www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 21 wrz 2019, o 18:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 gru 2016, o 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Zakupiłem ostatnio zestaw naprawczy wałka zdawczego, po dłuższej jeździe pojawiał się wyciek
Obrazek
Zestaw założony, tak samo jak nowa przednia opona. Mam już też graty do loctite fix, czekam tylko na jakiś dłuższy wolny dzień, żeby nagrzać dobrze w garażu i przeprowadzić operację ;)
Obrazek
Jest sens smarować czymś pokrywę i karter przed założeniem uszczelki po tej stronie silnika? A co do samego Loctite, to chyba wystarczy dosłownie kropelka na dwa ostatnie zwoje każdej śruby?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2016, o 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Kup sobie zmywacz do hamulców i psiknij w dziurę przed wkręceniem, śruby też psiknij daj trochę loctite i skręć.

Jak uszczelkę będziesz miał metalową to możesz zostawić starą, dłużej wytrzyma niż ta szmaciana

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2016, o 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Jednak wykorzystałem dzisiejsze wolne popołudnie i ogarnąłem temat.

krizzo napisał(a):
Kup sobie zmywacz do hamulców i psiknij w dziurę przed wkręceniem, śruby też psiknij daj trochę loctite i skręć.

Jak uszczelkę będziesz miał metalową to możesz zostawić starą, dłużej wytrzyma niż ta szmaciana


Tak właśnie robiłem, psikałem zmywaczem, później wydmuchiwałem sprężarką. Uszczelka była też szmaciana i się rozwaliła przy ściąganiu, dobrze że kupilem tą nową, jeśli jeszcze kiedyś będę ściągał to wpadnie metalowa.

Obrazek
Obrazek

Także stator jest już bezpieczny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2016, o 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Loctite fix jest tak prosty do zrobienia myślę nawet 12 latek by dał radę, czasami się dziwie że tak mało ludzi do tego zagląda.

Uszczelka z aso jest na pewno metalowa bo mam taką ale zostawiłem starą i nowa leży na przyszłość.

Teraz free power mod :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2016, o 22:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
krizzo napisał(a):
Teraz free power mod :D


Coś mi się obiło o uszy, szkoda że nie ma konkretnego poradnika po polsku. No ale zimowe wieczory długi, trzeba będzie pomierzyć jak się ma sprawa z ładowaniem i może coś się w temacie ogarnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2016, o 23:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Brynx napisał(a):
krizzo napisał(a):
Teraz free power mod :D


Coś mi się obiło o uszy, szkoda że nie ma konkretnego poradnika po polsku. No ale zimowe wieczory długi, trzeba będzie pomierzyć jak się ma sprawa z ładowaniem i może coś się w temacie ogarnie ;)


Ucinasz kable od regulatora napięcia czerwony i czarny, i dajesz porządniejszy kabel prosto do akku.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2017, o 15:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Dziś dotarły zamówione jeszcze przed Nowym Rokiem manetki Progrip'a, również dziś DeRZeta została przerejestrowana, pozostało tylko czekać na odbiór twardego dowodu
Obrazek

Ostatnio na weekendzie dorwałem też kawałek węża podciśnieniowego i zrobiłem crash pada na tłumik, mi się tam podoba :D

Obrazek

Wciąż czekam i czekam na pakę z dyszami JD oraz śrubką Kintecha, ale coś jej nie widać, cóż, może do początku sezonu dotrze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Kilka dni temu narzekałem, a dziś przesyłka wreszcie dotarła:
Obrazek

Także jak tylko się ociepli będzie modzone. Tak patrzyłem w te tabele polecanych dysz i mam zamiar zamontować:
Main Jet 160
Pilot Jet seria(22.5)
Iglica Blue 4th pozycja
Keintech ~2.75 obrotu

Co powiecie? Nie wiem czy mój wydech to przelot czy nie, kolanko będzie najprawdopodobniej od wersji E.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:02
Posty: 492
Lokalizacja: małopolska
Motocykl: RMZ 450
Zmierz średnicę i wszystko będzie jasne :)

_________________
Była DRZ 400S, jest TE 450


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Ja mam

155
Jd blue clip 3
Pilot standard
Extended fuel screw z 2.75 obr

Możesz dać 160, jak dasz kolanko z E

Co do 4 clipu nie wiem musisz zobaczyć jak lepiej będzie, u mnie na 3 jest ok

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 19:40 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 129
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: WR 250 X
W ogóle warto inwestować w te dysze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 19:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Dla jednego to podstawa dla drugiego to zbędne, bo przecież i bez tego motocykl jeździ.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
loolser wiadomo że lepszy byłby FCR 39 :D ale ładny egzemplarz trochę kosztuje, z dyszami też mniej zabawy przy montażu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2017, o 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
FCR ma też wadę moim zdaniem iż czasami ludzie nie mogą z nim dojść do ładu, ale to raczej tyczy się przechodzonych sztuk.

Niemniej jednak, coś za coś.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2017, o 16:07 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 129
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: WR 250 X
Ale czuć w ogóle różnice? Bo czytałem gdzieś że no nie bardzo :P
Brynx jak zamontujesz to napisz co o tym myślisz. A tak z ciekawości skąd brałeś te dysze i ile taka przyjemność kosztuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2017, o 20:34 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1391
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Tylko ja w Rzeszowie mam kola enduro w DRZ ??

B
zdziwiony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
loolser napisał(a):
Ale czuć w ogóle różnice? Bo czytałem gdzieś że no nie bardzo :P
Brynx jak zamontujesz to napisz co o tym myślisz. A tak z ciekawości skąd brałeś te dysze i ile taka przyjemność kosztuje?


Coś daje na pewno, większa dawka paliwa, po 3x3 modzie więcej powietrza, jakiś tam przyrost pewnie będzie. Co do odczuć to polatam jeszcze moto przed założeniem zestawu żeby mieć jakieś porównanie, z tym że teraz założone będzie jeszcze kolanko o większej średnicy. Samo szersze kolanko + akcesoryjny wydech wymusza wymianę dysz na większe dla poprawnej pracy silnik, więc raczej warto ;) Co do kosztów -ja ściągałem zestaw z USA gdzie mieszka brat, nie płaciłem żadnych przesyłek/podatków bo zestaw dorzucony był do większej paczki z innymi pierdołami. Dysze kosztowały ok 75$, śruba mieszanki Keintech 16$.

Tak z ciekawości -ktoś wie czy w okolicach Rzeszowa znajdę miejsce do zhamowania moto i ile taka usługa kosztuje? :D

belushi- widocznie wszyscy inni wybrali drogę SM, chociaż sam zastanawiam się nad dokupieniem drugiego zestawu kół ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2017, o 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
Wreszcie znalazłem więcej wolnego czasu więc wystartowałem z przygotowywaniem DRZ-ty do sezonu
Obrazek

Na początek wywaliłem solenoid i pair valve, dorobiona profesjonalnie zaślepka :D
Obrazek

Sam gaźnik został rozebrany i ,,wykąpany'' w takim oto urządzeniu:
Obrazek

Zapobiegawczo zamontowany został zestaw naprawczy gaźnika
Obrazek

Składanie gaźnika i jetting:
Obrazek

Jako że kolektor wciąż jest seryjny zamontowane zostały:
Iglica JD Blue 3th clip position,
Main Jet 155,
Pilot Jet seria,
Śruba Keintech ~2.75 obrotu

Kolektor owinąłem bandażem termicznym
Obrazek

Przy okazji zrobiłem też Free Power moda, po zrobieniu wartość ładowania wynosi ok 14.3V
Obrazek

No i dziś dotarły kolejne fanty, gąbka na kiere, aluminiowe lusterka oraz nowa świeca które to wciąż czekają na montaż, także ciąg dalszy nastąpi ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2017, o 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 19:45
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów-RZE
DRZ-ta gotowa, to co planowałem wykonać przez zimę zostało wykonane, obecnie prezentuje się następująco

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak widać wywaliłem z kół te czerwone naklejki, ponieważ były przyklejone dość niechlujnie, zastanawiam się co teraz na nie dać albo czy nie zostawić takich czarnych. Mam jeszcze pomysły na kilka pomniejszych modyfikacji ale to już na spokojnie w trakcie sezonu. Obecny plan to tankować i cieszyć się jazdą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2017, o 19:00 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 129
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: WR 250 X
Co to są za lusterka? Na grubą kiere też da radę zamocować?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot], robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.