www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 22 paź 2018, o 17:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 cze 2016, o 03:12 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 184
Dobra, znam odpowiedź, leo był robiony pod s'ke i sm'ke. Mój ma przerobioną mufkę, a raczek dospawaną tak by "wszedł" na kolektor od E. To blokuje, ale poradziłem sobie tak:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2017, o 22:23 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2016, o 13:02
Posty: 19
Wiek: 22
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Motocykl: Suzuki DRZ-400S
Witam, kupiłem wydech CRD, tylko okazał się wybebeszony całkiem, wsadziłem w środek rurę ponawiercaną i dokoła watę wygłuszającą, wcześniej był oryginalny. Na nowym wydechu mocno strzela na odcince marchewkami z wydechu, czy wasze też tak mają czy czepiać się ustawienia gaźnika bądź zaworów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2017, o 00:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Wywal pair valve

Nic wiecej raczej nie wyczarujesz

Bez jettowania nie wycinamy 3x3 moda

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2017, o 19:22 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2016, o 13:02
Posty: 19
Wiek: 22
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Motocykl: Suzuki DRZ-400S
Możesz kolego jaśniej trochę powiedzieć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2017, o 10:11 
Offline

Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 13:16
Posty: 6
Siema,
jak wygląda kwestia żywotności silnika, głowicy czy zaworów przy sportowym kominie ?
Z tego co wertuje są różnie zdania, wszystio jest ok przy dedykowanych koncówkach do danego bike'a, inaczej się sprawa ma jeśli rzeźbimy coś z niczego...
Dajcie znać, mam od 7 lat komin Higashi w swojej deerzecie, i raz juz robiłem remont góry, nie wiem czy powodem mógł być komin, czy moje gumowanie( czytaj brak kontroli oleju w silniku)...
z góry dzięki za odpwoiedzi.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2017, o 11:28 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 137
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
No zdania są podzielone, podobno bezpieczniej zwiększyć dysze jak masz przelot.
W moim przypadku mam wydech do DR-Z pod zamówienie ktos robił we Włoszech ( z takim juz kupiłem) napisałem do wykonawcy wydechu powiedział jasno ze jest dedykowany i nie wymaga zmiany w gaźniku, zakładasz i jeździsz, jest to dość dobra firma wiec zaufałem i latam na takim :)
Dużo DR-Z jest na sportowym kominie bez zmiany dysz wiec nie przejmuj sie, nakurwiaj terror.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2017, o 19:22 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 48
W swojej DRZ (E) mam tłumik leovince X3 (niestety nie wiem z jakim db killerem), który co prawda brzmi ładnie ale zaczyna mnie już irytować. Może za stary już jestem. Zakładając, że nie znajdę do niego lepszego db kilera, jakie tłumiki są warte uwagi? Priorytet to homologacja + rozsądna cena :). Druga kwestia czy tłumiki do S/E czymś się różnią?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2017, o 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2014, o 11:37
Posty: 171
Lokalizacja: Lubuskie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
ARG tłumiki w S/E są różne. W E oryginalnie jest chyba przelot. Chyba, że E z homologacją to wiadomo jak musi być.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2017, o 20:20 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 48
Czyli tłumik od S powinien bez problemu pasować do E?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2017, o 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2014, o 11:37
Posty: 171
Lokalizacja: Lubuskie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Jeśli chodzi o kształt i mocowania to tak. Tylko gaźnik trzeba będzie dostroić.

EDIT:

Jakby co to mam taki jak ten w bdb stanie tylko zamiast kratki na nim mam płytkę aluminiową (niby rzadko spotykane).

http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-tlumik-i6904418847.html#imglayer


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2017, o 17:31 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 48
Po bliższym przyjrzeniu się okazuje się, że mam tłumik taki jak na zdjęciach:
krzaqpl napisał(a):
Obrazek
Obrazek

Ma tylko nieco inny db killer. tzn takim jak ten najdłuższy na fotce przy czym nie ma on nawierconych otworów. Pytanie jest takie:
1) Czy wersja z otworami będzie cichsza czy głośniejsza?
2) W jaki sposób można dodatkowo wyciszyć ten tłumik?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2017, o 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1577
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Pozakładajcie sobie oryginalne, na mocy duzo nie ubędzie imo

Ale będzie cicho

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2017, o 20:06 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 48
świetna rada wujku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 19:10 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 80
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
Ja w mojej E mam tylko coś takiego jak na zdjęciu. Z tego co wyżej wyczytałem to jest chyba oryginał przelot. Chciałbym to jednak wyciszyć go chociaż trochę.
Myślicie że jakaś wata zda egzamin? W sumie nie ma jej na co nawinąć bo taka krótka rurka jest tylko. Czy ori od S jakiś żałożyć? Bedzie pasował?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: seba69


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.