www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 21 wrz 2019, o 18:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2016, o 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Po oględzinach po zakupie:

Obrazek

Po zakupie co siedziało:
-Płyta pod silnikiem - lekko pęknięta, muszę dokładniej sprawdzić co i jak
-Kaszaniaste Handguardy
-Kierownica renthal - chyba nie oryginalna bo z belką
-Wydech full system z grubszym kolankiem - tłumik ma też db killer
-Brakuje paska na siedzeniu (niepotrzebny mi tak czy siak)
-Z tyłu jakaś lampa led - LEDwo działa
-Gościu chyba zmieniał przełożenie - mówił mi że jak na offroad to będzie giatarrra - zobaczymy
-Pytałem - nie był jettowany
-Gościu sobie kupił WR450 '12 i ogólnie mówi że go fest od niego dupa boli i niepotrzebnie zmieniał xD


Zrobiłem po zakupie na sezon 2016:
-Nowe poszycie tłumika + nowa wata + nowe sprężynki
-Poprawione mocowanie tłumika do ramy
-Nowa tylna lampa z chlapaczem (polisport)
-Nowe plastiki (acerbis)
-Okleiny suzuki (oem)
-Okleina czachy (ręczna robota)
-Przedni błotnik RMZ450 (polisport)
-Wskaźnik KOSO G2
-Obrotomierz
-AFR
-Temp wody
-Volt

-Handguardy Polisport Torquet
-Gripy renthal dual compound
-Klamki niebieskie (aliexpress)
-Free Power Mod
-Big battery
-Decomp delete
-PAIR delete
-Solenoid Valve delete
-JD Jet Kit
-Przewody chłodnic silikonowe (aliexpress)
-Case savery (motoarbo eBay)
-Osłony chłodnic Unabiker
-Wymiana łożysk w dolnej rolce (SKF)
-Wymiana górnej rolki na łożyskowaną (eBay)
-Przednie kierunki białe (oem)
-Tylne kierunki małe żarówkowe (eBay)
-Wymiana łańcuszka rozrządu (oem)
-MCCT
-Regulacja zaworów (shimy HotCams)
-Wymiana zębatek (13/47) (renthal)
-Sprężyna tył (eibach 5.9kg/mm2)
-Kości kiwaczki standard
-Sprężyny przód (eibach .50kg/mm2) + olej Motul 5W
-Wyłącznik świateł
-Dźwignia biegów MSR +1"
-Nowa linka prędkościomierza
-Olej Motul 7100 20W-50
-Klocki przód (oem)
-Wymiana płynu hamulcowego (trw)
-Wymiana płynu chłodnicy (motul)


Obrazek
Obrazek

Wymiana gripu po stronie rollgazu to taki ból..... - Ja zdarłem dremelem gume, napewno nie robota na 10 minut!

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Ostatnio edytowano 14 cze 2016, o 06:35 przez krizzo, łącznie edytowano 9 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2016, o 22:46 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Z doświadczenia wiem, że kierunkowskazy w teren się nie nadają. Chyba, że w teren nie będziesz wjeżdżał ;) Z doświadczenia wiem, że oryginały najmocniejsze :) Długość oryginalnych kości ktoś na forum podawał, poszukaj. Ogółem bardzo ładne moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2016, o 07:57 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Jak kolega wyżej napisał. Kierunkowskazy w terenie najszybciej się urywają. Dlatego im krótsze tym lepsze.
Co do paska na kanapie, to w innych motocyklach, to jest pierwsza modyfikacja... jak się zakopiesz, to nie ma za co wyciągnąć...

I tak WR450 po 2012r ma dużo twardszą kanapę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2016, o 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
W takim razie trzeba będzie ten pasek skołować i załozyc na swoje miejsce, nie pomyslalem o tym, miałem tylko w głowie ze to dla pasazera uchwyt

Z kierunkami to wygląda na to że te zostaną, moze spróbuje je troche zabezpieczyć przed wodą, jakis silikon czy cos, tylne mocno są zmęczone moze po prostu wymienie na takie same.

Linki znalazłem podobno oryginalne 125mm, zmierzę jutro te co mam.

Powinienem też się zaopatrzyć w sprężynę pod moją wagę, 6kg/mm, jeszcze sprawdzę jaka tam jest teraz.

Okleiny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak by ktoś był ciekawy ile suzuki sobie życzy:

Obrazek

Złodzieje xD

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2016, o 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Siedzi nos z RMZ450, trzeba trochę przyciąć go przy ramie, ale jest moim zdaniem lepiej pada na oko niż oryginalna łopata do śniegu :D (otwory mocujące takie same)
Obrazek
Obrazek

Case savery przyklejone, długo mi coś te czarne coś schnie no ale nie ma pośpiechu (jakiś pseudo silikon guma w tubce)
Obrazek

Wydech już rozebrałem, teraz szukam speca co mi zrobi nowe poszycie:
Obrazek

Nad ogonem dalej pracuje, musiałem trochę porzeźbić mocowanie kierunków, powoli do przodu:
Obrazek

Ogólnie będzie to wyglądać tak:
Obrazek
+ wraca normalnie ta torebka na narzędzia + kierunki oryginalne, ale lampa jak siedzi tek już będzie siedzieć

Mam na pewno obniżany motocykl na lagach, z 1cm, teraz się zastanawiam, czy dźwigać z powrotem, czy co robić, w sumie buty mam krossowe to już w nich mam przynajmniej +2cm, poza tym, wydaje mi się iż jak trzeba się podeprzeć to jakiś minimalny przechył zawsze jest, i potrzeba na stanie na obydwu nogach nie wiem czy jest konieczna?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2016, o 20:01 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Całkiem zgrabny tyłek ;) Pojeździj trochę na obniżonej, będzie przeszkadzać, to poniesiesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2016, o 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 20:05
Posty: 84
Wiek: 42
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: DRZ400S+1190A+SR500
Bella sztuka
Ostatni Mohikanin
Tylko błagam, wywal te lusterka i kierunkowskazy. Suzuki chyba złośliwie takie kloce przytroczyło... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2016, o 11:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Zostawiam z prostego powodu, są bardzo dobrze widoczne nawet jak jest słoneczna pogoda, wiadomo jak ludzie na ulicy są czasami roztrzepani, daltego nie chce jeszcze utrudniać sobie przetrwania.

Rozbiłem swego czasu zx6r o samochód który w słońcu nie widział mnie, i widoczność dla mnie juz zostanie ważna, biały kask też mam z tego względu.

Zamówiony mam budzik obrotomierz/2temperatury/volt, trzeba bedzie jakies mocowanie wymyśleć jak dotrze :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2016, o 15:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 20:05
Posty: 84
Wiek: 42
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: DRZ400S+1190A+SR500
Safety first, masz rację.
Na ulicy.
W terenie te patelnie ze zwierciadłami zdecydowanie nie pomagają... Ale zawsze można je odkręcić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2016, o 20:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Będę sie dostosowywał do problemów podczas ich napotkiwania :) pourywam będę obmyślał nowe strategie, takie kierunkowskazy "mini" na żarówkę miał mój znajomy u siebie, i dosyć były widoczne, także jakieś pole manewru jest, okaże sie też jak bardzo moja jazda będzie się odbijać na motocyklu bo wiadomo kazdy troche inaczej jezdzi, i niszczy więcej bądź mniej :D

Wpadłem na pomysł że ze starej tytanowej blachy z tłumika będzie git materiał na mocowanie dodatkowego budzika :D + jutro jade do speców od wydechu mam nadzieje dadzą rade zrobić mi to poszycie do tłumika.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2016, o 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Z tytanu na nierdzewkę, tylko zanituje i uszczelnię końce :D dostał też nową watę w środek.

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2016, o 18:09 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 26
Wiek: 25
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Jaki koszt nowego poszycia ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2016, o 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Zapłaciłem 40 funtów ~~200zł moim zdaniem cena spoko.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 16:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Skośnooki dzisiaj mi przysłał paczkę:
Obrazek
I na szybkości zamontowałem już klamki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gumę po stronie sprzęgła trzeba będzie trochę przyciąć ale ogólnie wyglądają solidnie.

Mam już śruby do loctite fixa, M6x16 12.9
Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 18:48 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 11:17
Posty: 324
Lokalizacja: Ząbki
Motocykl: DRZ 400 Y k2
Cz jestes w stanie wcisnac sprzeglo do konca?

_________________
Hornet 600 --> 929 --> 954 --> DRZ 400 SM --> DRZ 400 Y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Jutro sie okaże sam jestem ciekaw :D

Zawsze można skrócic ramie przy sprzęgle :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 19:55 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 11:17
Posty: 324
Lokalizacja: Ząbki
Motocykl: DRZ 400 Y k2
Chodzi mi o to czy klamka nie zawadzi o przelacznik od swiatel

_________________
Hornet 600 --> 929 --> 954 --> DRZ 400 SM --> DRZ 400 Y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 20:18 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
miałem takie same klamki i trzeba było obracać przełącznik, bo w innym wypadku przy wciskaniu sprzęgła, strzelałem długimi :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Panowie klamki za mniej niż stówkę nie może być przeciez za kolorowo xD

Jutro zanintuje wydech i bede go przepalał akku wsadze i zobacze jak to bedzie działać :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2016, o 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Klamka sprzęgła działa normalnie, ale skok wam zostanie taki jak z fabryki, czyli dosyć spory, zobaczcie video:
KLIK TUTAJ VIDEO
Jest opcja, wsadzić z DR650 ramie sprzęgła (część 23271-31D00), i mamy wtedy skrócony skok sprzęgła:
Obrazek

Zastanowię się nad tym, póki co mam już budzik (Koso G2):
Obrazek
Obrazek

Czekam teraz na sondę, zrobię blaszkę do zamocowania budzika (z tytanu xD) mniej więcej tam gdzie na foto, będę miał odczyty:
-RPM
-Volt
-Temperatura (myślę żeby dać na wyjściu z cylindra czujnik, albo u dołu chłodnicy, muszę zobaczyć jak to będzie wyglądało bo ten wężyk na dole dość krótki)
-AFR w zakresie 12.1~16.8 (do wspawania gniazdo pod czujnik o2)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Antonio, Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.