www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 lip 2019, o 10:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 kwi 2014, o 09:51 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 87
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
Co do docierania dorzucę trzy grosze.
Najważniejsze aby na zimno oszczędzać gaz.Bo olej i silnik jest zimny i nie ma jeszcze optymalnych warunków do pracy.

A propo gaźnika to uważam że będzie go można bez problemu wyregulować i będzie dawał optymalną mieszankę.
Po prostu ograniczy przepływ powietrza i będzie wąskim gardłem jak ktoś napisał.
Tak jak byś miał większy gaźnik ale nie otwierał przepustnicy do końca.

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2014, o 09:50 
Offline

Dołączył(a): 24 kwi 2013, o 14:00
Posty: 147
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z 470S K2
Silnik dotarłem i pojeździłem zarówno na oponach SM jak i Enduro. Efekt tych wszystkich modyfikacji jest taki, że na przełożeniach 14/47 i 14/45 na pierwszych dwóch biegach bez problemu można podnieść przednie koło z samego gazu. Subiektywne odczucie jest takie, że jest znacznie więcej momentu od samego dołu. Mocy w terenie jest aż nadto, natomiast na asfalcie jak dla mnie w sam raz - w końcu można się sprawnie przemieszczać z prędkościami miejskimi (i hamować dzięki tarczy 310mm).

Moim zdaniem nie warto robić takich zmian jeśli nie ma potrzeby remontu kapitalnego silnika. Być może w przyszłości założę gaźnik od wersji E i kolanko. Na chwilę obecną mocy jest pod dostatkiem. Może w maju przejadę się z ciekawości na hamownię jak będzie dostępna za darmo w ramach motocyklowej niedzieli na BP, wtedy się okaże ile tak na prawdę daje te dodatkowe 69ccm na OEMowym gaźniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2018, o 11:41 
Offline

Dołączył(a): 24 kwi 2013, o 14:00
Posty: 147
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z 470S K2
Hej,
Minęło trochę czasu, nadal jeżdzę na tym zestawie. Ostatnio robiłem przy okazji serwisu test kompresji i wszystko jest w normie, silnik nie bierze oleju itd.
Wygląda na to, że ten zestaw (big bore 469 or Worksa i OEMowa reszta) dają radę i nic się nie stopiło ani nie wybuchło przez ostatnie cztery sezony.

Kusi mnie, żeby pokombinować teraz z wydechem i gaźnikiem ale najpierw wypadałoby podjechać na hamownie z aktualnym zestawem żeby mieć porównanie. Może przez zimę to ogarnę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.