www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 16 paź 2018, o 16:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 mar 2017, o 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Jedyne co nie bardzo lubie w czarnych moto to że po prostu ich nie widać na drodze.

W supermoto tymbardziej jak to prawie z asfaltu nie zchodzi :)

Można by dodać jakieś jasne elementy wg uznania, na szprychy albo nowy rimtape i strannie nakleić

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2017, o 20:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 50
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Cytuj:
Co to są za lusterka? Na grubą kiere też da radę zamocować?

Aluminiowe lusterka z allegro, z tego co widzę o chyba wszystkie są na kiere 22mm, przy fatbarze trzeba by je montować na końcu kierownicy, wszystko co do tego potrzebne jest w zestawie.

Cytuj:
Jedyne co nie bardzo lubie w czarnych moto to że po prostu ich nie widać na drodze.

W supermoto tymbardziej jak to prawie z asfaltu nie zchodzi :)

Można by dodać jakieś jasne elementy wg uznania, na szprychy albo nowy rimtape i strannie nakleić

To fakt, jadowicie żółta drz-eta bardziej rzuca się w oczy na asfalcie ;) Co do kół-coś się w temacie pomyśli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2017, o 22:07 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 129
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: WR 250 X
To lipa, musiałbym jakieś mocowanie ogarnąć fikuśne bo jednak pod kierownicą bardziej by pasowały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 15:20 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 18:41
Posty: 45
Czy ta DRZ to na pewno jest 2007 rok? Nie powinna mieć grubej kiery ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 19:34 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 22:33
Posty: 175
Lokalizacja: Lublin/Kraśnik
Motocykl: Drz 400s
Hej, może głupie pytanie ale nigdy tam nie rozbierałem - czy przy klejeniu statora nie klei się też dużej nakrętki na wale? I jeszcze jedno co to jest Free Power mod i co daje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
fidodido napisał(a):
Hej, może głupie pytanie ale nigdy tam nie rozbierałem - czy przy klejeniu statora nie klei się też dużej nakrętki na wale? I jeszcze jedno co to jest Free Power mod i co daje?


Dużej sie nie klei

Free power mod

Ucinasz kable czarny czerwony z regulatora napięcia, lutujesz sobie porządny gruby kabel i prowadzisz prosto do akumulatora

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 21:02 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 22:33
Posty: 175
Lokalizacja: Lublin/Kraśnik
Motocykl: Drz 400s
krizzo napisał(a):

Free power mod

Ucinasz kable czarny czerwony z regulatora napięcia, lutujesz sobie porządny gruby kabel i prowadzisz prosto do akumulatora


Co to daje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2017, o 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
fidodido napisał(a):
krizzo napisał(a):

Free power mod

Ucinasz kable czarny czerwony z regulatora napięcia, lutujesz sobie porządny gruby kabel i prowadzisz prosto do akumulatora


Co to daje?


Sprawia że lepiej staje :D

Poprawia ładowanie.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2018, o 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 50
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
Dawno nie dodawałem żadnej aktualizacji, DRZ sprawuje się świetnie, po przejechaniu ~3k km nawet przez chwilę nie żałuję zakupu ;) Tak jak planowałem zrobiłem coś wreszcie z felgami, a mianowicie założyłem na szprychy czerwone nakładki oraz okleiłem ranty nowymi naklejkami, do tego doszły osłony alu na dekle. Wywaliłem jednak bandaż termiczny z kolektora, nie przetrwał próby czasu i stracił kolor, z ciemno-szarego zrobił się biały.
Obrazek
Obrazek

Zamierzałem jeszcze przerobić trochę kształt kanapy i zwiększyć jej miękkość oraz wrzucić jakąś własną okleinę, jednak będzie to musiało poczekać, póki co cieszę się sezonem. Dorwałem też zacisk radialny w dobrej monecie, w zimie spróbuję dorobić do niego jakiś adapter, jeśli się uda to pomyślę może o wymianie pompy hamulcowej na taką z LC4.
Obrazek
Nachodziły mnie myśli o wymianie DRZ na coś mocniejszego i świeższego, przeglądałem internety i jedynym sensownym wyborem wydaje się SMC/R 690, jednak ładnych egzemplarzy w bliskiej odległości ode mnie było jak na lekarstwo, dlatego odpuściłem i DRZ zostaje ze mną przynajmniej na 2 najbliższe sezony ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2018, o 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 167
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
no 690/701 ma już ciosu, na innych zębatkach 3bieg z gazu bez wyginania się. Tyle że cięższa troche no i wiadomo pomarańczowi to awarie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2018, o 18:03 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2015, o 09:49
Posty: 58
Pierdolondo u mnie po remoncie zmienilem zebatki przod 15 tyl 43 i z 4 biegu na kolo staje z gazu do pionu , sam bylem w szoku ale big bore robi robote . Jezdze z gosciem ktory ma smcr i szybszy jest tylko na przelotowkach i sam mi powiedzial jak dalem mu drzte ze na bardziej porecznym moto nie siedzial :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 09:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 167
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
p4lma napisał(a):
Pierdolondo u mnie po remoncie zmienilem zebatki przod 15 tyl 43 i z 4 biegu na kolo staje z gazu do pionu , sam bylem w szoku ale big bore robi robote . Jezdze z gosciem ktory ma smcr i szybszy jest tylko na przelotowkach i sam mi powiedzial jak dalem mu drzte ze na bardziej porecznym moto nie siedzial :)

Fcr masz tez ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 50
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Motocykl: DRZ SM 400 '07
P4lma śmiga na wersji Y zrobionej na SM, także niska masa, big bore, FCR i wałki robią robotę w porównaniu do seryjnej wersji SM ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2018, o 08:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 167
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Y na bigbore a seryjne SM to dość wiele zmienia 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.