Pochwalę się swoją suzuką zakupioną około miesiąc temu .
DR-Z 400 "S" z gaźnikiem FCR
Na wstępie chciałbym wam serdecznie podziękować za wiedze jaką tutaj znalazłem. Mało pytałem ale bardzo dużo już tutaj było.
Suzuka Przeszła remont silniczka, a mianowicie;
- cylinder zhonowany teraz ma wymiar 90,03
- nowy tłoczek marki vertex o wymiarach 89,97 + komplet pierścieni oczywiscie
- nowy łańcuszek rozrządu
- nowy napinacz łańcuszka. Był manualny. zdecydowałem się na Automatyczny ponieważ po obejrzeniu parunastu filmików z napinaniem rozrządu przez MCCT zwątpiłem.
- komplet nowych uszczelek bodajże firmy NAMURA
- regulacja luzów zaworowych. Na zimę mam zamiar wymienić komplet zaworów ponieważ w niektórych podkładki były o wartości 3,18 lub 3,15. Jeżeli to nie ma znaczenia to wyprowadźcie mnie z błędu

- akcesoryjne osłony na dekle ( bo tańsze były)
- akcesoryjne korki ( tańsze

- nowe manetki i rolgaz alu
- gąbka na kierownice.
i to chyba wszystkie zmiany jak do tej pory.
W planach mam jak najszybciej wyczyścić gaźnik, zrobić luzy na kołach i wypierdolić stacyjke . A propo wie ktoś gdzie znajde tutorial z FCR-em ?? Cykam się troche rozbierać gaźnik tylko z serwisówką

A oto i ona

http://imgur.com/Yi7IPga
http://imgur.com/FcH4bzO
http://imgur.com/9mjidYr
http://imgur.com/gJ6E9al
Ps Cały czas coś robie nie tak z tymie zdjęciami. Nie ogarniam jak je tutaj wstawić

Pozdro !