www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 20:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 20 kwi 2015, o 20:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Oddałem Moto do Czikena jesli ktoś jest w temacie to wie że to kozak jesli chodzi o moto. Remont silnika, remont zawieszenia i wiele wiele innych odbiore go za 3 tygodnie i powiem jakie koszta i co zostało zrobione.


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 22 kwi 2015, o 22:04 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2013, o 16:24
Posty: 97
Nie chcesz może sobie kupić zapasowego dekla alternatora :D ? Cziken będzie Ci może robił coś z gaźnikiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 23 kwi 2015, o 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Heheh bedzie robił napewno z gaźnikiem, cały silnik rozebrany w mak. Dodam dla tych którzy robią lub mają zamiar robić remont łożyska na wale korby pasują z hot roda zestaw kosztuje 220 zł i nie da sie dobrac żadnych innych gdyż są nietypowe. A tak wracając do tematu. Dzwoniłem dzisiaj cześci samych na 3 tysie juz a jeszcze jest cos tam do zrobienia mam nadzieje że zmieszcze sie w 5 hehe :P sie nazbierało.......


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 23 kwi 2015, o 19:08 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
czyli jednak nie taka laleczka. Dobrze ze nowy wlasciciel sie nie znalazl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 23 kwi 2015, o 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Dodam że po zakupie zrobiłem nią tylko 46 mth wiec skad też miałem wiedzieć ze wszystko wyglada jak wygladało?? Dlatego pisałem ze sprzedam potem sie wycofywałem bo nie miałem czasu na sprawdzenie przed sprzedaża i jak sie czas znalazł to zaprowadziłem. Teraz kazdy bedzie pisał ze chcialem zrobić w chuja.. a ja dodam że jak bym chcial to bym sprzedał a nie przetrzymywał bo co mi zalezało. Ale polski naród to narod ludzi ktorzy jak kogoś w chuja nie zrobią to nie sa zadowoleni. Taka nasza polska mentalność. Laleczka bedzie teraz na co daje Czikenowską gwarancje ale juz raczej nie sprzedam.


Ostatnio edytowano 23 kwi 2015, o 20:44 przez Dgalka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 23 kwi 2015, o 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
hehe Mally czytaj to co pisałem, bo wychodzi na to ze chcialem zrobić kogoś w chuja a tak nie było. Nie sprzedałem dlatego gdyż chciałem sprawdzić i dopiero sprzedać by ktoś nie kurwał mnie po zakupie. I oddałem do mechanika na sprawdzenie i wyszło jak wyszło. Teraz zrobie i jesli ktos bedzie chcial dac 12 tysi to sprzedam czemu nie ale watpie zeby ktos sie za taka kase znalazł.


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 23 kwi 2015, o 20:54 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
nie pisze nic ze kogos chciales oszukac. jakbys chcial to pewnie bys oszukal ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 07:07 
No to wychodzi,że ja sprzedając moto chciałem komuś wcisnąć kit ?
Odpowiem sobie sam.
Nie nie chciałem i nie wcisnąłem.

Poza tym oficjalnie informuję,że niebawem opuszczam forum - do drz raczej nie wrócę ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Zapek napisał(a):
No to wychodzi,że ja sprzedając moto chciałem komuś wcisnąć kit ?
Odpowiem sobie sam.
Nie nie chciałem i nie wcisnąłem.

Poza tym oficjalnie informuję,że niebawem opuszczam forum - do drz raczej nie wrócę ;)


Nikt tak nie mówił a w szczególności ja.. chodzi tylko że jak ja bym sprzedał teraz i by wyszło jak wyszło u kogoś to by było że wcisnałem komuś złom. A od Ciebie jakis czas temu kupiłem moto i wiadomo jak to w enduro przychodzi czas i na remont. A że trafiło u mnie no to już szczęsliwy traf...


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 15:59 
No nie wiem czy szczęśliwy ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Zapek napisał(a):
No nie wiem czy szczęśliwy ;)


Jak to moj mechanik powiedział... enduro = wydatki co jakiś czas. I powiedział że to normalne przy takich typu motocyklach. Wiec poprostu przyszedł czas na wymiane ja sobie tak to tłumacze. Cześci zużywają się w tym sprzecie naprawde wolno wiec powiedział że jak teraz zrobie to będzie na długi czas słuzył bezawaryjnie. Wiec będę wiedział przynajmniej co mam :P są tego plusy. Mam nadzieje że na Hołdy się załapie w tym roku bo sprzęt odpicowany itp wiec można polatać bedzie. Zresztą Zapku.. dam się kajtnąć zobaczysz co to drz-ta hehe :P


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 19:11 
Spoko spoko. W DRZ zabrakło mi guzika. I poszedłem po prostu dalej.
Lubię zmiany aczkolwiek na tą chwilę beta mi pasuje bardzo.
A na hołdy ( nudne jak nie wiem co ;) ) zapraszam niezmiennie :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 19 maja 2015, o 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Koszty częsci i usług przy remoncie mojej drz-tki.
CENY CZĘŚCI I USŁUGI

łożyska skrzyni biegów i wałka balansu KOYO - 140,00 pln
łożyska wału korbowego HOT RODS - 270,00 pln
filtr oleju - 11,00 pln
zestaw naprawczy przegubu wahacza ALL BALLS – 260,00 pln
łożyska koła przedniego ALL BALLS - 70,00 pln
zestaw napędowy DID VX2 + GROSSKOPF - 380,00 pln
osłony neoprenowe amortyzatorów – 60,00 pln
łożyska koła tylnego ALL BALLS – 80,00 pln
zestaw naprawczy wahacza ALL BALLS – 240,00 pln
tarcze sprzęgła NEWFREN – 200,00 pln
korbowód WOSSNER – 530,00 pln
tłok WOSSNER kuty sel C – 600,00 pln
świeca irydowa DENSO IU24 – 45,00 pln
komplet uszczelek NAMURA – 250,00 pln
linka sprzęgła – 70,00 pln
uszczelki ATHENA (cylinder, głowica, sprzęgło, alternator) – 210,00 pln
łożysko góry amortyzatora ALL BALLS – 70,00 pln
łańcuch rozrządu MORSE 82RH - 180,00 pln
zawory wydechowe VERTEX – 150,00 pln
obróbka głowicy, wymiana korbowodu, honowanie cylindra – 200,00 pln
łożyska rolek wahacza – 20,00 pln
tuleja dystansowa przedniej osi – 20,00 pln
olej do zawieszenia przedniego i tylnego IPONE – 100,00 pln
śruby i nakrętki – 20,00 pln
olej silnikowy CASTROL R4 10/50 2L - 70,00 pln
płyn układu chłodzenia G40 – 25,00 pln
łożysko ślizgowe i podkłasda 2 biegu OEM SUZUKI – 130,00 pln
zestaw naprawczy wałka zdawczego ALL BALLS – 60,00 pln
uszczelniacze przedniego zawieszenia ARIETTE – 40,00 pln

Dodam że jeszcze opis :
SERWIS MOTOCYKLA SUZUKI DR-Z 400 Y 2002
Remont silnika
wymiana łożysk skrzyni biegów, wałka balansowego oraz łożysk wału korbowego (stan skrzyni biegów dobry bez nadmiernego zużycia sprzęgieł kłowych, delikatne łuszczenie kompozycji zębów typowe dla suzuki, bez konieczności wymiany)
wymiana łożyska ślizgowego i podkładki dystansowej II biegu
wymiana korbowodu (zdemontowany OEM z nadmiernym luzem poprzecznym i minimalnym pionowym bez śladu zatarcia... zużycie typowe przebiegowe)
wymiana tłoka, honowanie cylindra i pasowanie selekcji C
frezowanie gniazd zaworowych, wymiana zaworów wydechowych, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów (głowica w stanie dobrym)
wymiana łańcucha rozrządu, regulacja luzów zaworowych
zeszlifowanie nierówności na koszu sprzęgła powstałych od siły nacisku tarcz sprzęgła
polerowanie przekładek sprzęgła
wymiana tarcz spręgła (sprzęgło spalone)
wymiana linki sprzęgła (naderwana, zatarta w pancerzu)
wymiana świecy zapłonowej na irydową
czyszczenie i regulacja gaźnika
zamontowanie nowych śrub i nakrętek mocujących silnik (stare w stanie dramatu...dodaczane szpilki, poprzeciągane śruby itp. itd....rozpacz)
mycie i czyszczenie dolotu
inspekcja filtra powietrza (filtr czysty i nasączony jednak gąbka się strzępi i wymaga wymiany na nowy przy następnej obsłudze)
wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszenia, oleju oraz zamontowanie osłon neoprenowych
dotoczenie tulei dystansowej przedniej osi ( do zawieszenia pochodzącego z YZ250 zamontowany był jako dystans ślimak prędkościomierza co skutkowało rozchyleniem zawieszenia o ponad centymetr....dodatkowo zatoczony specjalny kołnierz na nakrętce osi pasujący do oryginalnego zawieszenia co z kolei powodowało, że przednia oś koła była dokręcona na kilka zwojów gwintu i mogło to skutkować odkręceniem nakrętki...)
wymiana łożysk przedniego koła ( ze względu na zmianę przodu i usunięcie ślimaka, prawe łożysko nie posiada dodatkowego uszczelnienia co wymusza częstą kontrolę jego zużycia i szybszą wymianę)
zamontowanie normalnych śrub w systemie dokującym przednią oś oraz innych śrub przedniego zacisku hamulcowego (stare śruby zacisku najniższej jakości)
poprowadzenie prawidłowo (od wewnątrz) przewodu hamulcowego
inspekcja stanu łożysk główki ramy (kierownica obraca się płynnie, brak luzów)
poprawienie umiejscowienia akcesoryjnej dźwigni sprzęgła, przeniesienie przełącznika świateł na poprzeczkę kierownicy (niepoprawny zakres wysprzęglania ze względu na konstrukcję mechanizmu w kolizji z przełącznikiem)
sprawdzenie czystości zbiornika paliwa (OK) zamontowanie nowych śrub
przepłukanie benzyną ekstrakcyjną osadów ze zbiornika oleju w ramie, czyszczenie filtra zgrubnego, zamontowanie brakującego o-ringu pod korkiem wlewowym oleju, zalanie nowego oleju i wymiana filtra oleju
sprawdzenie stanu linek gazu (OK)
- zalanie nowego płynu w układzie chłodzenia , zamontowanie nowych śrub chłodnic
wymiana oleju w centralnym amortyzatorze, nabicie azotu (stary olej dramatycznie przepracowany, znikoma ilość gazu) amortyzator bez wycieków
wymiana zestawu naprawczego góry amortyzatora
wymiana zestawu naprawczego wahacza
wymiana zestawu naprawczego przegubu wahacza (w dolnym łożysku amortyzatora była zamontowana plastikowa tulejka)
wymiana zestawu naprawczego zębatki zdawczej
wymiana łożysk w rolkach prowadzących łańcucha (stan agonalny)
wymiana zestawu napędowego szlifowanie zaklepanego osadzenia zębatki tylnej na piaście
inspekcja ślizgów łańcucha (OK)
wymiana łożysk i uszczelniaczy tylnego koła
czyszczenie i konserwacja tylnego zacisku hamulcowego, wymiana płynu w tylnym układzie hamulcowym (zacisk zatarty na niesmarowanych prowadnicach, tłoczek porysowany przy próbie wyciągnięcia przy pomocy kombinerek przez poprzedniego właściciela)
inspekcja stanu tarcz i klocków hamulcowych (klocki OK, tarcze zużyte w stopniu znacznym
test motocykla po remoncie i uwagi końcowe

Praca silnika, sprzęgła i skrzyni biegów wzorowa, praca zawieszenia i prowadzenie wzorowe poza dość dużym biciem szczególnie pionowym przedniego koła
należy pozaplatać od nowa i wycentrować koła o ile obręcze na to pozwolą
należy wyczyścić i nasmarować przedni zacisk hamulca przy okazji wymiany klocków hamulcowych na nowe
należy kontrolować postępujące zużycie tarcz hamulcowych i wymienić nie dopuszczając do stanu krytycznego
należy wymienić filtr powietrza i dbać aby cała obudowa filtra była nieskazitelnie czysta
No to chyba tyle....
hehe troche wyszło... ale to nie koniec...niedługo wymiana opon i porzadek z przednim kołem..


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 19 maja 2015, o 21:18 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Bez urazy, ale wygląda to tak, jakbyś strasznie zaniedbał motocykl. Nie wierzę, że to wszystko w jednym czasie padło. Ale za to teraz masz laleczkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 20 maja 2015, o 04:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Rojek napisał(a):
Bez urazy, ale wygląda to tak, jakbyś strasznie zaniedbał motocykl. Nie wierzę, że to wszystko w jednym czasie padło. Ale za to teraz masz laleczkę :)

Rojek nie gniewam się ale te rzeczy nie padly w jednym czasie.....są rzeczy które ja zaniedbałem z powodu braku czasu a są rzeczy które normalnie się zużywają a jeszcze inne potrzebują kawałka czasu zeby się zużyć... i moja myśl wychodzi że pewnie połowa jak nie wiecej forumowych motocykli wymaga przynajmniej połowy tego co Piotr zrobił w mojej... ale to nie ważne. Ważny jest efekt końcowy i wiem że będzie dobrze ....


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 20 maja 2015, o 09:54 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Teraz to dopiero będzie jeżdzić wszytko na Tip Top .
Myśle że teraz już czeka cię tylko sama przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 20 maja 2015, o 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
I.C.E napisał(a):
Teraz to dopiero będzie jeżdzić wszytko na Tip Top .
Myśle że teraz już czeka cię tylko sama przyjemność z jazdy ;)


Mam nadzieje że teraz posłuży troche :P


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 2 cze 2015, o 20:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Chciałbym z przykrością zawiadomić iż jestem zmuszony sprzedać jeszcze nie odebrany sprzęt od mechanika, wszystko jest porobione i cziken daje gwarancje wydalem ponad 5 tysi z robocizną i chce za niego 12 tysięcy.. wiem ze cena zaporowa ale niżej nie moge gdyż i tak trace na nim sporo...motocykl odbieram od czikena za dwa tygodnie. jeszcze silnik na dotarciu. Do obejżenia bedzie już 16 czerwca u mnie pod domem. Sprzedaje gdyż doznałem wypadku w NL moja noga dokladnie kostka jest w opłakanym stanie. Raczej w terenie juz nie pojezdze. Jestem załamany ale nie bede trzymał go w garażu by tylko na niego patrzec.


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 2 cze 2015, o 20:38 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Ale się porobiło... Zdrowiej chłopie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ 400Y
PostNapisane: 2 cze 2015, o 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 12:38
Posty: 368
Wiek: 31
Lokalizacja: TL Lubelskie
Motocykl: DRZ 400Y
Rojek napisał(a):
Ale się porobiło... Zdrowiej chłopie.


raczej będzie to prawie nie możliwe.... tyle planów tyle wszystkiego w dupe.....dodam ze buty, google,kas,rekawice itp sa tez do sprzedania... jutro bede miał fotki żona ma porobić wszystko


Góra
 Zobacz profil GG: 684825 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.