www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 19 sty 2018, o 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 kwi 2015, o 06:45 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Cytuj:
Mally, lopatologicznie- pokaz mi na forum 3 maszyny, co maja tlumiki DEDYKOWANE do DRZ i byly sprawdzane/hamowane/ustawiane pod te tlumiki.


Oczywiście u nas prawie nikt nic nie sprawdza, bo ludzie

a) nie mają pojęcia, że trzeba coś robić
b) żal im $$$ na hamownie i pomiar AFR- kupił moto za dyszke to 200zł na hamownie nie wyda, tak samo jak 1000zł na wydech, jak można mieć Huzzzarrrra :D To prawie jak Arinera Husaryja :D
c) prawie nie ma osób znających się na FCR-ach i umiejących je ustawić.
d) wydech ma drzeć japę i dupochamownia mówi jest moc, jest ok :D

Dlatego na naszym forum nie szukam informacji. Ewentualnie wstawiam swoje spostrzeżenia i staram się uczulić na pewne problemy itp. np. Zamontuj byle jaki wydech- byle by przelotowy...

Szukam info o modach na forach w USA. Tam jest dużo informacji, wykresów itd itp. Co 4ta DR-Z na bigbore :D
Dlatego ja "skopiowałem" setup z forum w USA (łącznie z dyszami w gaźniku) i złożyłem taki u siebie. Co najciekawsze zestrojenie gaźnika super. Potwierdzone wynikami na hamowni. I tak jak zwykle europejskich koni jest mniej niż hamerykańskich :D

2-3konie przy stadzie 40 to coś jest- oczywiście sprawdzałeś i wiesz, że nie czuć?

Cytuj:
Chetnie popatrzylbym tez na wykres momentu obrotowego- jak dla mnie przy tego typu motocykla wazniejszy jak moc.


moc to moment x obroty. Skoro przy tych samych obrotach jest większą moc... to i moment chcąc nie chcąc wzrósł. Ale pewnie o tym wiesz, tylko przebieg Cię interesuje ;)
http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html

Cytuj:
Wydech w DRZ nie bedzie sie roznil NICZYM od wydechu z CBR jak zostal kupiony na allegro i zdjety z ciulwiczego a zalozony do DRZ.
I o to mi wlasnie chodzi.


Cytuj:
Mally, wlasnie o to chodzi, zeby wydech PASOWAL do modelu motocykla.


Raz piszesz, że niczym się nie różni... potem żeby pasował. Czyli tylko mocowania przerobić? Czy może jednak z 4 cylindrowej 600 do jednocylindrowej 400 lepiej nie przekładać tłumików, bo możne się pogorszyć charakterystyka silnika?

Trochę robiłem przy samochodach przygotowywanych do sportu. Przy silnikach bez turbo można dużo popsuć montując nieprzemyślany wydech. W motocyklach jest tak samo albo i gorzej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2015, o 20:31 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1300
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
mallly napisał(a):

2-3konie przy stadzie 40 to coś jest- oczywiście sprawdzałeś i wiesz, że nie czuć?



Wszystko co powyzej skasowalem to zgadzam sie w 100% :) Mocy nigdy nie sprawdzalem, bo wystarczy mi to co mam.


mallly napisał(a):
moc to moment x obroty. Skoro przy tych samych obrotach jest większą moc... to i moment chcąc nie chcąc wzrósł. Ale pewnie o tym wiesz, tylko przebieg Cię interesuje ;)
http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html


No nie tak do konca, ale ogolnie zalezaloby mi, zeby ten moment byl w nizszym zakresie obrotow, czasem na niskich trzeba strzelic w gaz i tu by pasowalo miec cos pod tym gazem :)


mallly napisał(a):
Raz piszesz, że niczym się nie różni... potem żeby pasował. Czyli tylko mocowania przerobić? Czy może jednak z 4 cylindrowej 600 do jednocylindrowej 400 lepiej nie przekładać tłumików, bo możne się pogorszyć charakterystyka silnika?


Skrot myslowy - jak kupie wydech na gieldzie/allegro i go zaloze to sie niczym nie bedzie roznil od seryjnego (albo bedzie jak sie uda). Jak zaloze ten wydech, zmienie dysze, ustawie gaznik, zrobie mody to wtedy da jakies efekty (albo i nie da). Ogolnie nie wnikalem nigdy w sprawnosci wydechow w 4suwach czy zastosowania PowerBomb czy strumienic. Czytalem, ze sam wydech malo co jest w stanie dac, bo w 4 suwie najlepszym wydechem jest pusta rura.

mallly napisał(a):
Trochę robiłem przy samochodach przygotowywanych do sportu. Przy silnikach bez turbo można dużo popsuć montując nieprzemyślany wydech. W motocyklach jest tak samo albo i gorzej.


O to chodzi. O TO CHODZI. NIEPRZEMYSLANY WYDECH to jest to o czym mowie od poczatku. Jak masz zakladac cos co tylko inaczej burczy to po kiego ciula to zakladac :) Aha, dla wrazen sluchowych, zapomnialem ;)

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2015, o 21:35 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
Mallly a możesz powiedzieć jakie masz dysze w gaźniku przy swoim setupie?

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2015, o 07:29 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
pilot jet 45
main jet 160
main jet air 200
pilot air jet 100
starter jet 68
emp 3ci klip (chyba)
2,15 obrotu
Mod pompki przyśpieszacza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2015, o 21:26 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
mallly napisał(a):
pilot jet 45
main jet 160
main jet air 200
pilot air jet 100
starter jet 68
emp 3ci klip (chyba)
2,15 obrotu
Mod pompki przyśpieszacza



Też miałem 160 ,ale wogóle nie mam air jet.
Przez zimę dyszę główną zrobiłem na 170

Ciekawe co z tego wyjdzie.
Jeszcze z tydzień i wystawiam moto.Zapowiadają już pogodę.

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2015, o 06:32 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Ja nie zmieniam bo afr był ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2015, o 13:27 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
A czy gdzieś na pomorzu można sprawdzić AFR zchamować moto i woogóle Zoptymalizować :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2015, o 20:58 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2014, o 20:42
Posty: 110
Lokalizacja: Trójmiasto
Motocykl: KTM 640 ADV
mój kolega gdzieś w trójmieście hamował swojego SM (ale to była jamaszka na wtrysku i jakiś box sterujący mapami wtrysku), jakby co mogę podpytać o namiar - choć jak dla mnie to w przypadku DRZ przerost formy nad treścią :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2015, o 19:57 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2015, o 19:35
Posty: 4
Do DRZ 400 tylko wydech Devil'a , kompletny razem z kolankiem , full przelot chodzi jak torowa 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2015, o 20:20 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
To chyba nie jeździłeś mocna 450 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2015, o 22:22 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 821
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
:mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2015, o 07:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2014, o 22:41
Posty: 157
Lokalizacja: Wrocław, Kobierzyce.
Motocykl: GSXR, DRZ, exc
mallly napisał(a):
Cytuj:
Mally, lopatologicznie- pokaz mi na forum 3 maszyny, co maja tlumiki DEDYKOWANE do DRZ i byly sprawdzane/hamowane/ustawiane pod te tlumiki.


Oczywiście u nas prawie nikt nic nie sprawdza, bo ludzie

a) nie mają pojęcia, że trzeba coś robić
b) żal im $$$ na hamownie i pomiar AFR- kupił moto za dyszke to 200zł na hamownie nie wyda, tak samo jak 1000zł na wydech, jak można mieć Huzzzarrrra :D To prawie jak Arinera Husaryja :D
c) prawie nie ma osób znających się na FCR-ach i umiejących je ustawić.
d) wydech ma drzeć japę i dupochamownia mówi jest moc, jest ok :D
I
Dlatego na naszym forum nie szukam informacji. Ewentualnie wstawiam swoje spostrzeżenia i staram się uczulić na pewne problemy itp. np. Zamontuj byle jaki wydech- byle by przelotowy.


Nie rób ludziom wody z mózgów (przynajmniej tym co maja)
1. Do przelotu nie trzeba stroić DRZ. TO NIE WTRYSK ani dwusuwowy. Popieprzyło Ci sie z wtryskiem. W GSXR przelot moc odbierze bo ECU poda paliwo w niewłaściwym momencie (przy przelocie po prostu krótka dawka pójdzie w tłumik). Dlatego tam ważne jest rozprężanie w puszce itd. Ale tam paliwem steruje mapa! W gaźniku system jest ssany - ile ssie tyle paliwa podaje. Dlatego w Europie nie kupisz DRZ bo nie spełnia norm spalin. Mniejszy opór na wylocie przyspiesza wymianę mieszanki.
Reasumując w gaźniku czterosuwa zdejmujesz opory - dodajesz mocy fullstop.
2. Hamownia. No fajnie zhamować moto bo można ustawienia zmaksymalizować. ALE:
- sam sobie trochę przeczysz bo mówisz ze nikt nie umie ustawić FCR. Co jest prawdą.
- jest pełno kłótni co do ustawiana ECU na hamowni a na drodze. Jedni robią tak inni inaczej. Dlatego tak drogi jest Bazzaz bo umożliwia korekty modow na drodze i do stylu jazdy.
- No i wyczucie. Większość robi na hamowni bo ich dupa nie wyczuwa różnic. Ale części dupy wyczuwają. No i najważniejsze jest jak oddawanie mocy pasuje kierowcy a nie jakiejś maszynie i co z tego dobrego będzie umiał kierowca wykrzesać. Bo to jednak nie wykres jedzie!
3. Uwierz - w GSXR przy 200KM mocy 2 konie również robią różnice np pod górę na Brnie. Wiec nie gadam tego tak sobie. Ale moc to nie wszystko. K6 była przemocna ale oddawała moc za dziko. I zżerała za szybko opony co przekładało sie na gorsze czasy. L4 jest na dole słabsza ... Ale opon nie żre. Co z tego, ze k6 dochodziłem trochę innych na prostej jak i tak nie nadrabialem tego co traciłem na wyjściu z winkla? Wszystkim chodzi nie o moc tylko o przyspieszenie wiec i przyczepność. A tę nieokrzesaną moc może nawet zepsuć. W terenie tym bardziej.

Wracając do odczuć dupowatych. Moja DRZ ma yoshimure przelot i jest ustawiona przeze mnie na słuch i wyczucie. Kto na nią nie wsiada jest w szoku jaka mocna. Spytaj Motormaniaka - powiedział ze to najmocniejsza DRZ na jakiej siedział ( na ilu Maniak siedziałeś?). Zielony ma Y i tez sie nie umywa. A jak ją kupowałem wcale tak nie było.

Wiec?

_________________
Świat jest posrany bo się utarło, ze to mądry ma ustępować głupiemu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2015, o 09:41 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
1)QH. w gaźniku są dysze... to taki ogranicznik przepływu jak zwężka w WRC... i więcej paliwa niż ileś tam nie dadzą... dlatego trzeba coś tam robić. Przewagą wtrysku w enduro jest to, że nie trzeba go stroić ze zmianą wysokości na jakiej się jedzie... a gaźnik tak.

Dlatego teoria zmieniam wydech, nic nie robię więcej, jest co najmniej ryzykowna. Można popsuć silnik.

2) Hamować można i na drodze i na hamowni. Nikt nie każe hamować na inercyjnej... obciążeniowa daje warunki zbliżone do rzeczywistych + chciałbym widzieć strojenie sporta przy prędkościach 200+ na ulicy... :D szczególnie jak się pisze mapę od początku do końca... czy za kierowcą siedzi stroiciel z lapkiem i wprowadza zmiany on-line jak w samochodzie? :D

To chyba nie etap motoGP gdzie schodzą logi online i je ekipa obrabia :D

Dupą wyczujesz jak będzie jakiś fuckup ale małych subtelnych zmian nie odczujesz... chyba, że metodą nie szła z 2ki na gumę a teraz idzie...

Przesiałem się z mocno zrobionej DR-Z na WR 450 i powiem Ci szczerze, ze nie wiem która jest mocniejsza... taka dupohamowania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2015, o 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2014, o 22:41
Posty: 157
Lokalizacja: Wrocław, Kobierzyce.
Motocykl: GSXR, DRZ, exc
Dysze osobny temat. Ale mniejszy opor wydechu na standardowych dyszach w gaźniku tez da przyrost mocy bez żadnego strojenia.

O ścigaczach nie dyskutujmy bo to raz nie to forum, dwa w ECU tyle rzeczy ma znaczenie, ze w Polsce sorry nie bardzo potrafią zestroić wydech z filtrem, świecami, zapłonem mapami paliwa, biegami, torami na których ich używasz zawiasem itd ...

Gaźnik jest prosty. Dajesz przelotowy wydech poprawiasz wymianę mieszanki i zmniejszasz opór - poprawiasz moc.
Dobranie dysz, regulacji, poziomu iglicy, zapłonu itd osobny temat i kwestia potrzeb.

Twierdzisz, ze po wymianie wydechu na przelot należy stroić moto a w gaźniku to nieprawda, i tylko z tym dyskutuję.

_________________
Świat jest posrany bo się utarło, ze to mądry ma ustępować głupiemu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2015, o 10:36 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
gaźnik tez powinno się dostroić do wydechu.
Idąc tym tokiem rozumowania to zmieniając walki tez nic nie trzeba robic? Gaznik się sam dostroi?

Tak samo jak otworzysz airbox... Tez trzeba stroić czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2015, o 14:04 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
QH pytanie było do Ciebie.
Podpowiem Ci wykresem z hamowni z naniesionym AFR :)

Mój były motocykl. Pierwszy wykres z zamkniętym airboxem, drugi po zdjęciu pokrywy (tej z 3ma śrubkami)
Nic innego nie zmieniałem. Odetkałem go, tak jak odtyka się wydechem.

Obrazek

Obrazek

Jak widać AFR spadło o 0,5. U mnie było "bogato" i w sumie mi to było na rękę. Natomiast nie trudno zauważyć zubożenia mieszanki... gaźnik sobie nie "podlał" benzyny.
Tak samo by było w przypadku odetkania wydechu.

Dlatego jak ktoś robi 3x3mod, zmienia kolanko, wydech itp to wpływa to na skład mieszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2015, o 16:27 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2013, o 12:49
Posty: 123
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: DRZ, EXC
Jasne że tak. Odetkanie dolotu lub wydechu i AFR idzie do góry, były też wykresy na TT. I moc też może pójść do góry, bo najwyższa jest generowana przy ok. 14 A/F ratio ale skutki tego na dłuższa mete jak wiemy są fatalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2015, o 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2014, o 22:41
Posty: 157
Lokalizacja: Wrocław, Kobierzyce.
Motocykl: GSXR, DRZ, exc
Tak patrząc należy doregulowywac na hamowni gaźnik na zimę, wiosnę, lato, deszcz, góry, doliny itp. Oczywiście skład mieszanki ma znaczenie. I to bardzo duże. A pod czystość filtra 8-) ojojoj.

Teraz gaźnik vs wtrysk. Zrobienie przelotu doda mocy tak czy siak, bo system napełniania komory spalania ssany sobie poradzi. Większy/łatwiejszy przelot pociągnie sobie paliwa ile będzie potrzebował. Potem łatwo możemy rownież straty ponoszone wcześniej na opór tłumika i za wąskiej rury zużyć na rycie błota. Ale przyrost mocy przy gaźniku będzie tak czy siak i nic nie zaszkodzi silnikowi.
Wtrysk. Dawką paliwa rządzi mapa. Wtrysk podaje określona dawkę paliwa w określonym czasie z dokładnością do milisekund. Jeśli ułatwimy przelot a nie zmienimy czasu cześć paliwa wyladuje w wydechu ciesząc właściciela zbędnymi marchewkami. Czasem uda sie tak, ze zysk z mniejszych oporów jest wiekszy (przy wycince kata) niż strata związana z marnotrawstwem paliwa. Uwaga wtrysk nie pod nic więcej wiec paliwa spalał będzie mniej i mniej da mocy niż by mógł. No ale zysk np 3 koni w GSXR satysfakcjonuje właściciela. Ale silnik powietrza dostaje tyle samo albo i więcej doładowany SRAD czyli ... No właśnie mieszanka staje sie za uboga (co paradoksalnie rownież podnosi moc ale juz kosztem silnika) i potem takie silniki po wiejskim tjuningu robią 30 000km zamiast 100 000 ...
Tu niestety filter k&n, przelot, akcesoryjny kolektor zawsze wymaga korekty map paliwa. Bo sobie jak DRZ z gaźnika nic sam nie pociągnie.
Właśnie sie z moja GSXR waham pomiędzy zakupem Bazzaza tylko cena zaporowa pare tysi, a softem Yoshimury na oem ECU. Bazzaz ma jedną zaletę - robi mapy na drodze i sam sie koryguje do warunków (pod warunkiem ze masz do podstawowego kompa Z-afm i szerokopasmową sondę).
Yoshimura jest tańsza bo to "tylko" soft. Ale ma wadę bo muszę sie po targać motorem bez lamp do Warszawy. I sie sama nie dostraja.

Wiec nie myśl, ze mam w dupie ustawienia. Nie mam. W DRZ tez nie, ale nie do przelotu bo wali mnie ze cześć paliwa pójdzie na marne bo w ssącym zawsze idzie (dlatego w unii nie kupisz DRZ). W DRZ reguluje gaźnik na słuch i dupę i pilnuje czystości filtra oraz mam gruba rurę yoshi. Wystarcza Reszta to przerostbformy nad treścią. Hamownia? A kto bogatemu zabroni wydać 200pln? Tym bardziej ze FCR i tak nikt nie umie wyregulować :D ?
Przeczytaj uważnie mój pierwszy post.
Z mojej strony tyle. Każdy ma mózg i należy myślec. Każdy może poczytać moja i twoja opinię. Ale mnie na hamowni z DRZ nie zobaczysz :D
Za to z GSXR wybiorę sie do wawy albo i do Czech. Bo Hamownia to ńie wszystko - trzeba jeszcze mieć pojęcie o tym co sie robi.

_________________
Świat jest posrany bo się utarło, ze to mądry ma ustępować głupiemu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2015, o 06:44 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Człowieku pokazałem CI wykres na którym Twoja teoria "samoregulacji gaźnika" została obalona, a Ty nadal swoje... proszę wytłumacz mi czemu się mieszanka zubożyła i czemu gaźnik se nie podlał paliwa...

Cytuj:
Tak patrząc należy doregulowywac na hamowni gaźnik na zimę, wiosnę, lato, deszcz, góry, doliny itp. Oczywiście skład mieszanki ma znaczenie. I to bardzo duże. A pod czystość filtra 8-) ojojoj.


Nie ma potrzeby jechać na hamownie.
W przypadku różnić temperatury lato +30 zima -20 to FCR mógłby zaprotestować, dlatego od dołu masz śrubę do regulacji mieszanki. I przy ujemnych temperaturach trzeba dodać kilka razy gazu żeby wlać paliwo do dolotu przed "odpaleniem"

Cytuj:
Teraz gaźnik vs wtrysk. Zrobienie przelotu doda mocy tak czy siak, bo system napełniania komory spalania ssany sobie poradzi. Większy/łatwiejszy przelot pociągnie sobie paliwa ile będzie potrzebował.


Jak widzisz na wykresie tak nie jest... ciągnie tyle samo paliwa. Co zubaża mieszankę!
Proszę nie pisz jak Ci się wydaje tylko podaj jakieś konkretne fakty...

Cytuj:
Potem łatwo możemy rownież straty ponoszone wcześniej na opór tłumika i za wąskiej rury zużyć na rycie błota. Ale przyrost mocy przy gaźniku będzie tak czy siak i nic nie zaszkodzi silnikowi.


Jak zubożysz miesznakę to będziesz miał przyrost ale może to wypłynąć na żywotność silnika- jak będzie miał za ciepło w komorze spalania...

Cytuj:
Wtrysk. Dawką paliwa rządzi mapa. Wtrysk podaje określona dawkę paliwa w określonym czasie z dokładnością do milisekund. Jeśli ułatwimy przelot a nie zmienimy czasu cześć paliwa wyladuje w wydechu ciesząc właściciela zbędnymi marchewkami.


Mapa, czujnik temperatury, czujnik ciśnienia, TPS, i do pewnych obrotów sonda. I dzięki tym czujnikom jest sobie coś tam w stanie podregulować. Oczywiście nie dużo. I korekta jest jak najbardziej wskazana.

Marchewy też się pojawią w gaźnikowym moto po odetkaniu...

Cytuj:
Uwaga wtrysk nie pod nic więcej wiec paliwa spalał będzie mniej i mniej da mocy niż by mógł.


Cytuj:
No właśnie mieszanka staje sie za uboga (co paradoksalnie rownież podnosi moc ale juz kosztem silnika) i potem takie silniki po wiejskim tjuningu robią 30 000km zamiast 100 000 ...


I TAK SAMO JEST W GAŹNIKU!!! I zmiana wydechu, otwieranie dolotu, zmiany filtra, bez zmiany dysz w gaźniku to właśnie wijeski Tjuning!

A przy okazji piszesz, że będzie spalał mniej... dawał mniej mocy, a potem, że będzie ubogo i da więcej mocy... to jak to jest?

Cytuj:
Tu niestety filter k&n, przelot, akcesoryjny kolektor zawsze wymaga korekty map paliwa. Bo sobie jak DRZ z gaźnika nic sam nie pociągnie.


To samo tyczy się gaźnika jakkolwiek możesz tego nigdy nie zrozumieć(co robią dysze w gaźniku)... ale nie wprowadzaj w błąd innych


Cytuj:
W DRZ reguluje gaźnik na słuch i dupę i pilnuje czystości filtra oraz mam gruba rurę yoshi.


W skuterze wodnym też reguluje na słuch, dupę... ale jeszcze świece się sprawdza, bo to mówi, więcej niż słuch i dupa ;)

Cytuj:
Ale mnie na hamowni z DRZ nie zobaczysz :D


Ja swoją byłem, bo robiąc konkretne mody i furmankę siana trochę głupio by było, jakby mi się wypalił tłok albo zawory :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2016, o 23:08 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 138
Troszkę z innej beczki. Pytanie do posiadaczy leo x3: do czego i przez jaki adapter macie go przykręconego. U mnie na dzień dzisiejszy jest taki mod z obniżeniem mocowania i odsunięciem od koła przez jakieś podkładki i inne znalezione szpeje w garażu przez poprzednika - opona i tak trze o niego przy dobiciu i do tego jest zdecydowanie za nisko.
Obrazek

Do tego tłumik miał tendencję do przekręcania się podczas jazdy w obejmie patrząc od tyłu zgodnie z ruchem zegara, więc ufrezowałem na szybko ten zacisk. Teraz chce dorobić jakiś adapter, tylko jak by ktoś mi mógł pstryknąć fotkę jak to ma być. Kolektor mam ori od E.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot], rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.