www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 13 paź 2019, o 23:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lip 2019, o 11:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
Jak w temacie, sprzedam swoje DR-Z400SM k6.

Słowem wstępu:
- kupiona jakoś luty 2016
- pierwsza rejestracja za granicą marzec 2007
- pierwsza rejestracja w Polsce marzec 2010
- łapie się na A2
- jeździ, hamuje, pali bez problemu, biegi wchodzą i nie wypadają
- lampa przód angielska (bo Anglik)
- lampa tył DRC Edge2 (smoked)
- stalowy oplot przód
- napinacz automat
- pełny układ wydechowy Yoshimura RS-2
- airbox mod + zmienione dysze w gaźniku
- przebieg 19890,9 mil = 32011,3 km

2016:
- dorzucony FatBar Zeta + adaptery Protaper + aluminiowe mocowania kierowanicy (rubber killer) Zeta
- dorzucone Handbary Zeta (przy sprzedaży daję oryginalne)
- dorzucone krótkie klameczki jak Zeta (różnica w braku logo)
- zmienione lusterka na małe, pod kierownicę (przy sprzedaży daję oryginalne)
- ogarnięty rozrząd - wymiana płytek, dorzucony automatyczny napinacz (mam też manualny, dorzucam do kompletu)

2016/2017:
- wymiana łancuszka rozrządu
- płytki rozrządu

2017:
- serwis lag przód (olej + uszczelniacze)
- nowy akumulator

2018:
- akumulator (poprzedni padł)
- wymiana szprych (strzeliły mi 2) i frezowanie obręczy w tylnim kole pod nowe szprychy
Inspekcja silnika przy ~17500mil, no i wyszło: przytarty tłok + cylinder.
Wymieniono:
- cylinder + tłok + uszczelki (komplet Athena P400510100001)
- klocki hamulcowe przód SBS 694RSI
- zębatka przód JT 43515JT
- zębatka tył GROSSKOPF 80844GU
- łańcuch napędowy DID 520VX2GB-112
- zawory wydechowe x2
- uszczelniacze zaworowe
- uszczelka sprzęgła
- łańcuszek rozrządu
- płytki rozrządu
- ślizgi łancuszka rozrządu
Niestety, po remoncie pocił mi się silnik pod cylindrem. Silnik na stół po raz drugi i tym razem:
- uszczelka pod głowicę OEM
- uszczelka pod cylinder OEM
- uszczelniacze zaworowe OEM
- nowe opony przód i tył Pirelli Diablo Rosso III
- nowe dętki
- dorzucona lampa tył DRC Edge2 (smoked)
- płyn hamulcowy przód

Fotka podglądowa z dziś:
Obrazek

Stan licznika z dziś:
Obrazek

Mam wszystkie wymieniane części do wglądu.

Nie wspominam już o wymianach oleju silnikowego, filtrów oleju/powietrza, sprawdzaniu rozrządu częściej niż serwisówka wskazywała. Olej jakoś co 2000-3000 razem z filtrem (zawsze Motul 5100 10w40), filtr powietrza co bardziej intensywna jazda kiedy się kurzyło. Mam jeszcze duży zapas czystych filtrów jakby co.

Używana tylko na kołach SM, nie jeździła też w pionie ;)
Czasem przechyliła się za bardzo na prawy bok, czasem na lewy... Normalne użytkowanie. Z minusów, troszkę brudna i obecnie bez przeglądu.

Cena? Żebyście nie marudzili, że 17k to drogo - 16999pln, możemy też ponegocjować.

Więcej fotek na życzenie - pisać element, pójdę i zrobię.


/edit
- dodano info o stalowym oplocie


Ostatnio edytowano 29 lip 2019, o 13:05 przez rgl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2019, o 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
Jakby kogoś naszło do mnie napisać na priv, to niestety ale miałem inbox 50/50. Pousuwałem, i teraz wiadomości powinny dochodzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2019, o 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
Podbijam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2019, o 06:11 
Offline

Dołączył(a): 12 lis 2017, o 09:56
Posty: 12
Lokalizacja: Lubuskie
Motocykl: DRZ-SM
Cześć,
Były jakieś oznaki przytarcia tego tłoka przed rozebraniem silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2019, o 09:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: RMX 450Z, DR-Z400SM
The_Danger napisał(a):
Cześć,
Były jakieś oznaki przytarcia tego tłoka przed rozebraniem silnika ?


Takie żebym się tego spodziewał? Nie, kompletna niespodzianka. Jakbym tego nie rozebrał, to bym dalej dolewał oleju i jeździł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.