www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 paź 2019, o 11:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lip 2016, o 21:31 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
Dzień dobry !
Pochwalę się swoją suzuką zakupioną około miesiąc temu .
DR-Z 400 "S" z gaźnikiem FCR
Na wstępie chciałbym wam serdecznie podziękować za wiedze jaką tutaj znalazłem. Mało pytałem ale bardzo dużo już tutaj było.

Suzuka Przeszła remont silniczka, a mianowicie;
- cylinder zhonowany teraz ma wymiar 90,03
- nowy tłoczek marki vertex o wymiarach 89,97 + komplet pierścieni oczywiscie
- nowy łańcuszek rozrządu
- nowy napinacz łańcuszka. Był manualny. zdecydowałem się na Automatyczny ponieważ po obejrzeniu parunastu filmików z napinaniem rozrządu przez MCCT zwątpiłem.
- komplet nowych uszczelek bodajże firmy NAMURA
- regulacja luzów zaworowych. Na zimę mam zamiar wymienić komplet zaworów ponieważ w niektórych podkładki były o wartości 3,18 lub 3,15. Jeżeli to nie ma znaczenia to wyprowadźcie mnie z błędu ;)
- akcesoryjne osłony na dekle ( bo tańsze były)
- akcesoryjne korki ( tańsze :D)
- nowe manetki i rolgaz alu
- gąbka na kierownice.
i to chyba wszystkie zmiany jak do tej pory.

W planach mam jak najszybciej wyczyścić gaźnik, zrobić luzy na kołach i wypierdolić stacyjke . A propo wie ktoś gdzie znajde tutorial z FCR-em ?? Cykam się troche rozbierać gaźnik tylko z serwisówką :D

A oto i ona ;)

http://imgur.com/Yi7IPga
http://imgur.com/FcH4bzO
http://imgur.com/9mjidYr
http://imgur.com/gJ6E9al

Ps Cały czas coś robie nie tak z tymie zdjęciami. Nie ogarniam jak je tutaj wstawić ;)
Pozdro !

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2016, o 17:48 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Fajnasztuka po takim remoncie napewno bedzie bezawaryjna :). Tak z ciekawosci jsk docierales ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2016, o 08:30 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
Jazda po szutrach na każdych obrotach hamowanie biegami. bez odkręcania do odcięcia i tak jakieś 100 km .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2016, o 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Nie wiem czy 100 km to nie za mało ;) Remont sam robiłeś czy poprzedni właściciel?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2016, o 08:04 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
Ze znajomym . Nadal nie jeżdże ostro ponieważ sie boje :D (moje pierwsze moto tego typu) także nie wykorzystuje całej mocy prawie nigdy ;) myśle że będzie ok .
Wywaliłem stacyjkę i wstawiłem pstryczek.
Do wiatraczka też wstawiłem przycisk bo z czujnika nie chciał się odpalić na dniach chce zamontować termometr.
Dzisiaj rozkładam koła i wymieniam łożyska ponieważ pojawiły się luzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2016, o 18:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
A że tak się zapytam, po kiego wuja wywaliłeś stacyjkę? :D Zewrzyj piny przy czujniku temperatury, jak wentylator odpali to wymieniaj czujnik ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2016, o 18:39 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
stacyjka się zacinała i rozłączała w najmniej odpowiednim momencie ;) na przykład przy podjeździe :D a jeżeli chodzi o wiatraczek to niestety nigdy nie zaufam czujnikowi. wole sam kontrolować chłodzenie moto. A powiedzcie mi czy płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym po zagotowaniu powinien wracać z powrotem do chłodnicy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 15:03 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
Dzisiaj została rozebrana kiwka i oba koła w celu wyeliminowania luzów koszt łożysk to do obu kół 200 razem ze smarem . Do kiwajki ok 300 zł . Od razu mówie że brałem najlepsze łożyska jakie mieli nie wiem czy najdroższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
Grzechu napisał(a):
A powiedzcie mi czy płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym po zagotowaniu powinien wracać z powrotem do chłodnicy ?

Powinien wracać.

Założyłeś termometr? Jak tak to pokaż co to i jak to?

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 18:50 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
termometr zakupiłem, ma byc na dniach.
Jacekl jesteś mi wstanie wytłumaczyć jakie mogą być przyczyny nie wracania płynu do chłodnicy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 20:16 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
może jest go dużo i nadal jest cieplutko? mój też przez dobrą chwile jest w zbiorniczku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
Nie mam pojęcia. U mnie zagotowal się już parę razy i zbiorniczek był full ale po ostygnięciu plynu nie było. A jak ostygnie to plyn w chlodnicy jest na full?

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 09:26 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
Właśnie nie. Póki co robie w ten sposób że spuszczam ze zbiorniczka i dolewam do chłodnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 09:29 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
rgl napisał(a):
może jest go dużo i nadal jest cieplutko? mój też przez dobrą chwile jest w zbiorniczku :)

Po pierwszym gotowaniu zostawiłem motocykl na noc na drugi dzien odpalilem, przejechałem się i płyn nadal był w zbiorniczku...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 11:14 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
Grzechu napisał(a):
rgl napisał(a):
może jest go dużo i nadal jest cieplutko? mój też przez dobrą chwile jest w zbiorniczku :)

Po pierwszym gotowaniu zostawiłem motocykl na noc na drugi dzien odpalilem, przejechałem się i płyn nadal był w zbiorniczku...


No, a zanim się przejechałes na drugi dzień, był czy go nei było? Bo to jest jakby to ująć, kluczowe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 14:32 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
Był cały czas ;)
A teraz kolejna rzecz z serii ciekawe pomysły poprzednich właścicieli...
po rozebraniu kiwki wyszło na wierzch takie oto łożyska
http://imgur.com/a/NiGxj
Jedno łożysko w drugim. Ktoś zamiast zrobić t0 porządnie zrobił byle jak, wywalając z większego łożyska pierścień wew. i wsadzając w nie mniejsze łożysko. Dzisiaj kupiłem łożyska czekam dalej na simeringi (nie do dostania praktycznie) łączny koszt wyjdzie mnie ponad 600 zł. Ale wiem że nieopatrznie wybrałem jeden z droższych sklepów jezeli chodzi o łozyska u siebie w mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 19:10 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
Z płynem - nie mam pomysłu. A nie będę wypisywał głupot :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2016, o 08:35 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Mi nie do końca wracal płyn zostawało na dnie jak miałem nie do końca odpowietrzone chłodnice po odpowietrzeniu wraca do ostatniej kropli.
Proponuje odpowietrzyc porządnie i myśle że problem zniknie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2016, o 08:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2016, o 07:59
Posty: 125
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Suzuki DRZ400E
Jeśli nie cofa Ci się płyn ze zbiorniczka może to oznaczać, że masz nieszczelność na jakimś wężu lub chłodnicy. Ja jak miałem dziurawą chłodnice po zagotowaniu moto płyn zostawał w zbiorniczku i nie wracał. Uszczelniłem i od razu się płyn zaczął cofać do chłodnicy, problem znikł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2016, o 10:41 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2016, o 19:30
Posty: 54
hmm. a nieszczelności na układzie zawsze towarzyszy wyciek? czy moge tego nie zauważyć gołym okiem ??
i Drugie pytanie. Jeden odpowietrznik to mała śrubka na lewej chłodnicy, są jeszcze gdzieś ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Cycek, rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.