www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 21 paź 2018, o 06:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: DRZ400E
PostNapisane: 3 paź 2018, o 11:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2018, o 08:13
Posty: 13
Wiek: 32
Lokalizacja: Bolesławiec, Dolny Śląsk
Motocykl: DRZ400E
Kupię DRZ400E z dolnośląskiego, lubuskiego lub opolskiego. Wersja z homologacją i najlepiej pełnym oświetleniem. Jedną już oglądałem, ale cena jak za stan trochę za wysoka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 3 paź 2018, o 20:04 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 146
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Jaki budżet, jakie preferencje co do stanu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 07:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2018, o 08:13
Posty: 13
Wiek: 32
Lokalizacja: Bolesławiec, Dolny Śląsk
Motocykl: DRZ400E
Do 11 000 mogę wydać, jeśli motocykl jest faktycznie zadbany. Ważne, żeby był zarejestrowany (oświetlenie itp.) z aktualnym OC i PT. Dobrze by było jakby znany był przebieg (nawet w mth) i jeśli sprzęt byłby starszy to, żeby właściciel wiedział jaki dokładnie remont miał miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 08:44 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 146
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Obawiam się że z tym remontem możesz mieć problem. Życie pokazuje że motocykl zmienia właściciela co 2-3 lata.
Ostatnio na OTOMOTO była nawet fajna E > wrzuciłem linka na OPINIE. Drugi właściciel, rok 2008. Z informacji od chłopa usłyszałem że pierwszy właściciel miał motocykl 2 lata i robił remont - przebieg do 2000km. Co w niej było do zrobienia to on nie wie ale coś w silniku było grzebane.
Inni piszą że są którymiś właścicielami E i poza olejami/regulacją zaworów nic nie robili przez 10 000km.
Jeszcze inni wciskają bajkę że poprzedni właściciel robił remont a w rzeczywistości jest to bajera żeby sprzedać grata - ja w tym roku obejrzałem kilka sztuk i każda pomimo zapewnień sprzedającego nadawała się do remontu - kompresja słaba albo cena nieadekwatna do tego co trzeba byłoby włożyć.
Na co trafisz to będziesz miał - okaże się w praniu, będziesz ewentualnie remontował albo sprzedawał a remont silnika nie należy do najtańszych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1576
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Johny trochę chyba cudów oczekujesz jak tak ostatnio czytam twoje posty :D

W czym problem kupić drz, sprawdzić podstawowe sprawy w silniku i jezdzic.

Jak przypilnujesz oleju to biedy sobie nie narobisz

Tłok/cylinder/korba/itp

Jak sie skończy to sie skończy, można kupić i moto z podrabianymi historiami i w tym samym miejscu jestes co z kazdym innym moto

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 10:10 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 146
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Krizzo, bo cuda się ponoć zdarzają a jestem zadeklarowanym ateistą :D :D :D

Jakoś ostatnio mam mieszane uczucia co do DRZ'ty, wynikające być może z tego że minął rok i nic nie kupiłem a przeglądam oferty praktycznie codziennie i w zasadzie nic tam się nie zmienia (w większości to co stało na jesień ubiegłego roku, stało też na wiosnę tego roku i jest wystawione obecnie).
Nie mam zamiaru robić 1 000km żeby zmierzyć kompresie i zobaczyć 6 na wskaźniku - rozglądam się w promieniu max. 150km. Teraz wożę dupę od czasu do czasu nie swoją WR'ką w sumie za to co zatankuję i czekam. Coraz częściej zastanawiam się czy by nie kupić WR'ki bo jazda nią jest przyjemniejsza ale czekam bo nie śpieszy mi się z zakupem motocykla. Wpadnie coś ciekawego to się kupi choć nie powiem bo ostatnio mam nawał roboty w pracy i przespałem jeden temat z okolicy wrocka.

Inna kwestia to że trupy są wystawione w cenie dobrych sprzętów i jak mam kupić DRZ za 11 000 i włożyć w nią 3 500 to mija się to z celem. Za 15 000 kupisz sam wiesz co po remoncie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1576
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Mierzenie kompresji w drz nie ma sensu przy autodeko, moto jak ma moc na jeździe próbnej pokaże 10 na wskazaniu

Żeby Ci starczyło życia na jazde przy takim tempie zakupu :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 13:10 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 146
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
krizzo napisał(a):
Mierzenie kompresji w drz nie ma sensu przy autodeko, moto jak ma moc na jeździe próbnej pokaże 10 na wskazaniu

Żeby Ci starczyło życia na jazde przy takim tempie zakupu :D
Na razie tempo mam w pracy :D W innych tematach wrzuciłem looz :D :D :D
Jak jedziesz i przednie koło nie chce z gazu w górę iść to co powiesz sprzedającemu? Słaby? On Ci powie że zrywny jak cholera. Weźmiesz trupa i będziesz robił remont? Bez pomiaru kompresji nawet nie siadam na moto a jak kończę rozmowę dzwoniąc to pytam o możliwość pomiaru kompresji. Jeżeli nie ma możliwości to zapominam o tym sprzęcie.
Co do autodeko sam mnie poprawiłeś kiedyś. 5-6 a 9-10 to jest różnica odczuwalna w mocy. :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 4 paź 2018, o 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2018, o 08:13
Posty: 13
Wiek: 32
Lokalizacja: Bolesławiec, Dolny Śląsk
Motocykl: DRZ400E
No dobra, zepsuliście mi już humor, koniec smutów ;) To w ramach dalszego offtop'u - jaka jest rozsądna cena za wersję E bez pewnej historii, ale takiej która jeździ, skręca, hamuje ale wymaga paru pierdółek, które można ogarnąć bez rozbierania silnika. Oczywiście mówię o sztukach niedoposażonych 'na bogato' (bez żadnych bajeranckich liczników, itp.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 5 paź 2018, o 17:33 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 146
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Na wiosnę takie wystawione były za 10


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 8 paź 2018, o 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 580
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Kolega kupil DRZ SM za 11 tys igla, jak z salonu sprowadzona z francji. Pojezdzil 2 tygodnie i nei chciala palic na cieplym , okazalo sie ze tlok przytarty :( MOim zdaniem ktos od razu palowal jak odpalil DRZ , wydal 4 klocki na remont razem z mechanikiem :( . Po roku sprzedal za 14tys wszystko porobione. NIgdy nie wiesz co siedzi , a im dluzej sie zastanawiasz to masz mniej czasu na jazde. Bo zycia juz troche ucieklo. Jak kupowalem DRZ z USA to wojek pojechal i mowi ze sie nie zna, "naklejka jest obdarta z lewej strony , brac czy nie? " zaryzykowalem wziolem i mam juz 10 lat bez remontu :) a moglem wtopic... JAk tak bedziesz szukal to nigdy nie znajdziesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DRZ400E
PostNapisane: 8 paź 2018, o 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2018, o 08:13
Posty: 13
Wiek: 32
Lokalizacja: Bolesławiec, Dolny Śląsk
Motocykl: DRZ400E
Dobrze prawisz. Dlatego zasugerowałem sprzedającemu właściwą cenę i wczoraj przywiozłem drz'tę do garażu :) Niedługo wrzucę więcej info do odpowiedniego działu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.