1. Wymiana płynów ustrojowych w silniku, układzie chłodzenia, ewentualnie w zawieszeniu o ile coś mu dolega albo cieknie.
2. Sprawdzenie luzów na elementach ruchomych - łożyskowanie i jego przesmarowanie o ile konieczne.
3. Sprawdzenie przerwy na zaworach.
4. Sprawdzenie kompresji.
5. Sprawdzenie łańcuszka rozrządu.
6. Sprawdzenie i ewentualnie zrobienie tego co tutaj napisane:
http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=34&t=487. Usunąć bolączki wynikłe w trakcie oględzin/eksploatacji.
8. Sprawdzenie napięcia ładowania aku.
Co do gaźnika to daj do czyszczenia i regulacji.
To czy poprzedni właściciel zrobił remont i w jakim zakresie dowiesz się po kwitach o ile na nie jest papier oraz po rozebraniu robionych gratów.
P.S. Pochwal się swoją DRZ w garażu
