesrany, wtedy nie sprzeda, proste

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2018, o 22:14 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 218
Dla motocykli inne wskaźniki?what?
Byle gwint sie zgadzał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2018, o 06:49 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 147
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Dlatego przejechałem się, zobaczyłem i wróciłem z powrotem. Fart taki że wyszedł mi wyjazd do wrocka z pracy i w portfelu 2 stówki dalej siedzą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2018, o 13:23 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
Kupię gdzieś sam ten dekielek, co trzeba go odkręcić, żeby kręcić wałem?
Obrazek

Bo u mnie jest tak zajechany, że chyba będę musiał go wystukać (wiem - widać, że już ktoś to robił), ale potem wolałbym już przykręcić normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2018, o 14:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Ja mam z yoshimury zamiennik z lepszego metalu :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2018, o 14:17 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
krizzo napisał(a):
Ja mam z yoshimury zamiennik z lepszego metalu :D

Co wpisać w google, żeby tego poszukać? Jak to się nazywa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2018, o 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
W Polsce nie wiem ale zobacz gościu robi takie:

https://m.olx.pl/oferta/suzuki-drz400-k ... kamvq.html

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2018, o 16:45 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1363
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Chyba Aliexpress mial cos w ofercie.
Kliknij w wyszukiwarke DRZ400 i moze Ci wyskoczy.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2018, o 07:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 13:15
Posty: 76
Wiek: 27
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Suzuki Drz 400 SM
ZETA ma korki inspekcyjne do DRZ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2018, o 14:36 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
Wiem, że minęło dużo czasu, ale dopiero teraz udało mi się zmierzyć luzy zaworowe.
Po pierwsze, czy to normalne że po odkręceniu korka inspekcyjnego wyleciał czarny olej? Po wymianie oleju DR-Z przejechała co najwyżej 700km i np na bagnecie olej jest czyściutki.

Pomiary jakie mi wyszły:
Ssące:
1. Pomiędzy 0.15, a 0.18mm
2. Pomiędzy 0.18, a 0.20mm

Wydechowe:
1. Pomiędzy 0.25, a 0.28mm
2. Pomiędzy 0.20, a 0.23mm

I tu drugie pytanie. Czy różnice pomiędzy ssącymi i wydechowymi mają jakiś negatywny wpływ? Czy nie są od siebie zależne i ważne tylko żeby mieściły się w granicach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2018, o 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Zawory są jeszcze w normie 10-20 20-30

Ja 2x płukałem silnik tanim olejem zanim wyleciał z niego względnie przejrzysty

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2018, o 12:51 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
krizzo napisał(a):
Zawory są jeszcze w normie 10-20 20-30

Ja 2x płukałem silnik tanim olejem zanim wyleciał z niego względnie przejrzysty

Czyli problem nie tu... ile może być warta taka DR-Z mniej-więcej? I tak na następny sezon miałem zamiar zmienić na jakieś SM i chyba nie opłaca mi się tego robić, a jakby ją kupił ktoś z wiedzą i narzędziami, to przynajmniej nie wybuli na robocizne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2018, o 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Spróbuj wystawić na forum ale ciężko powiedzieć, najlepszy klient narwany żeby kupić i od razu jeździć

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2018, o 14:15 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2015, o 19:50
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z400S 02'
krizzo napisał(a):
Spróbuj wystawić na forum ale ciężko powiedzieć, najlepszy klient narwany żeby kupić i od razu jeździć

Jeździć, jeszcze jeździ... ale mocy nie ma i zero frajdy z takiej jazdy. Przemyśle to jeszcze i jak będzie na sprzedaż to na 100% wstawie tutaj na forum.
Dzięki wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: gawkes1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.