www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 23 kwi 2018, o 02:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: DR-Z 400E
PostNapisane: 11 lis 2017, o 15:33 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 63
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
DRZ-ta 400E
Jest zarejestrowana i tylko takiej szukałem. Zakupiłem już kierunkowskazy aby po zmianach od 13-listopada nie było problemów na przeglądach.
Zmienię też te śmieszne listki na handbary z prętem i oczywiście olej. Filtry dostałem razem z dodatkowym szpejem czyli całym kompletem owiewek, standardową osłoną pod silnik(założona jest większa) oraz podwyższeniami kierownicy które również założę. Ma również założone osłony na deklach.
Pierwsze krótka jazda potwierdziła że był to dobry wybór. Waga w porównaniu do DR650 która miałem (187kg) jest dużo niższa a jazda znacznie bardziej przyjemniejsza i na więcej można sobie pozwolić.

Pozdrawiam Wszystkich jeszcze raz!



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 22 lis 2017, o 14:56 przez Kriss752, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2017, o 15:58 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1386
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Z tego co widzę masz nowy typ napinacza łańcuszka, możesz tylko sprawdzić na ile jest wyciągnięty.

Polecam zrobić/sprawdzić loctite fix.

Poza tym to gratuluje zakupu, nie wygląda jak by była mocno tyrana

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 12 lis 2017, o 11:11 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 63
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
Krizzo dzięki za rady. Faktycznie wygląda nienajgorzej.
Czas pokaże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 21 gru 2017, o 18:14 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 63
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
Tak więc poczyniłem kilka modyfikacji i zmian :)
- kierownice podniosłem o 4 cm
- zmieniłem linki gazu bo zrobiły się za krótkie
- założyłem kierunkowskazy
- oraz


Obrazek

Hanbary z alu prentem
Obrazek

Lampa. Stara nie dawał nic światła.
Obrazek

Tłumik ori od S
Obrazek

Zamierzam założyć taki mały licznik. Nie będzie rzucał się w oczy. Ma przebieg całkowity i dzienny oraz prękość. Kosztował 50zł, więc nie ma bólu. :) Jest obecnie w drodze z Chin :mrgreen:
Obrazek

Kot testuje ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 21 gru 2017, o 22:19 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2016, o 15:41
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: DRZ 400sm/xr 50sm
Wszytko spoko. Ale ten licznik to tam będzie pasował. bardzo średnio bym powiedział.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 21 gru 2017, o 23:55 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1386
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Wyjdzie w praniu co idzie z nim zrobic

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 22 gru 2017, o 09:30 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2015, o 09:49
Posty: 52
mam do opitolenia koncówe dominatora jak byś chciał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 22 gru 2017, o 15:19 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 63
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
p4lma napisał(a):
mam do opitolenia koncówe dominatora jak byś chciał :)


Chyba widziałem Twoje ogłoszenie, ale ja zmieniałem na ori bo ma być cicho. Hałas nie jest wskazany w lesie :)
Kupiłem od Dixona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 22 gru 2017, o 16:18 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2015, o 09:49
Posty: 52
Jak ma byc cicho to faktycznie moja opcja odpada :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 19:36 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 63
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
Zrobiłem sobie dwie alternatywy co do głośności. Zostawiłem sobie cichy tłumik od wersji s/sm, a na najbliższy wypad majowy wyjazd do Rumuni założyłem Leosia x3.
Gada ładnie i nie będę odstawał od kumpli na kat-ach :)

Zaszło tez kilka zmian i na chwile obecna wygląda tak :)
Najważniejsza z nich to remont silnika. Wymieniłem tłok, cylinder, łańcuch rozrządu oraz ślizgi. Oczywiście olej i filtr, płyny chłodniczy i hamulcowy. Grube dętki, bagażnik, żeby tam jakieś klamoty dżwignąć chociaż będziemy latać tylko off-em nie licząć dojazdu. Pierwszy raz lecimy lekkimi bo zawsze zabieraliśmy ciężkie enduro :)


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 07:06 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 98
Kupiles zestaw cylindra z tlokiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: wczoraj, o 16:21 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 63
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
bob napisał(a):
Kupiles zestaw cylindra z tlokiem ?

Nie dopytałem szczerze mówiąc. Nie wiem czy to był zestaw czy osobno. Muszę podpytać mojego mechanika.
Robiłem w SebaGarage w Bydgoszczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR-Z 400E
PostNapisane: wczoraj, o 20:11 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 98
ile za remont zostawiłes ? też mnie ciekawi czy sam tłok...ale to raczej w przypadku powłoki nicasil raczej nie realne :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], krizzo, rooland


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.