www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 14 gru 2017, o 05:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2016, o 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Konto założone, pierwsze tematy w dziale ,,Serwis'' też, także pasuję pokazać swój najnowszy zakup. Tak jak w tytule, seryjna wersja SM z 2007 r, jestem drugim właścicielem moto w kraju, 3 od nowości. Poprzedni właściciel własnoręcznie sprowadził DRZ-ete ze słonecznej Italii, po zakupie została przeprowadzona inspekcja silnika przy przebiegu ~18,5k km. Wpadł nowy tłok, korba, łożyska na wale. Po remoncie moto bardzo mało jeżdżone, także po 2 latach właściciel zdecydował się na sprzedaż. Obecnie na budziku prawie 19,5k km. Moto wizualnie bardzo zadbane, plastiki całe bez większych rys, powrót na kołach do domu, jakieś ~100km, wszystko działa aż miło. Dwie szybkie foty po zakupie i małym czyszczeniu:
Obrazek
Obrazek

W ostatni weekend wymieniłem chłodziwo(Motul Motocool Expert). Zamierzam wymienić olej, jednak nie mam pojęcia co wlał do silnika mechanik wykonujący serwis. Zamierzałem zakupić Motula 5100 i właśnie nim zalać, co powiecie? Do wymiany również opona przód, zamówiona już Pirelka Diablo Rosso II, ze stanów leci też zestaw dysz JD. W miarę postępów prac przy DRZ będę starał się aktualizować temat, pozdro ;)


Ostatnio edytowano 24 gru 2016, o 14:49 przez Brynx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Można 5100 można 7100 można 300v można inne też :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 23:56 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
Chętnie kupie, bo ładna sztuka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2016, o 08:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Cytuj:
Można 5100 można 7100 można 300v można inne też :D


Pewnie że można, ale nie chciałbym wlewać jakiegoś full syntetyka gdy moto jeździło cały czas na pół syntetyku ;) Także zapewne zostanę przy 5100 i powinno być ok, wymiana pewnie piątek/sobota.

Cytuj:
Chętnie kupie, bo ładna sztuka :)


Mooooże kiedyś będzie brakowało mocy to pomyślę o wymianie, ale pewnie nie prędko ;) Z tego co widziałem ciekawa sztuka stoi w Warszawie na Ursynowie, 2006 r, Keihin, full FMF.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Dziś dotarło parę gratów, także miałem zajęcie:
Obrazek
Zalałem świeżą oliwę wraz z nowym filtrem, wymyłem i nasmarowałem łańcuch. Czekam jeszcze na nowy filtr powietrza, opona jak widać już jest, ale poczeka sobie jeszcze kilka dni na wymianę. Dorwałem też po taniości czachę a'la KTM, czy się przyda i zostanie założona-jeszcze nie wiem ;)
Obrazek
(Nie wiem dlaczego zdjęcie jest obrócone, po kliknięcie w nie jest ok)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 17:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Sprawdź czy za filtrem oleju masz na 100% mały oring

U mnie i u Pawl4k'a nie było tego!

Obrazek

11 09280-13004
O RING (D:1.9,ID:13.0)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 18:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Faktycznie, małego oringu nie było, nie widziałem też w instrukcji wzmianki o nim :shock: Dobieraliście oring z zamienników czy ASO?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Brynx napisał(a):
Faktycznie, małego oringu nie było, nie widziałem też w instrukcji wzmianki o nim :shock: Dobieraliście oring z zamienników czy ASO?


Miałem parę z aso ale dokupiliśmy podobne w sklepie hydraulicznym daj im te wymiary dadzą Ci jakiś bliski temu/tam nie musi być mega dużej ścisłości z oryginałem byle uszczelnił/to jest na sprężynie

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
krizzo napisał(a):
Brynx napisał(a):
Faktycznie, małego oringu nie było, nie widziałem też w instrukcji wzmianki o nim :shock: Dobieraliście oring z zamienników czy ASO?


Miałem parę z aso ale dokupiliśmy podobne w sklepie hydraulicznym daj im te wymiary dadzą Ci jakiś bliski temu/tam nie musi być mega dużej ścisłości z oryginałem byle uszczelnił/to jest na sprężynie


Dobra, jutro postaram się coś zdobyć. Wymiary to 1,9mm grubość oringu, 13 mm średnica wewnętrzna? Z tego co kojarzę wystarczy położyć moto na bok i obejdzie się bez spuszczania oleju?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Brynx napisał(a):
krizzo napisał(a):
Brynx napisał(a):
Faktycznie, małego oringu nie było, nie widziałem też w instrukcji wzmianki o nim :shock: Dobieraliście oring z zamienników czy ASO?


Miałem parę z aso ale dokupiliśmy podobne w sklepie hydraulicznym daj im te wymiary dadzą Ci jakiś bliski temu/tam nie musi być mega dużej ścisłości z oryginałem byle uszczelnił/to jest na sprężynie


Dobra, jutro postaram się coś zdobyć. Wymiary to 1,9mm grubość oringu, 13 mm średnica wewnętrzna? Z tego co kojarzę wystarczy położyć moto na bok i obejdzie się bez spuszczania oleju?


Jak postoi przez noc to dużo tam nie wyleci, ale ja bym położył na bok to wtedy czysta robota

Czacha ktm moim zdaniem kaszana tam jest żarówka 35w najprawdopodobniej, ori w drz H4 to 55/60w moim zdaniem lepiej w nocy na ori będzie jeździć

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2016, o 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Dorwałem dziś oringi, wymiary prawie idealne z oryginałem:
Obrazek

Oring już założony, skoro fabryka tak dawała to tak musi być ;) Mam zamiar zrobić też opisywany na forum loctite fix, ale to chyba dopiero gdzieś w zimie.

Co do lampy-zobaczymy, jeśli faktycznie będzie lipa zostanie oryginał i tyle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2016, o 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Zrób szybciej niż kasztan95 żeby w tym roku już nie było zdartych statorów na forum.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016, o 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Tego właśnie się boje, posiada ktoś z Was wymiary tych 6 imbusowych śrub trzymających koło oraz tych 3 trzymających uzwojenie? Czy zostaje rozbiórka i dopasowanie nowych śrub pod stare?


Ostatnio edytowano 27 lis 2016, o 18:34 przez Brynx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016, o 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
M6 x 16 x 1.0 grade 12.9 9 sztuk

na statorze zostawiasz oryginalne tylko kleisz je

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2016, o 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Dziś dotarły klamki od jacekl.
Obrazek
Jakość naprawdę wydaje się dobra, montaż bezproblemowy, długość- jak dla mnie idealna, tak w sam raz na trzy palce, także polecam :)
Obrazek
Obrazek

Wymieniłem też płyn hamulcowy, tragedii nie było, ale co świeży to świeży :D
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 gru 2016, o 18:38 przez Brynx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2016, o 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
3 sztuki z tych 9ciu dajesz sobie na dekiel od przekładni rozrusznika

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 451
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: Husq TE 450 OFF ON
Ale piękne klameczki :D

Pokaz fotę z tą lampa bo myślę o czymś takim.

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 38
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Co do lampy, faktycznie nie świeciła jakoś mocno, ale dało by się to przeżyć, jednak gdy poleżała kilka dni w garażu na powierzchni zaczęły pojawiać się takie dziwne białe wykwity, nie wiem jak to nazwać. Przez nie plastik nie był idealnie czarny. Lampe oddałem, sprzedawca przyznał że na innych sztukach po rozpakowaniu działy się podobne rzeczy, w większym bądź mniejszym stopniu. Jak szukać do ładnej oryginalnej używki, ceny nowego kompletu czacha+lampa są naprawdę wysokie. Szkoda, bo wg mnie z taką czachą przód nabiera trochę bardziej nowoczesnego wyglądu, przykładowa fota:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 17:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
wszędzie esteci, włosy na plecach ogolone xD

Nie no żartuje, lampa od drz wygląda klasycznie jednak jest to typowo drogowa lampa i myślę ze te 20watt więcej też swoje robi, można by się zagłębić w temat i znaleźć coś bardziej estetycznego z jakiegoś supermoto co tez jest na żarówce H4

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 17:44 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 116
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: DRZ 400 SM
Mi tam klasyczna lampa najbardziej się podoba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.