www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 14 gru 2017, o 05:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 lut 2017, o 21:14 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2015, o 18:42
Posty: 59
Motocykl: drz E z 2000
Mocowanie mam takie samo bo tez mam leox3 i wszystko jest jak u kolegi na zdjeciach, tylko u niego zeczywiscie jest chyba subframe przedluzony bo widac jakies raczki do trzymania pod spodem, a u mnie tego nie ma. Trudno jak sie nieda to nie bede kombinowal. Ale te jego sety to dobre rozwiazanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2017, o 21:36 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 43
Kolektor w "S" jest mocowany w tym samym miejscu co set pasażera. W "E" punkt mocowania przesunięty jest kilka cm. Samo mocowanie puszki tłumika też jest nieco inne (w S czy SM jest gumowy amortyzator, którego nie ma w E) ale idzie to dopasować. Przynajmniej tak to wyglądało w moim przypadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 23:51 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
Tzn. u mnie dorzucona jest ta stalowa rama z rączką po jednej stronie pod zadupkiem, sam subframe się nie różni od E chyba niczym - głowy sobie nie dam uciąć, ale jak się przyglądałem to niby to samo, a spokojnie idzie to i w domu uspawać. Motocykl ma homologację na 2 osoby ;]

Ale gdzie takie sety dostaniesz to nie mam zielonego pojęcia, a sprawdzają się też dobrze przy wywrotkach - ocaliły mi plastiki nie raz ;] Podejrzewam że to wymysł Valenti.

Leo trzyma się na wspólnej śrubie z prawym podnóżkiem pasażera, tej górnej, tylko to jest ewidentna zmota poprzedników, leo wychodził tylko do S'ki/Sm'ki, mój ma rurę warsztatową metodą przerobioną tak by pasowało do kolektora od E, więc na bank tak tego nie sprzedawali.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 19:47 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 43
krzaqpl napisał(a):
(...)sam subframe się nie różni od E chyba niczym - głowy sobie nie dam uciąć, ale jak się przyglądałem to niby to samo, a spokojnie

Możliwe bo masz dość nietypową wersję ;). Normalnie w "E" subframe jest krótszy. Chociaż patrząc po tylnym oświetleniu i "pudełku" na zbiorniku to imo subframe może być taki jak w S.
krzaqpl napisał(a):
Leo trzyma się na wspólnej śrubie z prawym podnóżkiem pasażera, tej górnej, tylko to jest ewidentna zmota poprzedników, leo wychodził tylko do S'ki/Sm'ki, mój ma rurę warsztatową metodą przerobioną tak by pasowało do kolektora od E, więc na bank tak tego nie sprzedawali.

To nie zmota, w tym miejscu mocowana jest rura do subframe w S/SM. W swoim motku (E) mam leo i pasuje bez problemu, kolektor także poza przesuniętym punktem jednego mocowania niczym się w zasadzie nie różni :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2017, o 21:24 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
Arg, muszę kiedyś dopaść jakąś E i porównać z moją ;)

Tym czasem Johny mnie zmotywował:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2017, o 23:08 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1300
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Tyyy, rób takie rzeczy podwojnie, co ??
Poza tym musimy sie na jakiego browca powaznego umowic, bo mam kilka tematow do opanowania :)

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2017, o 00:05 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
Najpierw muszę to dograć u siebie, dorobić kolejne potem to zabawa :) Nawet kolorek anody chyba będziesz mógł wybrać ;)

Ale jak bym Ci robił to tego browara stawiasz Ty :p

W przyszłym tygodniu uciekam do UA, ale marzec zero planów i najprawdopodobniej będę normalnie po 8 godzin pracował, więc chętnie wyjdę pogadać przy piwie ;)

P.s. żeby nie robić offa w temacie John'ego: miałem fajne zlecenie na zrobienie podwyższenia do terenówki, tylko poleciłem ziomkowi jedak cięcie na ploterze z racji kosztów, szkoda że nie wiedziałem że masz takie dojścia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2017, o 08:38 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1014
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
A dlaczego aluminiowe, większość stosuje jednak "gumowe" ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2017, o 09:43 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 116
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: DRZ 400 SM
Bo ładnie lśnią :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2017, o 10:14 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
To, że są amelinowe to kwestia tylko tego, że mam ten materiał za free. Równie dobrze mogą być plastikowe, teflonowe, czy jak ktoś chce drewniane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2017, o 23:48 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2016, o 15:35
Posty: 103
Ładna rzecz, nonono


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2017, o 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Chodzi Ci o kostki do tylnego zawieszenia? Ja swoją to mam nawet obniżoną, dostałem kości oryginalne ale póki co nie zmieniam, bo jak dla mnie to i tak wysoko jest :D
W sumie już tam nie pracuję, ale jak by trzeba było to spokojnie mogę tam uderzyć z prywatą ;)

Crashpady wyszły zajebi***e :D Czym robiony jest napis?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2017, o 00:13 
Offline

Dołączył(a): 18 lut 2017, o 23:07
Posty: 2
Z czego masz materiał?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2017, o 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Z amelinium, nie pomalujesz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2017, o 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Ja sobie chyba dębowe wytoczę :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2017, o 08:48 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
Zamocowane na motku - co prawda na pręcie M6, ale próbowałem stawać na nich, lekko skakać i wszystko trzyma, muszę dopaść jakiś M8 czy wejdzie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Napis grawerka, robione było na frezarce, więc nie problem ;] Mam też dostęp do grawerki laserowej, na anodzie można zrobić napis również tą metodą.

Materiał to alu 7075 - odpad technologiczny.

Johny, zamówienie było na dystanse pod sprężyny do Jeep'a Grand Cherokee ;] Trzeba było wyciąć po 2 pierścienie i 4 poprzeczki z blachy na sprężynę, gość miał rysunek itd i nie rościł sobie praw zabraniających do dalszego wykorzystania. Ale ja niestety nie mam dostępu do ploterów, a najtaniej by to wyszło tak zrobić.

ARG Subframe mam od E, ten krótki alu co się kończy jak kanapa, tylko dołożony jest do niego ten element z rączką i na tym trzyma się lampa itd. Sam zadupek/błotnik ten plastikowy mam ten większy/dłuższy, strzelam, że chyba to jest od S.

Kolektor w E ma większe fi i u mnie Leo ma ciachniętą rurę i dospawaną mufę tak by wlazł. Ale mocowanie fakt, wygląda na fabryczne. Powiem Ci że musiał bym postawić swoją z jakąś S czy E i patrzeć na różnicę, bo tak to ciężko wyłapać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2017, o 17:59 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 18:34
Posty: 43
No niewątpliwie nie jest to standardowe moto :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2017, o 12:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
M6 przy szlifie to się pognie jak spinacz, szukaj M8 :) Co to za opona na tyle?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 02:25 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
Docelowo to będzie pełny pręt nagwintowany na M8 na końcach, tylko że pod ręką miałem M6 to próbnie złożyłem na tym.

Na tyle Mitasek E08 - ślizgawka nawet na suchym czarnym, aż taka, że Drz'ka potrafi na 3'ce zgubić przyczepność przy mocniejszym operowaniu gazem. Ale za to jak na ten bieżnik to nawet kopię w błocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2017, o 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
A to lipa, czyli tak jak wszyscy o nich piszą. Szukam gum co przede wszystkim będą robiły robotę na asfalcie, ale i do lekkiego terenu się trochę nadawały. A ten bieżnik to się nie zalepia w błocie od razu? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.