www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 lis 2019, o 13:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 22:56 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 12:41
Posty: 12
Witam,
Moja drezyna śmiga obecnie na przełożeniu 14/44 - 110 ogniw (wersja SM) ale przymierzam się do założenia 14/52.
Według http://www.gearingcommander.com do obsługi takiego przełożenia nadal powinien wystarczyć łańcuch 110 ogniw ale szukajac w necie spotkałem się z predefiniowanymi zestawami zębatki+łańcuch i przy konfiguracji 14/52 łańcuch miał 120 ogniw.

Pytanie brzmi, czy mogę jednak wziać 110 ogniw i czy ktoś miał taką konfigurację żeby potwierdzić czy działa? Chcę zachować możliwość powrotu do 44 zębów bez konieczności zmiany łańcucha (120 na 44 pewnie wyczerpie mi zakres regulacji)

Pozdrawiam,
Konrad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2017, o 06:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
8 zębów różnicy na jednym łańcuchu to chyba nie da rady.

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2017, o 20:52 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 11:17
Posty: 324
Lokalizacja: Ząbki
Motocykl: DRZ 400 Y k2
110 nie ka szans. Ja mialem chyba lancuch 112 do 52 na tyl.

_________________
Hornet 600 --> 929 --> 954 --> DRZ 400 SM --> DRZ 400 Y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2017, o 08:54 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Ja jestem ciekaw jak na zębatce 52 będzie się motor zachowywał.

Ja mam teraz 14/47 w E i jedynka jest krótka i mocna na zębatce 52 ruszał bym chyba z 2 albo z 3 bo 1 by nie było, a motor na podjazdach dęba by stawał.

W wersji sm takie ustawienia maja sens chyba tylko do stuntu ....

Może ktoś opisać wrażenia z jazdy w terenie na 52 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2017, o 08:55 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 207
Zwróć uwagę że wahacze w wersji terenowej i Sm są inne (podejrzewam, że w sm jest krótszy), także tak do końca nie sugeruj się tymi zestawami gotowymi. Jak masz 110 ogniw, dojdzie 8 na zębatce, pi razy drzwi łańcuch oplata połowę takowej to powinno być 114 ogniwa. Ale już raz tak strzelałem to musiałem skracać, także nie sugeruj się do końca moją wypowiedzią, ale idź w tym kierunku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2017, o 09:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1705
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
U mnie było 13/51 to bodajże 3-4 ogniwa chyba wycinałem jak schodziłem na 13/47 jak liczyłem to wychodziło mi 112 po skróceniu.

Ale regulacja tez mi poszła z maxa na numer 3.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2017, o 21:46 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 11:17
Posty: 324
Lokalizacja: Ząbki
Motocykl: DRZ 400 Y k2
Ja mailem w sm 112 ogniw.

_________________
Hornet 600 --> 929 --> 954 --> DRZ 400 SM --> DRZ 400 Y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 00:05 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 12:41
Posty: 12
Dobra to jeszcze jedno pytanie, planuję opanować wheliee i chciałbym, żeby szła na koło z gazu z drugiego biegu, w obecnej konfiguracji musze jechać na jedynce jakieś 18km/h i strzelać ze sprzęgła. Udaje mi się przejechać jakieś 50m - 100m... więc muszę popracować na utrzymaniu pozycji i dużo wygodniej będzie to szlifować mogąc ją poderwać z gazu.

Co myślicie o 13/44 lub 13/47? Pójdzie z gazu z dwójki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 14:18 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Z tego co wiem to na standardowych przełożeniach powinna iśc z gazu na gume na 2jce mam na mysli 15/44 dla S


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 18:55 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2015, o 18:42
Posty: 64
Motocykl: drz E z 2000
Jezeli przejezdzasz 100m na gumie na jedynce to chyba balans i rownowage masz juz opanowana. Bo jak juz 100m przejezdzasz to jest niezla guma. (100m to jest od slupka do słupka przy drodze)
A tak do tematu kumpel ma 15/47 i ja jego eske na dwojce i trojce stawiam na kolo z gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 21:43 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 12:41
Posty: 12
kurde, to moze ja źle siedzę (za blisko baku), bo nie ma opcji zeby na 2 poszła z gazu. Ok, więc chyba wniosek jeden - na moto i ćwiczyć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2019, o 19:12 
Online

Dołączył(a): 10 maja 2016, o 22:48
Posty: 7
Przy zestawie zębatek 14/49 w wersji "S" łańcuch 112 ogniw jest za krótki, wskaźnik regulacji 2 wyżłobienia poniżej punktu 0 a i tak łańcuch jest za bardzo naciągnięty. Ponadto łańcuch nie mieści się w dolnej osłonie łańcucha przed tylną zębatką, trzeba zdjąć tą osłonę lub ją obniżyć kombinując jakiś dystans do zamocowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], rgl, robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.