www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 22 paź 2018, o 16:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lis 2016, o 17:10 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Hej,

Właśnie poczytałem instrukcje : http://www.scottsonline.com/litrack/257.pdf

Ten pod kapturkiem był skręcony na maxa jak pisałeś, zrobiłem wg seryjnych ustawień jeden obrót przeciwnie do wskazówek.

Od razu ustawiłem kąt pracy tymi bocznymi śrubkami na godzine 12 i czuć ze nie pracuje juz na całym zakresie tyko tłumi w zakresie kąta 44 stopnie, tak serwisówka zaleca dla motorów typu offroad.

Widać ze reaguje na regulacje więc pewnie jest ok.
A u was przy skręcaniu czuć ze ten wynalazek stawia opór czy odczucia są jakby tego nie było ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2016, o 19:45 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2013, o 13:45
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Babilonu
Motocykl: drz400s
Jak tak sobie moto stoi, to w zasadzie nie czuję oporu. Używam "base valve" zdecydowanie częściej, niż tego zaworu "high speed valve" i podczas jazdy po prostu trochę jest "maślane" odczucie, ale nie jest to taki opór, o którym pisałeś poprzednio. Ale o dziwo, to maślane (jak jest mocno skręcone) odczucie działa nieźle i po kamieniach, czy naprawdę sypkim podłożu lata się zdecydowanie przyjemniej.
No i tak jak pisał Mikelos, po 8 godzinach jazdy po wertepach łapy już nie odpadają :)
Jac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2016, o 21:44 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
panowie a jak to ma sie z mocowaniem jak mam grubą kiere a pod nią przejsciówka( i automatycznie podwyżka) z 22 na 28mm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2016, o 23:24 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 827
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Są rożnej wysokości te pręciki wtykane w mocowanie na główkę ramy w które wchodzi ramię amortyzatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016, o 08:52 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
Nie o to mi chodziło
Chodzi o przykrecanie samego amora, bo do kiery 22mm jest taki element ze ma w sobie mostki do kiery i do niego przykreca się amor skretu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016, o 09:32 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 827
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
A, o to chodzi, są mocowania na fatbara, ale czy będą pasować pod te adaptery do fatbara to niestety nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016, o 10:04 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Potrzebujesz tego na góre mocowania : http://1d9wic1xtzvs27liaa2o9xbb.wpengin ... -Clamp.jpg

Rozstawy śrub są standardem, zobacz u mnie, przejściówka na Fat bar z quada na chińskich raiserach kierownicy :
http://obrazki.elektroda.pl/5906315100_1482310957.jpg

Problem przy mocowaniu pojawia się przy poprzeczce najlepiej kiera bez poprzeczki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016, o 11:57 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
A skąd takie mocowanie?
A nie będzie za wysoko ten amor, lepiej chyba jakby był najlblizej górnej polki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016, o 20:37 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 241
Witam

Żeby amorek wszedł pod kiere fi28 trzeba ją podnieść o ile pamiętam o co najmniej 55 mm.
Między adapterami (no OK niech wam qrawa będzie: "riserami") się mieści spokojnie. Trzeba tylko odwrócić tak jak zrobił Sai. Motek już u innego forumowicza, fotek nie mam.
Sugeruje ustawić węższy kąt działania.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016, o 22:21 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Nie bardzo rozumiem słowo obrócić, chodzi o obrócenie całego amora oraz tej wystającej dźwigni (ramienia) http://kdxrider.net/images/scotts03.jpg, czy obrócić do góry nogami i mocować ?

Sai ma to w KTM i tam mogą być otwory w półce na stabilizator ale na bank ktm ma półke płaską a drz wystają te ół księżyce mocowania kiery, w drz wymiana półki lub ingerencja w nią.

Nie jestem ekspertem ale w oś tego wystającego ramienia ma byś zgodna z osią główki ramy, tak pisze w instrukcji tego stabilizatora.

Patrząc u siebie raczej pod kierownicą nie da się tego zrobić, wygląda na to ze tylko górna półka z mocowaniami pozwoli uzyskać te wymagania producenta.

http://motocrossactionmag.com/Uploads/Media/News/ScottStabilizer.jpg

Ja ja będę dorabiał, można w scott'cie kupić 150 $$$ ..........


Jest jeszcze jedna opcja dorobić mocowanie jako raiser i wstawić pomiędzy półkę i kiere a na tym dopiero właściwe mocowanie kiery ale muszę sprawdzić czy załapie oś główki ramy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2016, o 12:28 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 10:37
Posty: 32
scOti napisał(a):
Sai napisał(a):
To nie jest spawane. Obejma z trzpieniem przykrecona.



to co pokazał gebels jest spawane

Obrazek


"obrócić" czyli risery dać po zewnętrznej stronie a nie po wewnętrznej, ponieważ w to miejsce wchodzi amortyzator


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2016, o 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 795
z czego te korek paliwa jest ??

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2016, o 14:10 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
To moje raisery przy tym "skatifonie" to epoka lodowcowa .....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:14 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 241
Wieczór

Gebels - nie znasz się, to wór pieniędzy jest a nie żadna epoka.... ;)
A na serio to dobrze zrozumiałeś idee "obrócenia" - i jedno, więc i drugie.
Mocowanie; Ja kazałem dorobić z PA11 taką "podkowę", prostokąt z wycięciem w kształcie litery U, wysokość o ile pamiętam powinna być ok 22 mm. Szerokość taka żeby wszedł między nadlewy pod kierę na półce. 2 otwory M6 w rozstawie śrub nocujących amora w części otwartej "U", dwa fi6 przelotowe na drugim końcu.
Trzeba to teraz przymocować do półki tak by os obrotu była w osi sztycy dokładnie. Dorabiasz przyrząd: kawałek płaskownika z 2 otworami fi 6 w rozstawie mocowania i otworem fi6 dokładnie po środku. Trzeba wytoczyć kawałek wałka o fi jak otwór w sztycy i centralnym otworem M6. Przykręcacie wałek do płaskownika, przykręcacie mocowanie, wałek w sztyce, dociskacie mocowanie do półki jakimś zaciskiem, przewiercacie półkę przez otwory fi6, śruby (muszą być imbusy itp, łby wpuszczone w mocowanie), nakrętki na klej, odkręcacie przyrząd i przykręcacie amorek. Jak zrobicie wszystko dokładnie to oś amorka będzie niemal idealnie nad osią sztycy.

Motorek w rękach forumowicza, bodajże hulit1 (czy jakoś tak), poproś, może zrobi i powiesi jakieś zdjęcia.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 18:31 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2015, o 10:24
Posty: 17
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 10:40 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Pierwsze koty za płoty - wybrałem taką opcje :

Obrazek

Po niedzieli mocuje ramie do ramy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2017, o 14:56 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 218
no i ja przy okazji remontu DRZty zakładam amor

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2017, o 09:11 
Offline

Dołączył(a): 25 sie 2017, o 07:55
Posty: 81
Scotts to najlepsze amory, miałem kilka w sportach i widzę że tu też się montuje, to może trzeba będzie również ogarnąć temat do DRZta czy WRki tym bardziej że z "lekką" kierownicą jakoś mi się dziwnie jeździ ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2017, o 14:00 
Offline

Dołączył(a): 25 sie 2017, o 07:55
Posty: 81
Warto to wziac do montazu Scotta w DRZ? http://tinyurl.com/y8e87o5d

Chyba podpasi pod Fatbara.. Zostanie dokupic mocowanie do glowki ramy na pin, zalozyc amor i ogien :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2017, o 18:05 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 218
Nie lepiej cenowo cale mocowanie od scotta?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.