www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 21 wrz 2019, o 19:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 kwi 2016, o 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Obrazek

To raczej zostawię na sam koniec

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2016, o 18:58 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
3X3 moda robisz ofcourse daj znać jak odczucia po myśle że różnica powinna być


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2016, o 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
3x3 podstawa nawet w instrukcji jest napisane

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2016, o 13:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Gaiterki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lutownicą zrobiłem dziurki żeby nie zasysały się

Przy okazji w końcu urwała się linka od prędkości, i w sumie dobrze bo w środku ślimaka taki syf że nie dziwie się że poniektórym zjada tryby, to trzeba raz do roku czyścić przynajmniej.

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2016, o 13:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Można składać do kupy :D

Dźwigienka obeszła się bez cła także się ucieszyłem :D

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 17:30 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Ile dałeś za dzwigienke całkiem fajnie wygląda ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
I.C.E napisał(a):
Ile dałeś za dzwigienke całkiem fajnie wygląda ;)


http://www.ebay.co.uk/itm/231562894729? ... EBIDX%3AIT

Do Polski taka sama cena wysyłki co do UK.

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
A kupiłeś bo? Masz duży rozmiar buta czy żeby ładniej wyglądało? Bo wygląda nieźle i się zastanawiam :D

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Buty 46 + trep mx + szerokie pegi - kupiłem bo niby wygodniej jankesy chwalili

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
OK - jak pojeździsz zdaj relację.

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Obrazek

Ludzie róbcie sobie inspekcje zębatek bo nawet jak łańcuch nie jest zużyty to go szybciej zajedziecie a zębatki nie są drogie imo

- Powoli tylne kierunki zrobione, jednak dałem mniejsze ale na żarówkę
- Tylna sprężyna 5.9 siedzi - na przód zamówiłem .50
- Jutro z suzuki odbieram ostatnie pierdoły
- Założone oryginalne kości kiwaczki - poszła w górę

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2016, o 22:09
Posty: 93
Motocykl: CBR650F, DR-Z400SM
krizzo napisał(a):
- Założone oryginalne kości kiwaczki - poszła w górę

Była obniżana? Jeśli tak to o ile centów, i jak mógłbyś sprawdzić, rozstaw otworów na kościach, pliiiiiissss. :)

_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-... DR-Z 400 SM 20016-...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
135mm obniżane, oryginal 125mm, zobacz wcześniej w tym temacie są oryginalne na foto

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2016, o 22:09
Posty: 93
Motocykl: CBR650F, DR-Z400SM
Tez mam ori (125mm) w tej chwili ale szukam czegoś do obniżenia SM. Stąd pytanie o różnice w wysokości siedzenia. Dużo się zmieniło?

_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-... DR-Z 400 SM 20016-...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
ja mam 177 wzrostu i nogami na placka dosięgałem do podłogi, a teraz poszło do góry z 5cm myślę, ale jeszcze nie mam żadnego preloadu na sprężynie tylnej

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2016, o 22:09
Posty: 93
Motocykl: CBR650F, DR-Z400SM
5 centów, to konkret info, dzięki! Chce obniżyć moto żeby moja dziewuszka dała rade ogarnąć moto. Tyle że ma 160 cm i bez przeróbki kanapy raczej się nie obędzie.

_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-... DR-Z 400 SM 20016-...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Lepiej daj kanapę do tapicera, linki podobno pierdylą zachowanie motocykla, chyba że dziewczyna jest bardzo lekka?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2016, o 22:09
Posty: 93
Motocykl: CBR650F, DR-Z400SM
No, kawał baby... Całe szalone 48 kg. :roll:

_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-... DR-Z 400 SM 20016-...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Myślę że można spróbować wsadzić linki, bo seryjny spring 5.3 jest pod wagę koło 72kg, przy dłuższych linkach efektywnie zrobi się bardziej miękko, tylko nie wiem czy w SM to będzie miało identyczne przełożenie bo SAG chyba się ustawia na trochę inne wartości niż enduro?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2016, o 22:09
Posty: 93
Motocykl: CBR650F, DR-Z400SM
Ogólnie to chyba lipa z tego wyjdzie bo moto jest pode mnie a Magda ma okazyjnie sobie pojeździć. Ma DR350 na razie jeszcze na brudasach. I byłoby cacy gdyby nie kopka. Czyli raz się uda odpalić a raz nie. Tak więc sama nie chce nią jeździć, a DR-Zeta wiadomo, pstryczek elektryczek.
Dobra nie ma co zaśmiecać Twojego tematu moimi bólami, zapytam tylko czy może planujesz sprzedaż tamtych kości?

_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-... DR-Z 400 SM 20016-...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.