www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 14 gru 2017, o 05:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 mar 2017, o 23:31 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
No i w końcu udało mi się zrobić parę fotek celem przedstawienia mojego krzaka :)
Po długim czasie poszukiwania udało mi się znaleźć egzemplarz, który jest perełką I TO OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA :)
Po szybkich oględzinach na miejscu załadowałem "suczke" na przyczepę i zawiozłem do mojego mechaniora Marcin Liszkowski aka Licha, nota bene bardzo dobry magik od krzaków i nie tylko. Stwierdził, że dawno nie widział takiego egzemplarza DRZtki :)
Oto i ona ... tadam ... DRZ 400S rocznik 2003. Silnik dziewiczy, wszystko posprawdzane przez Liche...
Oczywiście od razu została troche uszczuplona o lampy, lusterka itd i założone opony cross'owe + światło led z tyłu + aku litowo-jonowy :)
W przyszłości jeszcze zmienię wydech.
P.S. napis "Japanes Warriior" nie jest moim pomysłem, to pozostałość po poprzednim właścicielu (żeby nie było) :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2017, o 08:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Fajna sztuka, daj info jaki akku tam wsadziłeś cuekaw jestem jak to będzie śmigać :)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2017, o 09:56 
Offline

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 09:18
Posty: 135
Po pierwsze to sobie wypraszam, ja z z nią nie mam nic wspólnego :p

No a a tak poza tym, to co ten poprzedni właściciel, pod poduszką ją trzymał i nikomu nie pozwalał dotykać? Wygląda jakby 3 razy się na niej przejechał, który rok?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2017, o 10:39 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Na pewno uzywał ja jak Dual Sporta do szwędania sie tu i tam poryć poszalec coś ala ja :D

2003 napisał wyżej .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2017, o 14:37 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
krizzo napisał(a):
Fajna sztuka, daj info jaki akku tam wsadziłeś cuekaw jestem jak to będzie śmigać :)


dzięki, na prawdę ładna sztuka. Ona jeszcze była obuta w seryjne opony :D (2003 rok) heheh
Szkoda, że nie zrobiłem zdjęć jak ja odbierałem, ani jednej ryski, rury z kolektora czyściutkie, żadnych otarć nawet na ramie, na deklu delikatne (chyba od sandałów heheh bo na pewno nie od butów cross'owych) :D

Jeżeli chodzi o akuś to z firmy JMT, waga bodajże 500 lub 700 g, więc mniej o 2 kg... zawsze to 2 kg mniej do dzwigania z gleby :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2017, o 14:47 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
krzaqpl napisał(a):
Po pierwsze to sobie wypraszam, ja z z nią nie mam nic wspólnego :p

No a a tak poza tym, to co ten poprzedni właściciel, pod poduszką ją trzymał i nikomu nie pozwalał dotykać? Wygląda jakby 3 razy się na niej przejechał, który rok?


Rok 2003, ale kompletnie na to nie patrzyłem jak kupowałem :)
Teraz to już jest po kilku moich jazdach :D Ale rzeczywiście jak ja przyjechałem zobaczyć to długo nie musiałem oglądać: żadnej ryski na plastikach, na ramie itd, kolektor czyściutki, widać, że mało palona, chłodnica czyściutka, żaden listek nie zmienił swojego położenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2017, o 14:48 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
I.C.E napisał(a):
Na pewno uzywał ja jak Dual Sporta do szwędania sie tu i tam poryć poszalec coś ala ja :D

2003 napisał wyżej .


Widać, że poprzedni właściciel uzywał ją do czegoś innego niż ja będę używał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 17:24 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Tak z ciekawości można wiedziec ile zapłaciłeś na prawde zadbana sztuczka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017, o 17:24 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
I.C.E napisał(a):
Tak z ciekawości można wiedziec ile zapłaciłeś na prawde zadbana sztuczka


w sumei powiem co mi tam... 15 000
Wiem, ze niektorzy stwierdza, ze za duzo, ale wyszedlem z zalozenia, ze przynajmniej wiem co mam i moge dlugo na niej latac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017, o 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
"Wiem co mam"

Z tym to jest i tak i nie, wyjdzie w praniu.

Jaki ma przebieg na budziku?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017, o 22:13 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
krizzo napisał(a):
"Wiem co mam"

Z tym to jest i tak i nie, wyjdzie w praniu.

Jaki ma przebieg na budziku?


na budziku niby 13 000 km

"wiem co mam" w sensie juz w sumie wiem, gdyż LIcha (machanior znany na Śląsku) rozebrał m co trzeba i stwierdził, że dawno takiego nie widział :) Wiec jakieś potwierdzenia mam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017, o 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Co on tam mógł zobaczyć :D

W zeszłym roku kupiliśmy E '06 za 12 tysi z hakiem, polski salon w czystym stanie, poprawka typu naciągnięcie szprych, zawory w normie

Za swoje S '07 też dałem 12 z hakiem 17tysi na budziku, do wymiany łańcuszek z poważniejszych spraw powiedzmy

Tu masz za 3 tysie więcej golasa S'ke, chociaż sam też uważam że za swój trochę przepłaciłem ale nie patrzyłem na to.

Były na ebayu perełki z przebiegami typu 3 tys mil, ale tutaj nie ma sie czym podniecać.

Co nie zmienia faktu że masz tak czy siak fajną baze czy do użytku czy do modowania.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017, o 22:54 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
krizzo napisał(a):
Co on tam mógł zobaczyć :D

W zeszłym roku kupiliśmy E '06 za 12 tysi z hakiem, polski salon w czystym stanie, poprawka typu naciągnięcie szprych, zawory w normie

Za swoje S '07 też dałem 12 z hakiem 17tysi na budziku, do wymiany łańcuszek z poważniejszych spraw powiedzmy

Tu masz za 3 tysie więcej golasa S'ke, chociaż sam też uważam że za swój trochę przepłaciłem ale nie patrzyłem na to.

Były na ebayu perełki z przebiegami typu 3 tys mil, ale tutaj nie ma sie czym podniecać.

Co nie zmienia faktu że masz tak czy siak fajną baze czy do użytku czy do modowania.


wiesz co ... szczerze... zycie jest za krótkie by sie nad tym zastanawiać :) Trafił sie dobry egzemplarz... nie chciało mi sie czekać. Więcej kasy człowiek przewala na pierdoły w zyciu niz negocjować kilka stów w tą czy w tamtą. Trza korzystać a nie zastanawiać się czy jest to najlepszy zakup czy można gdzieś taniej ;) Takie jest moje podejście do zycia :)
Nie chce mi sie debatować czy mogłem kupić taniej i czy przepłaciłem. W taki sposób myśląc nic bym w zyciu nie zrobił bo zawsze mozna taniej ... ;) A czy mi E potrzebne czy S? Czas pokaże ... ja w sportach motocyklowych mam takie założenie. Wykorzystywać sprzęt jaki zakupiłem minimum w 80% i wtedy zmienie na mocniejszy, lepszy itd. Póki co uczę sie techniki jazdy: enduro, cross.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017, o 23:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1177
Wiek: 25
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Do sportu lepiej było strzelać w ktm/honda 250, objedzie drz'tke, do tego łatwiejsze do opanowania, w drz jednak na 100% idzie uzyskać przyjemność z użytkowania rekreacyjnego, w mniej lub bardziej ekstremalnym stopniu.

Jeździłem z takimi magikami na sportach i na enduro, że jestem w stanie powiedzieć że nigdy nie dorównam ich umiejętnościom, po prostu: nie mam takiej potrzeby, druga sprawa jest taka że niektórzy ludzie po prostu mają w naturze lepszą koordynacje/wyczucie.

Moim zdaniem najważniejsze to sie dobrze bawić, czy sprzętem 250 czy 525, jak tak czy siak który by to nie był, to go wykorzystam w 30%, nie znaczy że nie można czerpać przyjemności z jazdy bo to są różne doświadczenia. W 90% przypadków jakby człowiek nie opanował sprzętu zawsze znajdzie sie większy kozak który Cie objedzie :D

Swoje DRZ też kupiłem bez zbytniego wybrzydzania, miała być w miare dobra baza i to wystarczyło, zobacz sobie temat mojego moto i innych, może nakreślisz sobie jakiś kierunek zrobienia moto pod siebie.

Wersja E ma swoje plusy i minusy, zależy czy wolisz większe kopyto i mniejszą wagę, czy cywilizowany osprzęt, wersja S moim zdaniem jest bardziej pancerna, gaźnik mniej skomplikowany, jednak całość cięższa i słabsza

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 08:31 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: DRZ 400 S
krizzo napisał(a):
Do sportu lepiej było strzelać w ktm/honda 250, objedzie drz'tke, do tego łatwiejsze do opanowania, w drz jednak na 100% idzie uzyskać przyjemność z użytkowania rekreacyjnego, w mniej lub bardziej ekstremalnym stopniu.

Jeździłem z takimi magikami na sportach i na enduro, że jestem w stanie powiedzieć że nigdy nie dorównam ich umiejętnościom, po prostu: nie mam takiej potrzeby, druga sprawa jest taka że niektórzy ludzie po prostu mają w naturze lepszą koordynacje/wyczucie.

Moim zdaniem najważniejsze to sie dobrze bawić, czy sprzętem 250 czy 525, jak tak czy siak który by to nie był, to go wykorzystam w 30%, nie znaczy że nie można czerpać przyjemności z jazdy bo to są różne doświadczenia. W 90% przypadków jakby człowiek nie opanował sprzętu zawsze znajdzie sie większy kozak który Cie objedzie :D

Swoje DRZ też kupiłem bez zbytniego wybrzydzania, miała być w miare dobra baza i to wystarczyło, zobacz sobie temat mojego moto i innych, może nakreślisz sobie jakiś kierunek zrobienia moto pod siebie.

Wersja E ma swoje plusy i minusy, zależy czy wolisz większe kopyto i mniejszą wagę, czy cywilizowany osprzęt, wersja S moim zdaniem jest bardziej pancerna, gaźnik mniej skomplikowany, jednak całość cięższa i słabsza


Wiesz... póki co uczę się jazdy enduro/cross, zakupiłem już opony SM do niego i jak będę brał swoją cebeerke na tor techniczny (mniejszy) jak Radom czy Stary Kisielin założe koła SM i będę się bawił. Co do różnic czy wersja E czy S lepsza dla mnie to pisałem z grruubbym (nie wiem czy nie przekręciłem nicka) i sam napisał, ze moc wieksza z E bedzie potrzebna przy bardzo duzych podjazdach a te poki co mnie nie bawia :) Zawiecho w E i S (po 2003) jest takie samo. Skoro on wazy 98 kg i rob takie rzeczy na E to ja jak waze 85 to tez dam rade. Kwestia wyjezdzenia swoich km i cwiczenia techniki. Zawsze uwazałem, ze nie sprzet a technika zrobi z Ciebie zawodnika.
Podsumowując: mialem okazje byc ze swoja Pania CBR 600RR na torze w Valencji i byl z nami gosci (niejaki Przemek) na seryjnej tez CBR 600rr (odkrecil lusterka i kierunki, zakleil swiatla, zmienil tylko opony na sliki i zmienil zebatke z tylu) i robil takie czasy jak chlopaki litrami i szescsetkami przerobionymi typowo na tor: zawiecho ,quickshiftery, kontrola trakcji, abs itd. Da sie? Jasne, ze sie da :) Cwiczy, cwiczyc, cwiczyc :)
Oczywiscie, nie skladalem przysiegi, ze bede z DRZ do konca zycia... przyjdzie czas i ochota to sie zmieni na cos co w danym momencie mi bedzie pasowalo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.