www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 21 paź 2018, o 04:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 maja 2014, o 21:51 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2013, o 21:59
Posty: 7
Ten link może niektórych zainteresować [po angielsku]:
http://www.thumpertalk.com/topic/1035004-drz-fork-revalve-shim-stack-discussion-recommendations/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2016, o 20:11 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Witam,

Odświeżam kotleta ale dzięki koledze z forum trafiłem na coś fajnego z czego może i wykorzystacie.
Jeśli kogoś interesuje poprawa przodu o 30 -40% skuteczności i żeby w końcu zaczęły działać klikacze polecam artykuł.
Wykresy na początku i porównanie do innych.
Opinie uzytkownikow są w okolicah 140 - 160 postów.

Tunnig a właściwie setting tego elementu z fotki poniżej, mocno siedzi - dobre imadło lub pneumat. Tam jest oring jak lagi całe nie rozebrane potrafi się lekko zassać.
Obrazek

Tylny amor później..

Rekomendowana kombinacja płytek:

Seryjny:
24x0.1 (6X)
15x0.1
24x0.1
22x0.1
20x0.1
18x0.1
16x0.1
14x0.15
12x0.2
9x0.2

Obrazek


Kombinacja BV1
24x0.1 (6X)
12x0.1
24x0.1
22x0.15
20x0.15
18x0.15
16x0.15
14x0.15
12x0.2

Kombinacja BV2 - wg użytkowników to ma poprawić zawieszenie i zbliżyć je poziomie EXC

24x0.1 (4X)
12x0.1
24x0.1 (4X)
18x0.1
12x0.1
24x0.15
22x0.15
20x0.15
18x0.15
16x0.15
14x0.15
12x0.2


Obrazek

Trzeba dokupić:
przodu (średnica wew 6mm.):

Wymiar zew szt
24x0.1 2
24 0.15 2
22 0.15 2
20 0.15 2
18 0.15 2
16 0.15 2
12 0.1 4


Poniżej fotki lagi rozebrane biorę się za stos i setting wg receptury z linku powyżęj . Będę dawał znać z postępów i efektów.

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 23 lut 2016, o 11:19 przez gebels, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2016, o 00:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2011, o 21:44
Posty: 195
Wiek: 33
Motocykl: DRZ 400 E K4
Ok a więc są to 2 sprawdzone układy, która mają polepszyć prace zawieszenia. Ciekaw jestem jak to wyjdzie. Ile kosztują blaszki i daj namiary gdzie kupiłeś (może się to przydać).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2016, o 19:31 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 33
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Wygląda na to, że te podkładki można wszystkie wykorzystać z KTMa, np:
http://ktmsklep.pl/szukaj/48600100


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2016, o 14:31 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
gebels i jak poszedł tuning zawieszenia?
który setup wziąłeś, jak w odczuciu i skąd płytki?

jaki olej w końcu lać?
patrzeć na gęstość czy na lepkość? podpowiedzcie coś
jeżdze i po żwirowniach, leśne drogi, czasem jakieś przeszkody
można powiedzieć ze typowo dualowo ale bez lotów/skoków typowych dla motocrossu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2016, o 19:32 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Cześć,

Działam dziś doszły płytki :Obrazek.

Na zapytania odpowiedziały bardzo sprawnie : Sanchez, Szukiel, Bros, Wysocki Suspension- wybrałem Pana Wysokiego bo on jedyny mógł sprzedać na sztuki, reszta też miała ale trzeba było kupić 6 - 10 szt danego typu, a nie zawsze było to potrzebne. koszt 140 zl wraz wysyłką za całość bv1 + bv2 + tylny.

Kupiłem pod dwie kombinacje naprawdę nie wiele trzeba zeby mieć obie, planowałem bv1 ale zdecyduje się na bv2 - własnie ten zestaw porównali do EXC.

Po kolei oleje :
przód 5w Motorex lub inny ulubiony
tył 2,5w tez Motorex (Olej suzuki ma kod SS-25- jest to olej o gęstości 2,5w)

Jak sprawdzić spręzyny jakich potrzebujecie pod siebie:
1. http://racetech.com/VehicleSearch - tu szukacie motoru w tym przypadku DRZ 400 E
2. http://racetech.com/ProductSearch/1/Suz ... Z400E/2003

Tu macie wszystkie dane i parametry olejów poziomów, cześci i typy i dane sprężyny seryjnych. Najpierw przód (fork) nisko tył (shock).
3. Na górze w tym linku macie Calculate spring rate : http://racetech.com/ProductSearch/1/Suz ... ngRateCalc

Wypełniacie ankietę. Uwaga na wagę zeby zaznaczyć w kg. Klikacie Calculate spring rate.

Teraz tak ja u siebie wymieniam sprężyny na Eibach na twardsze (waże 78 kg) seryjne to 0,44 kg/mm przód , tył 5,3 kg/mm, zastąpiłem 0,48 kg/mm oraz 5,7 kg/mm (wybiera się możliwe zbliżoną )- tak mi wyszło po wyliczeniu. Przedstawiel Eibach Polska firma doskonale się sprawdził http://www.eibach.pl

Ponieważ tuleje zawieszenia z przodu wykazywały zużycie je też wymieniam. Za chwilkę będzie składane ale do prób jeszcze trochę - inne rzeczy są zmieniane jak szprychy koła anodowałem na czarno ale to opisze oddzielnie i pokaże efekty.

Będę pisał i fotki na bierząco. Tym czasem polecam:

Zawieszenie przód : http://www.racetech.com/page/id/136 -

Zawieszenie tył : http://www.racetech.com/page/id/138 - tu jest cześć czwarta zle wstawiona trzeba ją na Youtube odszukać.

Jutro składam zawory dolne.

Aha.
Czy to dla mnie itp itd ??.
Trzeba sobie zadać pytanie czy już zaczynacie czuć ze jest coś nie tak, utrata pewności przy pochyłach, głębokie nurkowanie przodu lub dobijanie.
Czy już wam tyl tak dobija i podbiło jak w moim filmiku z Ukrainy : https://www.youtube.com/watch?v=bqbBO0aq4gM ( akcja 22:12 - ale polecam całość).

Czasem zamiast wymiany sprężyn można dać olej 7,5 w (rekomendowany 5w) i spróbować. Koszt niski , potem zmiana settingu a na końcu sprężyny.
Na pewno sprawdziłbym SAG tyłu czy macie dobrze ustawiony pod masę : http://www.racetech.com/page/title/Sag , https://www.procircuit.com/content/Sett ... %20Sag.pdf

Miałem zmieniać na EXC 525 kolega się rozmyśli jak zobaczył filmik z Ukrainy i jedzie w maju z nami. Z DRZ stara koza niezawodna nikt jej nie chciał i zdecydowałem ze zostaje dostaje nowe okleiny, osłony, stelaż tylny z S, bagażnik. z czasem Big bore ... i trafiłem na artykuł kolegi ten na początku i poszło.
Zamontuje, przetestuje dam znać czy warto itp dla mnie to hobby zabawa wyjdzie to wyjdzie nie wyjdzie zawsze moge wrócić. Rekomendacje z forum kolegów są czyli coś działa więc próbuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2016, o 23:04 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
A nie wytrzymałem zrobiłem dwa zawory wg bv2.

Obrazek

Na czubku jest kołnierz można lekko zeszlifować, ale też puści jak zaczniemy odkręcać (W tylnym amortyzatorze w tym miejscu należy uważać gdyż jest tam kołnierz jest wew i zew tu tylko zew).

Teraz zawór rozłożony na części pierwsze:

Obrazek

Dokręcamy na LOCTITE, amerykanie piszą ze z czuciem żeby nie zacząć przekręcać stosu, Race Tech z kolei z momentem 10nm - to zrobię jutro.
Ja wybrałem na czucie .

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 10 mar 2016, o 21:14 przez gebels, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 07:15 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Bros (Kędzierscy) za ustawienie zawieszenia pod SM w WR450 zaproponowali 550zł + ewentualne 1300za sprężyny. 550zł za zmiany tych podkładek + wymontowanie, zamontowanie w moto wydaje się ceną ok. Tak sprężyny to wiem, że można kupić spokojnie taniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 08:08 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
noj pięknie, aż zazdraszczam 8-)
kminiłem gdzie tyle płytek się zmieści, ale jak widać da się

jak będziesz robił tylny amor to wrzuć jakieś info i foto
bo tam chyba osobno robi się comp-reb
jakie płytki na tył brałeś?

i czekam na relacje z jazdy
może spotkamy sie na UA

mallly polecam też szukielka, tyle że chłopaków od yamy masz można powiedzieć na miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 09:14 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Tylny amor zrobię tak samo jest trudniejszy. Jak obejrzycie te filmiki Racetechu z rozbierania tyłu to jest tam kilka myków no i gaz azot.

Eibach przód 500 zł + tył 500 zł. Jakby dolar był tańszy to opłacałoby się z USA z Racetech ale cło i wysyłka psują robotę.

Aha ciekawostka to ze sprężyny z przodu mamy identyczne jak EXC 450, 525 chyba do 2007 roku. Można szukać używek tylko polecam sprawdzić w tej ankiecie po wam proponują.

Seryjny tył
Setting (stock '03 DRZ400S - po 2002 E i S maja takie zawieszenia przód i tył )

44 x 0.20 (4x)
44 x 0.15 (3x)
34 x 0.15
26 x 0.10
42 x 0.20
40 x 0.20
38 x 0.20
36 x 0.20
34 x 0.20
32 x 0.20
30 x 0.20
28 x 0.20
26 x 0.20
24 x 0.20
22 x 0.20
20 x 0.30
40 x 0.30 (2x, spacer)
41 x 4.00 (plate)
18 x 0.60 (spacer)

REBOUND STACKS

Setting (stock '02 DRZ400S)

40 x 0.20 (6x)
25 x 0.10
40 x 0.20
38 x 0.25
36 x 0.25
34 x 0.25
32 x 0.30
30 x 0.30
28 x 0.30
26 x 0.30
24 x 0.30
25 x 0.60 (spacer)
26 x 3.00 (plate)

Kombinacja tyłna rekomendowana :

COMPRESSION STACKS

44 x 0.20 (6x)
44 x 0.15 (5x)
38 x 0.15
30 x 0.15
42 x 0.20
40 x 0.20
38 x 0.20
36 x 0.20
34 x 0.20
32 x 0.20
30 x 0.20
28 x 0.20
26 x 0.20
24 x 0.20
25 x 0.60 (spacer, used because I also modified the rebound stack which is now shorter, shim is from stock rebound stack)
40 x 0.30 (2x, spacer)
41 x 4.00 (plate)
18 x 0.60 (spacer)

JEST TO WERSJA CURRENT Z WYKRESU PONIŻEJ:
Obrazek


REBOUND STACKS

40 x 0.20 (4x)
25 x 0.10
40 x 0.20 (3x)
38 x 0.25
36 x 0.25
34 x 0.25
32 x 0.30
30 x 0.30
28 x 0.30
26 x 0.30
26 x 3.00 (plate)

JEST WERSJA KT/JEEPER Z WYKRESU PONIŻEJ:
Obrazek

Do kupienia (różnica bo tak jak w przodzie niektóre się pokrywają i można użyć stare):

Compression:
44 x 0.20 (4x) 2szt
44 x 0.15 (3x) 2szt
34 x 0.15 1 szt
26 x 0.10 1 szt

Reboud:

40 x 0.20 2 szt

I tyle tylko Panowie żeby hulało ale gorzej rozebrać tylny ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 11:29 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
Spokojnie rozbierzesz tylny, nie ma tam nic skomplikowanego, pomocny moze byc filmik z youtuba, pewnie źle napisze: mhardock, ma cala serie filmikow z drz.
Azot ogarnie ci kazdy od klimy, czasem maja wulkanizacje, nominalnie amor jest nabity na 9bar, z tego co czytalem za oceanem laduja 10.
Wazny jest taki specjalny zaworek zeby cisnienie nie uciekalo przy zdejmowaniu ze szredera.
Ja ostatnio nabijalem tyl, wszystko bylo ok ale z ciekawosci zakupilem pompke do zawieszen beto z takim zaworkiem i manometrem do 28bar.
W amorze mialem 7,5bara, a amor szczelny! Spuscilem azot i bardzo ważne zrobic próżnie, nabilem azot na 9 i calkiem innaczej pracuje amor, az musialem comp odpuscic 2 kliki
Czyli rozumie ze jesli zakupie te plytki co podales na lagi (plytki co podales razy 2?)i amor to zrobie rekomendowane ala exc?
A mi ta strona do dobrania sprezyn powiedziala ze sprezyny ori sa ok, waze 78-80kg,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 13:48 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Podałem wcześniej na dwie lagi poniżej jeszcze raz :

24x0.1 2szt
24 0.15 2szt
22 0.15 2szt
20 0.15 2szt
18 0.15 2szt
16 0.15 2szt
12 0.1 4szt



Ja zaznaczyłem

Riding Type: Motocross
Age: 30-44 Years Old
Skill Level: Dirt Novice/Intermediate/C Class na Intermediate B niewielka różnica
Height: Standard Height
Gas Tank: Standard Gas Tank
Waga: 78 kg - PAMIĘTAJCIE O KG A NIE LBS

I wyszło :
Recommended Fork Spring Rate: 0.472 kg/mm (use closest available) , czyli 0,48
Recommended Shock Spring Rate: 5.599 kg/mm (use closest available) , czyli 5,7

Jak wam wyszlo ze się mieście to tylko setting płytkami ew kombinacja gęstością lub poziomem oleju i próbować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2016, o 21:43 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
I kiedy sprawozdanie z efektów prac?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2016, o 22:46 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Przytarta laga od wewnątrz (od uderzenie z zewnątrz) ta część gdzie ośka się trzyma, tuleja która pracuje starła powłokę.
Muszę kupić tą część jest wyczuwalny garb punktowy nie da się tego wyprostować.

Bez tego nie poskładam ale do jazdy i tak kawałek bo jeszcze tyl, który tez rozpisze.

Aha mamy jeszcze mid valve na końcu długiej rurki co leci wewnątrz sprężyny - u nas jest na stałe tzw. nieaktywny(nowoczesne zawieszenia maja w tym miejscu sprężyny dodatkowe itp ) są tam też płytki i w linku na początku tego postu są kombinacje co do ustawień. Jednak jak pisał autor z Thumper Talk w tym przypadku warto głównie skupić się na tym dolnym który robię.

Obrazek

Ten mid valve ma też tłok podobny do base valve ale w przeciwieństwie do niego oring przykryty jest teflonową uszczelką, której nie ma w zestawie All Balls.
Na razie jego i jej nie wymieniam luzu nie ma i śladów zużycia też (pewnie Wysocki Suspension maja to w ofercie - w tylnym będzie to koniecznie więc na pewno zamówię i dam znać co do koszów). Fotki po tego miejsca po niedzieli.

Równolegle lecą felgi, bagażnik i torba rogal - pod Ukrainę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2016, o 20:56 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Lagi zrobione. a teraz tylny, obejrzyjcie : http://www.racetech.com/page/id/138

Rozbieranie:

Mierzymy przed rozkręceniem długość sprężyny lub ilość zwojów gwintu po określonej stronie, żeby po złożeniu zbliżyć się do pierwotnych ustawień.

Wszystkie ustawienia na maxa na soft góra (szybkie i wolne tłumienie) i dół kompresja. Zapisując sobie ilość kliknięć żeby później powrócić.
Wstępnie czyścimy ile się da, szczególnie smary z dołu.

WAŻNE: Każda operacja przeprowadzana tak aby nie uszkodzić powierzchni trzonu !!!!

Obrazek

Jak nie mamy klucza , potrzebny będzie młotek i płaski duży śrubokręt najlepiej z metalową końcówką do uderzania.
Pierścień A odkręcamy (zapieramy w szczelinie i uderzamy młotkiem przekręcając go) do końca.
Pierścień B to samo idzie wolniej bo do pewno momentu sprężyna ciśnie.

Jak A i B będą na samym końcu sprężyna jest luźna zaglądamy na dól:

Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda jak całość. psikamy wd 40 na te pierścień z góry i dołu aby go zruszyć po chwili trzeba go opuścić aby odkryć zawleczkę.
U mnie trzymało trochę zaparłem tą całą obudowę o sprężynę i przez drewienko delikatnie zbijałem dookoła i puściło.
Zawleczka śrubokrętem jest szczelinka i ściągamy te trzy elementy i na koniec sprężynka.


Obrazek


Obrazek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2016, o 00:28 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2013, o 13:45
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Babilonu
Motocykl: drz400s
pornografia dla dorosłych chłopaków, normalnie ...
J.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2016, o 12:14 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2013, o 12:49
Posty: 124
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: DRZ, EXC
Widzę że masz już sprężynę racetecha (czarna).. fajnie. Ponoć zmiana sprężyny daje najwięcej. W moim kacie wymieniam z przodu i z tyłu pod moją wagę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2016, o 07:37 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Ta czarna to Eibach, sprawdz sobie u nich ceny (miałem brac Race Tech ale kurs dolara i cło - zle wychodzi - eibach tez mocno polecany na rynku)

http://www.eibach.pl/files/EIBACH_EMS_(KATALOG).xls - katalog

http://www.eibach.pl/files/EIBACH_EMS_(CENNIK).doc - cennik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 21:09 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
tył rozebrany :

Wszystko ma być dokładnie czyste.
Amortyzator do góry nogami i wkładamy w imadło.

1. Odkręcamy zaworek zbiorniczka gazu i spuszczamy gaz.
2. Bierzemy klucz nasadowy - wielkość około 20 mm tak aby zaworek znalazł się w środku i próbujemy z czuciem wciskać nim dekielek zbiorniczka aż pokaże się zawleczka. Wyciągamy ją śrubokrętem jeśli zrobimy zabiory będziemy musieli wygładzić krawędź.

Dobrze mieć kompresor z stożkową gumową końcówką - dociskamy i lekko dmuchamy w zaworek (dokoła przytrzymajcie szmatką żeby nie chlapało) wybije go i wyciągamy wkład (Jest gumowy więc ostrożnie z zadziorami po zawleczce).

3. Wylewamy olej ze zbiorniczka. - można lekko pod pompować amor żeby coś więcej wycisnąć.

Po wyjęciu:
Obrazek

4. Dekiel dolny amortyzatora jest wciskany musimy go wybić. Na filmiku z RaceTech ma takie dłutko i wbija na je pomiędzy dekiel i dolną obudowę - na zmianę obie strony bo skoksuje go. Ja wybijałem do góry po kątem wybijakiem (jak gruby płaski śrubokręt) został lekki ślad widać na zdjęciu poniżej. W obudowie dekla są dziurki można pokombinować również w tym miejscu ale wszystko z głową to jest amelinowe. Wcale mocno o nie siedzi.

Obrazek

5. Tu pasuje zrobić narzędzie - stara nasadka lub kawałek rurki przeciąć tak aby uzyskać kształt litery C i na niego naciskać w dół aż pokażę się zawleczka.
Chodzi o to aby wcisnąć ten element :

Obrazek

Można pokombinować inaczej (ja przy pomocy kolegi użyłem dwóch płaskich kluczy )

6. Wybijamy delikatnie młoteczkiem z plastikową końcówką do góry w ten element podstawy sprężyny lub z czuciem prawo lewo i do góry za podstawę amora. Może oring trzymać i lekko zassać.
Obrazek

7. Mierzymy średnice uszczelniacza w miejscu gdzie nie ma oringu i następnie tam gdzie oring porównujemy - ma my większa a oring miękki. Inaczej wymiana.

Obrazek

8. To samo ale w innym miejscu :
Obrazek

UWAGA !! Dla tych do chcą wymieć tylko olej i sprawdzić czy uszczelnienia są ok (ew je wymienić ) to tyle zalewają i składają. Opiszę to później.

9. Rozkręcamy stos najlepiej na drucik i zsuwamy wtedy wszystko mamy w odpowiedniej kolejności.

Obrazek


Skręcamy nakrętkę na Loctite !!! wg serwisówki wychodzi 32 nM.

Kayaba i może starsze showa mają kołnierz zew który trzeba zeszlifować razem z nakrętką tak aby nie uszkodzić kołnierza wew. i dobiero odkręcać
UWAGA !!! Jednak jest kołnierz nakrętka schodzi ale nie ściągniemy stosu z płytkami. Szlifierką z czuciem robimy stożek tak aby nie ruszyć wew krawędzi.


Amortyzator tylny w wersji SM jest krótszy to nie to samo co w wersjach S czy E:

Obrazek


Ostatnio edytowano 18 mar 2016, o 13:08 przez gebels, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 21:10 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Jac napisał(a):
pornografia dla dorosłych chłopaków, normalnie ...
J.
To zwal sobie dodałem więcej fotek a jak ładnie poprosisz to może jeszcze filmik dostaniesz ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.