www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 23 lip 2018, o 18:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 paź 2017, o 12:29 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Z racji coraz większych ciemności i wydajności lampy od E postanowiłem przetestować małego moda na którego trafiłem kiedyś wertując thumpertalk.com. Tylko troszkę w zmodyfikowanej wersji. Ogólnie chodzi o to, żeby jeździć na 2 żarnikach na raz i ziomy niby spinały na stałe i się sprawdzało. Ja wrzuciłem diodkę, tak, że teraz mam zwykłe "mijania", a jak włączę "długie" to palą się obydwa żarniki.
Obrazek
Obrazek
Z racji, że nie wiem, czy żarówa i lampa termicznie pociągnę, na chwilę obecną w instalację tylko się wplotłem, bez lutowania w ori wiązkę. Ogólnie to i tak chyba takie chwilowe rozwiązanie, coraz bardziej myślę nad wsadzeniem lampy z S/Sm, tylko sama cena lampy+owiewki odstrasza, a co dopiero przeróbka mocowań, zegarów itd. Ale brak światła doskwiera coraz bardziej.


Ostatnio też browarkowałem z kumplem w garage i tak mnie naszło poobklejać dalej moto, nalepiliśmy co pod ręką... Wraca stary pomysł, na białe pole szukam jakiegoś fajnego wzoru na "125 ccm" - ot taki stary pomysł na dywersję, jak ktoś widział na jakimś moto czcionkę co by pasowała stylem, nawet fabryczna to dawać znać - mam dostęp do plotera, więc sobie dorobię ;]
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2017, o 17:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 46
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
W którą wtyczkę się wpinałeś tą diodą, i jaka to dokładnie dioda? Myślałem zrobić u mnie to samo - często jak latam to trzymam przycisk od mrugania długimi, wtedy też palą się dwa żarniki i o wiele lepiej widać. Do tej pory nie zawuważyłem żeby coś się działo z lampą, w ten sposób lata się wieczorami to i chłodniej jest, do to tego raczej staram się ograniczać czas jazdy na dwóch :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2017, o 04:37 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Johny: z prostego wyliczenia dioda pod 12V i ma wytrzymać 70W, czyli około 6A, najbliższa i najtańsza jest 10A (musi wytrzymać nieustalone stany wzbudzenia), powiesz w swoim elektroniku najbliższym ocb, to Ci dadzą, bo ja nie pamiętam typu - 1PLN u mnie, wpinasz się tak, żeby z długich dawała + na drogowe, czyli paskiem - no właśnie kuwa paskiem, jak masz europejską, a jak masz ruską jest odwrotnie... To już sobie obadasz. U mnie się sprawdza i mega pomaga. Żarówka jak i lampa daje sobie spokojnie radę z chłodzeniem, a jeździ się dużo lepiej.

Obrazek
Obrazek
Chyba ostatnia przejażdżka w tym roku, wyruszyłem dzisiaj o 15'tej po pracy, zrobiłem ~120km, ale przy okazji zgodnie z kłótnią litrażowanie mojego i wyszło jakieś 5,8l/100km, przy mega spokojnej jeździe, bo dawno mnie tak nie wymroziło jak dzisiaj - w Rzeszowie było ok, ale trochę na północ palce mi kostniały.

Ja rozumiem, mam niby E, ale poniżej 5, zejść to cud, a poniżej 4?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2017, o 09:45 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
No i są pierwsze efekty taplania w błocie supermociaka - poza rudym kolektorem wydechowym :cry:
Obrazek

Ktoś może kojarzy jakieś oznaczenie lakieru ramy Drz'ki? Trzeba jakaś zaprawke zrobić i nalepe dać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 12:01 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 195
krzaqpl napisał(a):
No i są pierwsze efekty taplania w błocie supermociaka - poza rudym kolektorem wydechowym :cry:
Ktoś może kojarzy jakieś oznaczenie lakieru ramy Drz'ki? Trzeba jakaś zaprawke zrobić i nalepe dać.


jasne, całe info masz na:
viewtopic.php?f=38&t=4566


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1538
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Imo jak chcesz światło do offa to nalepiej zalozyc dwie dodatkowe lampki

Lampa z S też wyjątkowo dupy nie rwie

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1U6ofJpXX ... e-Lamp.jpg

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 22:13 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
ja to mialem w planie zalozyc dwie glowice od Convoya S2 ze sterownikiem step down z 14 na 3 volty zamocowane gdzies pod lampa tulei (Uwazaj krzaq, temat na CNC :) ) . Chyba najprostsze rozwiazanie. Dodatkowo mozna zalozyc soczewke TIR zeby rozlozenie swiatla szlo poziomo i powinna grac gitara.

Chyba ze koszty newazne to pchac sie w lampe endurotech. Tyle tylko, ze taka lampe Krzaq zrobi od niechcenia w 3 dni :)

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 512
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Albo zainwestować w dwa sprawdzone ledy z ali i mieć spokój ;) W zasadzie to jeden tak na prawdę by wystarczył.
Lampa od S nie rozwiąże problemu. Szału nie ma na niej i nadal ciemno.

https://www.aliexpress.com/item/1PC-Mot ... 0.0.TkHAIA

_________________
Komar-> Jingcheng smyk:) -> Yamaha Why -> WSK 125-> Suzuki Bandit 600S -> Suzuki DL 1000 Vstrom -> BMW GS 650 Dakar -> Suzuki DRZ 400S


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 22 lis 2017, o 22:39 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Tylko, że ja jeżdżę 50/50 on/off i chce coś na drogę lepszego, bo jak na razie z moją lampą, jak jedzie jakiś typ z wyregulowanymi światłami jak typowy "Janusz", a ja w dodatku mam lekko zabrudzone gogle to serio przez chwilę nic nie widzę.

Jest opcja, że odkupię lampę od S/SM od jednego z użytkowników, zobaczymy czy będzie duża różnica - w wadze, jak i świeceniu ;D


Opcje w teren to jasne, myślę coś dodatkowego dać, ale to z biegiem czasu, jak na razie po ciemku i tak się w krzoki nie zapuszczam.

Edit: wychodzi na to, że dupę też zmienię w zimie, tak dzisiaj przechodząc dotknąłem, a to lata, próbuje dokręcić, ale śruby trzymają i wyszło:
Obrazek

Strzeliło tak, że nie idzie skleić, bo część odprysków poleciała w świat. Ciekawe czy od drgań singla, czy latania po dziurach, bo od momentu jak mi się żarówka w trasie spaliła i wymieniałem pod sklepem nie było gleb.

A tak się ostatnio zastanawiałem, co znowu tak brzęczy wkurw***, skoro cały motocykl przeglądnąłem i przez chwilę była cisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2017, o 18:27 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:34
Posty: 68
Lokalizacja: Przyłęki k/Bydgoszczy
Motocykl: DRZ 400E BMW F800 G
Songo napisał(a):
Albo zainwestować w dwa sprawdzone ledy z ali i mieć spokój ;) W zasadzie to jeden tak na prawdę by wystarczył.
Lampa od S nie rozwiąże problemu. Szału nie ma na niej i nadal ciemno.

https://www.aliexpress.com/item/1PC-Mot ... 0.0.TkHAIA



Songo ma rację. Te ledy miałem założone w GS-ie i gdy je zapalałem w nocy robił się dzień. Petarda straszna. Oczywiście tylko w off bo na asfalt raczej musiałby być skierowane w dół. Są
tak mocne że oślepiały by wszystkich dookoła ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2017, o 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1538
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Kriss752 napisał(a):
Songo napisał(a):
Albo zainwestować w dwa sprawdzone ledy z ali i mieć spokój ;) W zasadzie to jeden tak na prawdę by wystarczył.
Lampa od S nie rozwiąże problemu. Szału nie ma na niej i nadal ciemno.

https://www.aliexpress.com/item/1PC-Mot ... 0.0.TkHAIA



Songo ma rację. Te ledy miałem założone w GS-ie i gdy je zapalałem w nocy robił się dzień. Petarda straszna. Oczywiście tylko w off bo na asfalt raczej musiałby być skierowane w dół. Są
tak mocne że oślepiały by wszystkich dookoła ;)


Może zapakuje sobie do auta na długie xD

Jakaś homologacja jest na tym wybita? (Niewazne czy lewa)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2017, o 19:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 13:15
Posty: 74
Wiek: 27
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Suzuki Drz 400 SM
Zobacz sobie tą żarówkę ja jestem mega zadowolony :)http://allegro.pl/zarowka-led-cree-ba20 ... 98369.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2018, o 11:33 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Ewidętnie forum śpi, tym czasem ja późno, ale się obudziłem - zazwyczaj na świętach takie akcje robiłem.

Jak narazie urwałem przód od Derata:
Obrazek

Od początku myszkował, teraz już masakra, idą nowe łożyska główki. Do tego lagi rozbieram, nówki uszczelniacze, olej i przegląd.

Na dniach wskoczył też na tył Mitas E10 (miał być E09, ale trafiło się 10 w lepszej cenie).

Do tego polerka felg ruszyła przypadkiem, bo zaczeło się od zdzierania starego kleju po ciężarkach, które odsłoniły dawny połysk felg:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2018, o 12:11 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Prawie wszystko Belushi gotowe i czeka na części, lagi rozebrane, uszczelniacze wybite, przyrząd gotowy do wbicia nowych uszczelniaczy.
Obrazek

Ale ku*** jak górną miskę wybiłem w główce, tak z dolną walczyłem ponad godzinę, rozjebałem przyrząd, do tego 3 palce, a to kure*** nawet o milimetr nie drgneło. Ja pier*** tak topornego łożyska dawno nie widziałem (mniejsza z tym, że wygląda, że jeszcze fabryczne). Ale totalnie nic nie pomogło z domowych sposobów, grzanie, topienie w penetratorze itd. Muszę wybijak kinetyczny ogarnąć ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2018, o 18:42 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Butle z gazem skombinuj (chyba mam, musze sprawdzic, przypomnij sie), odwrocisz do gory nogami, odkrecisz zawor i bedziesz mial schlodzony element w sekunde. Powinien puscic pozniej. Ino palenie szkodzi przy takiej robocie.
W domu bede w sobote od 10, ale dzwon wczesniej bo moge wyskoczyc na zakupy. Ewentualnie jesli CI zalezy na czasie to w piatek wieczor jest szansa ze bede w okolicach Paderewskiego, moge Ci zabrac i podrzucic.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2018, o 19:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1538
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
O szit niezazdroszcze takiej roboty nie dosc ze wkurwiony to jeszcze robota nie zrobiona xD

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2018, o 02:51 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Hmmmm, z gazem nie próbowałem, butle chyba mam.

Będę się odzywał, nie wiem czy nie będę spał wieczorem, bo na nocke idę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 17:24 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 182
Pany, wstyd się przyznać, ale chyba mnie jakaś pomroczność starcza bierze...

No, ale od początku. Lagi złożone, na nowy oleju i uszczelnieniach, z główką się wstrzymywałem z wybiciem łożyska do soboty, bo czas miałem tylko po 23, a jednak trochę hałasu to generuje. W między czasie ogarnąłem sobie proper rod'a do tej roboty i przy delikatnym schłodzeniu gazem (jak Belushi pisał - tylko, że w butli tyle gazu co nic) udało się:
Obrazek

Następnie nabiłem nowe bieżnie, i zabrałem się za nabicie wewnętrznej bieżni na dolną półkę. No i dla ułatwienia, postanowiłem nabić przez rozciętą starą (co by łatwiej ją zdjąć potem). No i tu nie wiem jak się tak zakręciłem (nie piwkowałem, tylko trochę chory jestem), ale jako, że starej bieżni z rozwalonym koszykiem nie mogłem znaleźć, więc postanowiłem drugą starą wykorzystać. Sięgnąłem więc do woreczka, ciach ciach i w momencie jak wałeczki poleciały olśnienie - co to wszystko takie czyste?! O kuwa, przecież to nowe łożysko...

No i jak psu w dupę... Ale chwila na necie i szczęście ktoś na olx sprzedaje takie łożyska od NTN za 85 pln (katalogowo ~120) po sztuce, bo mu zostały po jakimś sprzęcie, także nowe już leci - może to i lepiej, bo te co przyszły budżetowe, miały jakieś jedno uszczelnienie nie dorobione.


Z innej paczki, mój plan na założenie lampy od S znowu się skomplikował, mianowicie odezwał się użytkownik, od którego kupiłem lampę, że ma mocowanie przecież, ale nie popatrzyłem, że od Sm'ki no i troche inne Fi moje lagi mają...
Obrazek
Nie chce się ktoś zamienić na takie od S? ;)


Ostatnio edytowano 13 lut 2018, o 02:39 przez krzaqpl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1538
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Ktoś na forum siedział w cnc

Może dotoczy Ci tuleje z teflonu czy cos podobnego?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 18:43 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
krizzo napisał(a):
Ktoś na forum siedział w cnc

Może dotoczy Ci tuleje z teflonu czy cos podobnego?



Buahahaha :)

Krzaq, zapytaj kogos, moze CI tuleje wytoczy ;)

A powaznie, czy tam nie maja isc jakies gumy ? Chyba maja. Srednica lag w S i E taka sama wydaje mnie sie.
Podjedz do mnie i popatrz jak cos, choc motor zakurzony...

B
z gumami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.