www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 26 wrz 2017, o 22:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lip 2016, o 16:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Oto moja nowa maszynka :D

Suzuki Dr-z 400sm, 2005r. 33tyś. km. przebiegu Motocykl kupiłem tydzień temu i już dał mi wiele frajdy ;)
Zmieniony kompletny układ wydechowy, kierownica, lekko obniżony (zmienione kostki tył, oraz opuszczony na półkach 1cm), gaźnik FCR. Ponoć ma wałki HOT CAMS, ale muszę ściągnąć pokrywę żeby to potwierdzić ;) Świeże opony Diablo Rosso, świetnie kleją się do asfaltu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 lut 2017, o 13:09 przez Johny, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2016, o 17:07 
Online

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 145
Motocykl: DR-Z400SM
hotlinkowanie z bikepics nie działa :<

ładna co to za wydech? i ja bym zaczął od zmiany kierunków i dupska, strasznie toporne ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2016, o 18:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Wydech właśnie nie wiem jakiej firmy, brak jakichkolwiek oznaczeń, ale jest kompletny cały od silnika. Tak jest, to pierwsze co chce zmienić bo tył jest okropny, szukam jakiejś ładnej małej lampy led, małe kierunki i od razu blacha pod to ;) moze ktos z was kupowal i ma linka do takiej która by pasowała? i tak obciąłem kawałek tego błotnika bo wychodził jeszcze poniżej rejestracji z takim chamskim odblaskiem ;p a poki co z wizuala to pozdejmowałem większość nieoryginalnych naklejek i powymieniałem brzydkie śruby na nowe, od setów owiewek itd ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2016, o 18:16 
Online

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 145
Motocykl: DR-Z400SM
nie montowałem, ale jakbym miał to tylko ta:
http://allegro.pl/lampa-tyl-na-blotnik- ... 56034.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2017, o 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Obecnie troszkę zmian:

W pracy dotoczyłem sobie crashpady na ośki oraz zrobiłem osłony na chłodnicę, wyszło całkiem spoko ;)
Obecnie suzi lata na kołach enduro dzięki uprzejmości użytkownika Jakub123 ;)
Na sezon planuję jeszcze zmienić przełożenie (większa zębatka tył) do gumowania, oraz zmiana w końcu tego okropnego tyłu :D
Póki co mało km nabiłem, bo dopiero około 2tyś (w terenie w ogóle te km nie lecą, godzina jazdy i 8km :) ), ale suzi sprawuje się świetnie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2017, o 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 429
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: Husq TE 450 OFF ON
Ładnie, ładnie - tylko zmień tylną lampę :)

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2017, o 18:05 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 991
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Yo za ile byś sprzedał crashpady, bo widać, że masz ich więcej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2017, o 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Crashpadów zrobiłem dwa komplety, jeden dla mnie i jeden dla Jakub123. Ale jak coś to mam wymiary, mogę Ci podesłać, kupujesz materiał (na dwa komplety i 2 szt zapasowe 60zł kosztuje), dasz jakiemuś tokarzowi to za kilka dyszek Ci takowe zrobi ;) Ja już tam nie pracuję i nie mam już dostępu do tokarki :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2017, o 21:03 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 104
Też właśnie myślałem żeby dorobić crashpady, tylko będą amelinowe. Osłony na czym wycinałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
krzaqpl Jak chcesz to wyślę Ci wymiary do toczenia ;) Osłony wycinane technika water-jet, potem na giętarkę, dwa spawy i gotowe. Ogólnie wymiary skopiowane z osłon Devola, tylko otwory kwadratowe większe zrobiłem bo przebijania przez materiał by było w cholerę. Dla porównania oryginał + moja kopia:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 23:24 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 104
Kurcze szkoda, że plotery i giętarki są w oddziale w innym mieście. Fajnie Ci to wyszło ;]

Byłem właśnie pomierzyć i popatrzeć jak to się ma u mnie, bo prawie mam zamówienie na anodowanie gotowe, to bym dorzucił crashpady od razu, bo były takie fajne czerwone do pierwszej gleby ;D To, że lagi mamy inne (nie wiem czy osie) z przodu to łatwo zauważyć, ale teraz załapałem, że wahacz też mam inny i inaczej rozwiązany naciąg łańcucha. Nawet nie wiedziałem, że tym też się różniły drz'ki, także ciekawe czy by te Twoje spasowały do mnie.

Ty je masz zamontowane na pręcie gwintowanym przez oś, czy jak to rozwiązałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Tak, pręt gwintowany na końcach (nie w całości), odpowiednio długości 292mm przód i 332mm tył. Musiałbyś sprawdzić, bo ponoć w którejś ośce miał być wewnętrzny wymiar 7,8mm i trzeba było rozwiercać pod 8. U mnie przeszło bez problemu, więc może tak jest w wersji S/E. Chyba że ktoś gdzieś po prostu pisał głupoty ale to kilka osób pisało więc nie wiadomo :) Z przodu widać że będzie to samo, ośka wygląda identycznie, tył prawa strona również, nie jestem pewny lewej, możliwe też że bedą trochę inne długości prętów mocujących :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2017, o 23:11 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1285
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
krzaqpl napisał(a):
Kurcze szkoda, że plotery i giętarki są w oddziale w innym mieście. Fajnie Ci to wyszło ;]


Mam czlowieka co wycina woda. Nie pamietam ile bierze za cm ciecia ale nie jakies straszne pieniadze- kwestia zrobienia mu wzoru chyba w Corelu i potem juz idzie.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2017, o 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Nareszcie nadszedł czas na zmianę tyłu, w końcu zaczęło to jakoś wyglądać :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2017, o 09:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 429
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: Husq TE 450 OFF ON
Noooo - teraz tyłeczek aż miło popatrzeć :) Co to za rejestracja KK?

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2017, o 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Rejestracje KK w Krakowie już od kilku lat są wydawane zamiast KR bo skończyły się numery ;) Wprowadzili KK po tej aferze:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... stawy.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2017, o 13:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 429
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: Husq TE 450 OFF ON
Ale jaja, nie wiedziałem :D

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2017, o 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Zrobiłem crashpad na tłumik, zaokrągliłem dźwignie zmiany biegów (jeszcze muszę kupić osłony na dekle), oraz kupiłem trochę części. Olej+filtr, filtr powietrza, uszczelniacze go lag+olej, łożysko główki ramy i uszczelka pod dekiel sprzęgła. Czekam jeszcze na uszczelkę pod dekiel alternatora żeby zabezpieczyć śruby na altku i zębatce wału. Naczytałem się o tym jak mieli te stojany i mam czarne myśli :D
Jakoś na dniach zamawiam nowe opony, prawdopodobnie pirelli mt60, zobaczymy czy to będzie coś warte ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 10:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Up.

Zamontowałem w drażecie za kranikiem zawór podciśnieniowy, pasuje jakby stąd był ;) Wydech ze względu na brak osłonki został owinięty bandażem termicznym, oraz do tego wszystkiego zamontowałem alarm. Znaleźć w suzi miejsce nawet na taką małą skrzyneczkę graniczy z cudem ale koniec końców się udało, musiałem tylko obciąć takie żeberka na airboxie ;)
Drz zaliczyła pierwszy raz tor i pokazała idealnie do czego została stworzona, sporty pomimo swojej mocy zostawały w tyle. Wąskie zakręty to jednak jej żywioł :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot], rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.