www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 22 paź 2018, o 17:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 mar 2015, o 10:10 
Offline

Dołączył(a): 24 sie 2013, o 09:10
Posty: 44
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: DRZ E
Moją na pewno trochę ożywił. Właśnie FMFa wrzuciłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2015, o 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2014, o 09:43
Posty: 12
Wiek: 33
Lokalizacja: Żarów
Motocykl: Suzuki Drz 400 E
Dajcie jakiś film z Huzarem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2015, o 21:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Filmik podrzucę najwcześniej w piątek jak będę na miejscu.

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2015, o 15:08 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
I jak tam twój Huzar brzmi i jak chodzi może wrzucił byś filmik ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2015, o 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Koledzy sorry że tak późno ale już jest: https://www.youtube.com/watch?v=FZRp5eU ... e=youtu.be

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2015, o 18:27 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Muszę przyznać że naprawde fajnie chodzi podoba mi sie ten dzwięk no i jak odpuszczasz gaz to fajnie tak jakby warczy :) .Jestem zaskoczony że polski wydech tak fajnie chodzi .

Ps: jaka masz oponke na tyle ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2015, o 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Oponka jeszcze oryginalna na takich wyjeżdżały z salonu SUZUKI DUNLOP SPORTS D756.

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2015, o 23:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1324
Wiek: 24
Cytuj:
Jestem zaskoczony że polski wydech tak fajnie chodzi

A czemu polski wydech miałby chodzić niefajnie? :P

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 07:02 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
bo nikt pewnie nie liczył go pod motocykl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 09:21 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1363
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Liczyl pod motocykl... Gleboki bas, zahaczajacy o filharmoniczne rejestry oddajace czysto dzwiek, wysokie tony, dzwieczace piekne jak dzwoneczki ministrantow w procesji na czerwcowym swięcie. W koncu srednie tony, najwazniejsze przeciez, bo ucho ludzkie najczulsze jest na nie, 3kHz przynoszace orgazmiczne doznania.

Czym sie rozni tlumik LeoVince do CBR1000RR od DRZ400 ?? I czy jak kupujecie na Allegro tlumik jakiegos Devila to sprawdzacie czy latal wczesniej w DRZ ???
Podobnie jest z ta rura doprowadzajaca- 2 mm roznicy w srednicy robi taka sama robote.

Napisalbym cos jeszcze o malych fiutkach, ale sie powstrzymam :))

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 512
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Śmiech śmiechem ale faktem jest że wkładając byle co bez dostrojenia tego można prędzej stracić na mocy niż ją zyskać. Wiadomo że to będzie raczej w liczbie 2-3 koni, dla niektórych pewnie nawet niezauważalne ale tak jest.
+ odpowiedni dźwięk oczywiście.

_________________
Komar-> Jingcheng smyk:) -> Yamaha Why -> WSK 125-> Suzuki Bandit 600S -> Suzuki DL 1000 Vstrom -> BMW GS 650 Dakar -> Suzuki DRZ 400S


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Koledzy to jest zwykły przelotowy tłumik a czy polski czy jakikolwiek inny cenę dyktuje naklejka z marką, niech każdy zakłada to co lubi, chce i na co go stać. Wiadomo że materiał, jakość i wytrzymałość produktu jest bardzo ważna liczą się opinie użytkowników ale często łapiemy się na dobrą reklamę i marketing większych firm, takie czasy i nikt tego nie zmieni.

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 11:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 512
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Piotr nie odnosiłem się konkretnie do Ciebie tylko bardziej do postu Beli i tłumika od CBR ;) Zresztą pewnie nie byłeś ze swoim na hamowni tak samo jak i ja więc na przyrost kucy raczej nie ma co liczyć ;) Ja u siebie jedynie ustawiałem mieszankę pod nowy tłumik i na tym pozostałem.

_________________
Komar-> Jingcheng smyk:) -> Yamaha Why -> WSK 125-> Suzuki Bandit 600S -> Suzuki DL 1000 Vstrom -> BMW GS 650 Dakar -> Suzuki DRZ 400S


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 13:02 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1363
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Najlepszy tlumik po 4 suwy to tlumik przelotowy. Jakby to byl 2suw to mozna by bylo pisac epopeje na ten temat. Mieszanka powietrza z paliwem w 4suw jest wywalana przez zawor, zawor sie zamyka a spaliny wylatuja przez rure. Koniec piesni i tanca. Moga to robic szyciej lub wolniej, glosniej lub ciszej i to wszystko. Lepiej jest jak robia to szybciej, wiec uklad powinien byc bardziej otwarty. Dorabianie ideologii ze tlumik daje 10KM mocy w 50 KM motocyklu to wierutna bzdura. Jakby tak bylo to motocykle sportowe mialy by 20-30 KM wiecej po wymianie samego tlumika.
Dlatego Huzar robi tlumiki, ktore pasuja do wiekszosci modeli na rynku a sa takie same (zreszta robi je do DRZ od momentu kiedy z Borysem zesmy u niego byli a potem dalem mu moja DRZ do zrobienia).

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:47
Posty: 122
Lokalizacja: Międzyrzecz
Motocykl: DR-Z 400E; EXC-450
Spoko ja tylko opisałem swoje luźne przemyślenia z obserwacji rożnych takich tematów i nie chodzi tylko o nasze forum ale wszystkie inne zarówno motocyklowe jak i samochodowe, tak jak piszesz na hamowni nie byłem i nie będę, nie widzę takiej potrzeby, przyrost kucy mi niepotrzebny 49 wystarczy :D skłaniam się bardziej nad umiejętnościami kierowcy niż pogoni za konikami. Motorek chodzi bardzo ładnie i nie ma sensu grzebać, za jakiś czas sprawdzę świecę, jedynie mieszanka może być do malej korekty lub nie ;) Moim natchnieniem do wymiany tłumika był tylko jego wygląd ta czarna długa rura śniła mi się po nocach i nie mogłem spać spokojnie :mrgreen: powiem więcej dźwięk z ori od E i Y jest naprawdę bardzo fajny basowy i w miarę miły dla ucha taki mi odpowiadał tylko ten kształt i wygląd :evil:
Wesołych Świąt Koledzy !!!

_________________
Pozdrawiam
piotr77


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 13:50 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
B czytasz czasami sam siebie?

W 4t są jakieś fale zwrotne w wydechu i takie tam.
Oczywiście dla 90% osób nie ma to znaczenia, ale jak się porównuje wyniki na różnych tłumikach (markowych) to różnice są.
Zakładam, że na takim Huzarze będzie gorzej niż na tych "przemyślanych".
Wydech w DR-Z będzie się różnił średnicami, długością itp niż taki z CBR. Właśnie dlatego.

Czy wiesz o tym, że jak przyłożysz kartkę do wydechu na wolnych obrotach, to będzie raz ją odpychało a raz zasysało?

M co moderatora nie rozumie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 14:44 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1363
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
mallly napisał(a):
B czytasz czasami sam siebie?

W 4t są jakieś fale zwrotne w wydechu i takie tam.
Oczywiście dla 90% osób nie ma to znaczenia, ale jak się porównuje wyniki na różnych tłumikach (markowych) to różnice są.
Zakładam, że na takim Huzarze będzie gorzej niż na tych "przemyślanych".
Wydech w DR-Z będzie się różnił średnicami, długością itp niż taki z CBR. Właśnie dlatego.

Czy wiesz o tym, że jak przyłożysz kartkę do wydechu na wolnych obrotach, to będzie raz ją odpychało a raz zasysało?

M co moderatora nie rozumie.


Rzadko kiedy sam siebie czytam, bo po co ? ;)
Mally, lopatologicznie- pokaz mi na forum 3 maszyny, co maja tlumiki DEDYKOWANE do DRZ i byly sprawdzane/hamowane/ustawiane pod te tlumiki.
Zakladasz oczywiscie ze Huzar bedzie gorszy od innych, bo sprawdzales na jednym motocyklu 10 roznych tlumikow ?? Czy z zalozenia, ze gosc robi w garazu tlumiki (bo robi), wiec sa gorsze ?? Niby dlaczego ? Czesto produkcja jednostkowa jest duzo lepsza.
Wydech w DRZ nie bedzie sie roznil NICZYM od wydechu z CBR jak zostal kupiony na allegro i zdjety z ciulwiczego a zalozony do DRZ.
I o to mi wlasnie chodzi.
Wiekszosc ludzi (w tym takze i tutaj) zaklada tlumik, zeby motor byl glosniejszy. To wszystko. Wymiana wydechu musi sie wiazac z modzeniem w dolocie, gazniku. Kto to zrobil ?
Dodatkowo- silnik w DRZ ma 40-50 KM jak wyjezdza z fabryki. Na kole ma pewnie ze 35 i to optymistycznie. Wydech z modem doda mu max 2-3 KM (10% - nadal bardzo optymistycznie) i lepszy dol (choc tu sa rozne zdania).
Jedynym wiec zauwazalnym (choc lepiej bedzie zauszlyszalnym :) wynikiem bedzie poprawa wlasciwosci sluchowych ;)

A teraz do konkretow- koncza mi sie opony, wiec jak bede wymienial, to podjade na hamownie, zaloze jakiegos starego strupa i wyhamuje. Jesli jest ktos chetny na to popatrzec, zalozyc wydech inny, pogrzebac w gazniku, sprawdzic jak dziala albo napic sie przy tym browara to zapraszam- sluze moim motocyklem - mysle, ze jest szansa na calodniowa zabawe z hamowaniem. Wykres pokaze cala prawde (albo i nie) :)

B
co bedzie rozwiazywal zagadki na hamowni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 18:39 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 33
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Kiedy to hamowanie i gdzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 19:03 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Proszę: http://www.thumpertalk.com/topic/927015 ... and-dynos/

Jak widać "słaby" wydech daje tyle co odetkanie serii...

W dużych firmach żyjących z robienia wydechów, ktoś je projektuje. Nie dlatego, że nie ma co robić, tylko po to by dawały poprawny efekt i przez knoł hał swoje kosztują.

Sprowadzanie do tego, że czesio z hangaru nr 3 zrobi tak samo dobry i wydajny wydech co Akrap czy Yohsi... no tak to niestety nie działa.

Wydech to nie tylko kawałek blachy, trochę waty i rura w środku z dziurami... a te droższe to lepsza blacha i wata... niestety te droższe to ktoś zaprojektował... z resztą widać po wynikach w artykule.

Ja swoją hamowałem dopiero po modach. Przed nie mam porównania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 22:28 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1363
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Mally, wlasnie o to chodzi, zeby wydech PASOWAL do modelu motocykla. To co napisalem wyzej. I zeby go dostroic- tez pisalem. A to juz rzadko kiedy sie dzieje. Na pewnio sie nie dzieje tak z wydechem Huzara. A moze sie dzieje ?? Nie wiadomo, bo chyba nikt nie sprawdzal.
Co prawda nie czytalem tego artykulu, nie mam podejscia juz do angielskiego dzis, poczyam chetnie po swietach, ale po wykresach "na oko" juz widze, ze zmiana na plus jest taka jak pisalem wyzej - 2-3 KM, wiec jak dla mnie zadna. Chetnie popatrzylbym tez na wykres momentu obrotowego- jak dla mnie przy tego typu motocykla wazniejszy jak moc.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: gawkes1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.