www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 20 wrz 2019, o 11:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 cze 2016, o 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Dzisiaj odebrałem OSTATNIE graty
Obrazek

Mikuni siedzi
Obrazek

Dźwięk po zajettowaniu kompletnie inny
https://vid.me/vGwB

Ogólnie podejrzewałem że albo sonda o2 nie działa, albo jest tak ubogo że jest poza zakresem, było ubogo, na szybko podregulowałem wolne obroty, pilot jet seryjny 22.5, ale z kientech fuel screw, 2.75 obrotów mniej-więcej.

Przy przegazówce afr pod 16, ale trzeba pojeździć żeby było wiadomo co i jak, póki co zostawiam będę już podczas jazdy dostrajał.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2016, o 06:19 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Sonda jest ok. Przez procesy jakie zachodzą w silniku pomiar bez obciążenia afr jest niemal nie wykonany ;) nawet z sonda w kolektorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2016, o 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
W sensie:

Fabryczny jetting - brak odczytu, czy to przy idle czy przy przegazowaniu

Po jettowaniu - odczyt jest nawet na idle

mallly napisał(a):
Przez procesy jakie zachodzą w silniku

Trochę skacze przy idlu przez cofanie się powietrza, ale idzie odczytać, mam sondę 20cm od cylindra, może jakoś fest miarodajne nie jest, ale przy kręceniu paliwem od idle widać różnicę, ogólnie dam 2.75 obrotu jak opisywał eddie, tak wydaje się być jak najbardziej git

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2016, o 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 cze 2015, o 19:40
Posty: 53
Lokalizacja: Łódzkie
Motocykl: KTM SMC 690
Ja wrócę do postu z Maja, z ciekawości jak zakuwałeś rozrząd tymi podstawowymi narzędziami :D? Jest odczuwalna róznica w jeździe po jettach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2016, o 11:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Ice napisał(a):
Ja wrócę do postu z Maja, z ciekawości jak zakuwałeś rozrząd tymi podstawowymi narzędziami :D? Jest odczuwalna róznica w jeździe po jettach?


Łańcuch do zakuwania odpada, po co ładować kaszanę?
look--> viewtopic.php?f=16&t=3662

Różnica jaka jest to nie wiem, bo nie jeździłem nim jeszcze, jednak po wskazaniu AFR jest różnica kolosalna bo wcześniej wcale nawet zakresu nie łapało, moim zdaniem dla długowieczności silnika jettowanie to podstawa, tym bardziej przy wydechu+3x3.

Na szybko rozbiórka przodu, niespodzianka, inna sprężyna i najebane dystansów :D
Obrazek
Teraz tak jak należy:
Obrazek
Różnica spora imo:
Obrazek
Stary olej:
Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2016, o 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Dzisiaj skończyłem kierunki i wyłącznik do świateł, przy zgaszeniu przedniej lampy + pozycyjnych mamy +1v do ładowania, przynajmniej na wolnych obrotach + dodatkowa funkcjonalność, do wykonania przełącznik na kierownice, 2 zalane małe przekaźniki 5pin, w razie awarii guzika domyślnie światła są włączone, a po włączeniu guzika odcinana jest lampa i pozycyjne. Miganie długimi i hamulce działają niezależnie, również niemożliwe jest wyłączenie pozycyjnych przy kluczyku na "P" zawsze będą zapalone (na postoju)

Przednie kierunki z białymi kloszami.
Obrazek

Wymieniłem płyn hamulcowy w obydwu heblach, poleciało czarne.
Obrazek

Deko out:
Obrazek

Co do odpalania, odpala na pewno ciężej, ale ten akumulator co mam to już jest padło, nie chce zalewać póki co yuasy bo jedziemy do domu za 3 tyg, na wszelki wypadek mam zapasowy wałek z deko, ale myślę że będzie spoko, fajnie cicho silnik pracuje, i jak odpala to dosłownie od jednego cyklu i strzał.

Nasmarowałem tez linki gazu smarem grafitowym, różnica spora, polecam przesmarować od czasu do czasu.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2016, o 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Obrazek

Teraz będzie już tylko zbierać nowe rysy :D

Wypłukałem silnik 2x tym tanim olejem, zmieniłem filtr zalałem motul.

Mam chyba wszystkie możliwe odcienie żółtego, ale nie przeszkadza mi to xD

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2016, o 19:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Obrazek

Wjechalem dzisiaj w brame z lancucha wyrwałem słupki ale powoli jechałem :o (wydupcyłem sie ofcourse)

Bez deko działa elegancko - przynajmniej na tym akku

Jetting

155
Jd blue clip 3
Pilot standard
Extended fuel screw z 2.75 obr

AFR 13-14 poki co w sumie nie ma sensu dawać 160 i wyzej igły - chociaz moze spróbuje jak będzie wena

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2016, o 16:46 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
W brame z lańcucha :D :D fajnie to musiało wygladac :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 22:37 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 224
Jak się sprawdzają te podnóżki co założyłeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2016, o 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
scOti napisał(a):
Jak się sprawdzają te podnóżki co założyłeś ?


Nic się nie złamało moja waga 100+ :D

Ale jak ktoś ma trochę więcej kasiory to można się skusić na jakieś lżejsze moim zdaniem

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sty 2017, o 11:40 
Offline

Dołączył(a): 12 gru 2015, o 11:21
Posty: 30
Lokalizacja: Kraków
Wymieniłeś tą dźwignię sprzęgła przy silniku na tą krótszą od DR650?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sty 2017, o 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Ja w końcu nie, ale gościu na TT:

http://www.thumpertalk.com/topic/696487 ... rade-ever/

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 19:45 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 16:56
Posty: 21
Gdzie kupic ta torebke na narzedzia na blotnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
To oryginał suzuki

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2018, o 14:15 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 224
Wiek: 31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
krizzo, przeglądam Twój garaż już któryś raz z kolei i się zastanawiam ile w to moto $$$ już włożyłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2018, o 16:05 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 224
JohnySpZOO napisał(a):
krizzo, przeglądam Twój garaż już któryś raz z kolei i się zastanawiam ile w to moto $$$ już włożyłeś?


patrząc na to ile zrobił obstawiam że drugie tyle co dal za moto, jak nie więcej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2018, o 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Nie mam papierów pod ręką ale było coś typu zakup 2300f + pierdoły 700f

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2019, o 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Pozdrawiam nowego właściciela, może nie jest to już moje drz ale nadal DRZ BY KRIZZO

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2019, o 12:52 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2019, o 17:49
Posty: 3
krizzo napisał(a):
Pozdrawiam nowego właściciela, może nie jest to już moje drz ale nadal DRZ BY KRIZZO

Obrazek

Również pozdrawiam
I Tak zostanie. - DRZ BY KRIZZO
Nie zamierzam w nim nic zmieniać poza tłumikiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.