www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 24 kwi 2018, o 09:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 08:56 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 189
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Hej,

Pewnie grzebiecie w sowich gratach jak ktoś ma ochotę się pobawić zrobiłem 2 modyfikacje gaźnika FCR 39 które mają dobre opinie w necie :

1. Power Now Replica :

http://www.docta-zaius.freeservers.com/about.html

Więcej szczegółów :
http://uploadfile.pl/pokaz/1070193---0v2u.html

Fotka jak to wygląda u mnie:

http://obrazki.elektroda.pl/9319186100_1492156542.jpg


2 . Taffy mod

http://www.docta-zaius.freeservers.com/whats_new.html

Montujemy ogranicznik na ramię pompy i ustawiamy tak aby czas psikania pompy był 1,5 sekundy.

Ogranicznik kupujemy tu :
http://rc-team.pl

02807 MP-JET - Pierścień mocujący koło Ø2mm 1,97 zł

To ramię ma około 2,4 mm średnicy więc trzeba będzie wiertełkiem powiększyć średnice otworu ogranicznika 2mm lub spróbować 3mm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 09:30 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2013, o 12:49
Posty: 123
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: DRZ, EXC
Jak efekty?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 10:00 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 189
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
jeśli chodzi o wrażenia podczas jazdy dopiero po świętach, natomiast podczas pracy na jałowym nie ma zdławienia podczas gwałtownego odkręcenia gazu.

Jeśli chodzi o płytkę moc tak jakby się płynnie rozłożyła na cały zakres dól mocniejszy ale bez wyraźnej granicy pomiędzy dołem a górą jak było kiedyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2014, o 11:37
Posty: 171
Lokalizacja: Lubuskie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Namówiłeś mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 21:35 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2015, o 18:42
Posty: 60
Motocykl: drz E z 2000
Przetlumaczy ktos to w szybkim skrócie o co w tym chodzi i jak to zrobic? Bo moze to byc fajne, jakby fcr zaczal tak plynnie chodzic. A takie mam pytanko. Sam oring mod to zmniejsza cos moc czy tylko to ze sie nie dlawi przy ostrym dodaniu gazu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 17:56 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 189
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Obrazek

Motor chodzi dobrze silny i szybki 1,2,3 na luźnym podłożu z gazu na koło idzie, reakcja odpowiednia. 4 nie sprawdzałem nie było gdzie się rozpędzić.
Na jałowym nie dławi się przy szybkim dodaniu gazu.

Nie puszcza dymu żadnego nawet na wysokich obrotach 0 czarnego tak jak było kiedyś.

Ps. weźcie pod uwagę ze to moja pierwsza jazda w tym roku ..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 20:07 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2015, o 18:42
Posty: 60
Motocykl: drz E z 2000
Gebels a jak tym mam regulowac czas wtrysku? Co to jest założone na ten drazek? Wyglada jak srodek kostki elektrycznej do laczenia przewodów. I ten drazek idzie w gore to jaki ma to wplyw na czas wtrysku? Byl bym wdzieczny jak bys mi to rozpisal na drobno, bo to zamulanie przy gwaltownym dawaniu gazu mnie juz dobjia :(

I jeszcze jedno pytanie Gebels bo widze ze kumaty jestes na temat fcra :D jak dluzej smigam na kole to z przelewu mi wacha leci. To dobrze czy mam za duzy poziom ustawiony,? i jakie sa objawy za wysokiego poziomu paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 21:27 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 189
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Zdjęcie podglądowe znalazłem.
Ja zastosowalem tego typu ogranicznik : Obrazek

Czas reguluje się wysokością umiejscowienia tego ogranicznika. spowoduje to ze ta dzwignia nie wejdzie głębiej a co za tym idzie skróci czas.
Ja to robię tak ze podłączam gaźnik z boku motocykla do baku, odkręcam wachę i ruszam przepustnicą, liczę , przekręcam , liczę ,przekręcam liczę jest ok pompuje kilka razy czy nic się nie zmieniło jak ok to zakładam. Generalnie 1mm - 2mm od tego dolnego mocowania gdzie dźwignia wchodzi będzie gdzieś ta lokalizacja która nas interesuje.

Można to kupić tu :
[url]http://rc-team.pl/search?orderby=price&orderway=desc&search_query=pierścień&id_category=-1&submit_search=Szukaj[/url]

Np to :
http://rc-team.pl/pierscienie-zabezpieczajace/98138-ultimate-racing-aluminiowy-pierscie-zabezpieczajacy-2mm-5szt-010110.html

Z tą wachą raczej nic nie zrobi, tak go zaprojektowali aby nie przelać, też tak mam - dzięki temu na podjazdach lecisz do góry a nie dławisz silnik.
Podobnie jest jak się położysz motor.


Ps.
Ten Japończyk to projektował lokalizacje gaźnika i typ gumy airboxu, pudełko z odmą to .......... (tu niech każdy uzupełni sobie wedle upodobania )

Dziś łapy pozdzierałem i musiałem to napisać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2017, o 11:09 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2017, o 09:33
Posty: 47
Lokalizacja:
Motocykl: DRZ 400E
Robił jeszcze ktoś tego moda? Warto brać się za to ? Ewentualnie jakie odczucia po dłuższym użytkowaniu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], kerish


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.