www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 14 gru 2017, o 05:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Drz 400sm 2006
PostNapisane: 28 lut 2016, o 17:44 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 20
Wiek: 23
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Siema. Drz'ta jest moim drugim supermoto, pierwszym było Rieju rrx spike :evil: . Następnie miałem bandita Igen z silnikiem 650, przyspieszonym zapłonem, filtrem DNA, większym kolektorem i przelotem (objeżdżał nie jednego sporta na radomringu :lol: ). Niestety słaby zawias zaczął mnie mocno irytować i jazda na codzień nie przynosiła fanu.
Suzuki kupione od Edka z Bukowna, rok 2006, przebieg aktualnie ok 23k km, sprowadzone z Włoch.
Dużo modów raczej nie będzie, jak na razie wpadł kompletny układ wydechowy FMF (puszka do połowy przelot, później jest jakaś zwężka), kierownica fatbar protaper + podwyższenie accel, wycięta dziura w airboxie, wpadnie dynojet (nie chce mi się na razie bawić z fcr'em), osłony na dekle, mniejsza tylna lampa, oplot na przód i chyba tyle.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Zastanów się czy nie lepiej JD Jet Kit, zrób jeszcze research, bo podobno lepszy od DynoJeta,

Pomyśl nad case saverami, tanie a może zadecydować czy wrócisz na kołach do domu ;))

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 18:37 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
na zdjęciach wydech to seria.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 19:17 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 22:33
Posty: 150
Lokalizacja: Lublin/Kraśnik
Motocykl: Drz 400s
Świetna sztuka niemal salonowa. Pewnie wszystko w oryginale dlatego miałbym prośbę bo chodzi mi o pewien prosty pomiar ale w oryginalnym zestawieniu szczegóły tutaj:

viewtopic.php?f=38&t=3581

Bardzo mi na tym zależy więc jeśli mógłbyś to dla mnie zrobić to będę wdzięczny. Z góry dziękuje i gratuluje sprzętu !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2016, o 08:28 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 20
Wiek: 23
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Niestety zamówiłem już dynojet. Co do case severów, miałem to na myśli pod hasłem osłony dekli (już czekają na montaż).

Wydech na 3 pierwszych zdjęciach jest ori bo to foto zaraz po kupnie, handbarów też już nie ma. Fmf jest w średnim stanie, więc trochę wstyd go aktualnie pokazywać, ale proszę :
Obrazek

Postaram się to zmierzyć w tym tygodniu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2016, o 18:28 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 22:33
Posty: 150
Lokalizacja: Lublin/Kraśnik
Motocykl: Drz 400s
bambo napisał(a):
Postaram się to zmierzyć w tym tygodniu :)


Super :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2016, o 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Wydech full sztuka, u siebie się właśnie zastanawiam nad kolankiem, bo będę też spawał gniazdo pod sondę.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 15:42 
Offline

Dołączył(a): 24 wrz 2015, o 21:50
Posty: 21
Wiek: 20
Lokalizacja: Zamość
Motocykl: EXC250 `08
Bardzo ładna SM'ka. Mam pytanie gdzie dostałeś zestaw Dynojet? Oraz czy stage 1&2 czy tylko 1? Bo miałem upatrzone to ogłoszenie http://allegro.pl/zestaw-dysz-dysza-dyn ... 98037.html , ale z tego co widzę ktoś podniósł cenę o 100zł, i jeżeli chodzi o normalna cenę to chyba teraz zostaje tylko ebay..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 15:54 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 20
Wiek: 23
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Dynojet brałem od tego sprzedawcy za 250zł, stage 1&2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 15:59 
Offline

Dołączył(a): 24 wrz 2015, o 21:50
Posty: 21
Wiek: 20
Lokalizacja: Zamość
Motocykl: EXC250 `08
Dzięki za odpowiedź, szkoda, że nie brałem wcześniej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2016, o 10:39 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 22:33
Posty: 150
Lokalizacja: Lublin/Kraśnik
Motocykl: Drz 400s
Hej kolego dasz rade zrobić ten pomiar, może w wek. bym coś dłubną, a bez tego stoję w miejscu :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2016, o 21:49 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 20
Wiek: 23
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Drz przygotowana do sezonu, wszystko co chciałem zrobić porobiłem + skróciłem wydech i zrobiłem pełen przelot, ale chyba trochę za krótki wyszedł. Może się do tego przyzwyczaję :D
W kwietniu zaliczyłem radomring, trochę czasu potrzebuję, żeby ogarnąć sm na torze.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2016, o 11:48 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Ładna sztuka naprawdę można wiedzieć ile dałeś za FMF'a to powercore 4 ? Samemu mi się marzy taki wydech ale nie moge trafić jakiejś łądnej używki :)

Pozdrawiam i miłego latania :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2016, o 17:06 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 20
Wiek: 23
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
To jakiś stary model FMF'a, dałem za niego ok 450zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2016, o 17:41 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Za cały układ no to cena super ciekawe co to za model nagraj jak chodzi posłuchamy :D

Pzdr ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 22:39 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 20
Wiek: 23
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Mały up!

Drzta prawie przygotowana do sezonu. Wpadły nowe opony przód d212, tył qualifier.
Klocki przód behringera.
Niskie mocowania kierownicy accela.
Przy 28k km sprawdzałem luzy zaworowe i jeszcze w normie :o
Zalana penrite 5w40 na testy.
Zostało zmienić olej w zawieszeniu, pokleić w końcu te śruby od zapłonu i ogarnąć gaźnik.
No i z tym będzie najwięcej zabawy. W zimie zakupiłem niby fcra 39, zmierzony suwmiarką ma ok 40mm, pochodzi z jakiegoś ktm oczywiście z odkręcanym intake bellem. Całą zimę przeleżał w szafie i chyba leżał będzie dalej.
Dziś wpadły mi w łapy 2szt fcr 39 sudco podobno z xvs 1100 (motorcylce race use only :mrgreen: ), zmierzone suwmiarką ok 37.5mm (więc jak to jest w końcu z tymi fcrami ? :D ). Gaźniki z xvs nie posiadają ssania i wężyków przelewowych, ale pasują do wersji sm bez zmieniania gumy ssącej do głowicy i gumy do air boxa.
Jedyne co sprawdziłem to dyszę główną, jest 150, założyłem jedną sztukę na szybko, po lekkim dodaniu gazu drzta odpaliła i chodziła równo na jałowym. Resztę sprawdzę jutro lub przez weekend.
Jestem ciekawy jak to będzie bez ssania w sm.
Jutro wrzucę jakieś foty, żeby nie było tak nudno :D

Edit.
Z air boxem gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu, prawdopodobnie zalewa. Bez filtra jest lepiej, ale zaczęła walić marchewy.
Jako, że dostałem w gratisie tubowy filtr powietrza K&N spróbuję to zamontować i zobaczymy co będzie, jeżeli nie będę w stanie tego wyregulować, wrócę do airboxa.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.