www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 22:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lis 2011, o 14:21 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 18:32
Posty: 200
Węższa opona ma mniejsze opory toczenia i jest lżejsza więc moto staje się żywsze i bardziej manewrowe, to normalne że po zmianie na węższą jedzie się jakby lżej. Ja miałem 110/90 ale 19" , jeździło mi się lepiej niż 120/80 18". Generalnie wydaje mi się że 140 do Drz trochę za szeroka i sporo mocy odbiera ale nie próbowałem jeździć na takiej to odczuć swoich nie mam. Chyba kolega rrolek z tego co pisał ma większe doświadczenie ze 140.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2011, o 22:42 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
Kupiłem tą 140 nówkę z kołami enduro do mojego SM-a- szkoda było wyrzucić ;) więc dojeździłem - więcej bym tego nie wsadził - jak narazie podpisuje się obiema rękami pod 110/100 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2011, o 15:07 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 260
Witam

Potwierdzam, że węższa opona zawsze lepsza. Czy na DRZcie, czy na KTMie czt na każdym innym.
Najlepiej to widać przy jeździe po luźnych kamieniach (stawia bokiem) i śniegu (brakowało mocy nawet w 520EXC którą onegdaj ujeżdżałem).

Ta 140 którą mam teraz (założona gdzieś w lutym albo styczniu) w stosunku do identycznej 120 ma tylko jedną zaletę: zużywa się znacznie wolniej. Po ok 4tkm (98% offu) mam jeszcze 1/2 klocków. Do wiosny (albo i lata jak wiosna mokra będzie) dociągnie. 120stka już by mi się powoli kończyła. Na 140 (tyle że katemem 525ką był kolega w tym roku w Karpatach. Jakieś 1000 km po kamulach i błocie, ze 100 km asfaltów i szutrów. Klocki ma niższe o jakieś 0,5 cm niż w mojej (ja zmieniłem na AC10 120stkę) , a dodam, że razem kupowaliśmy te michały.


Pozdrawiam
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2011, o 22:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 14:03
Posty: 53
Wiek: 26
Lokalizacja: Zgierz
Motocykl: KTM 525 EXC
A teraz wpadła mi w oko taka opona jak Dunlop d 952. "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?". Bieżnik całkiem, całkiem a cena też niczego sobie.

_________________
Pozdrawiam!
Michał_P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, o 00:03 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2012, o 23:36
Posty: 25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Motocykl: DR-Z 400S 2005
Właśnie założyłem d952 na tył i odbyłem testową przejażdżkę. Przyznam jestem pod wrażeniem, bardzo przyjemna bezstresowa jazda. Oponka fajnie łapie się wszystkiego po czym przejadę:) nawet na mokrym trawniku ma fajną trakcję i moto dobrze przyspiesza. Poprzednia oponka - mitas c12 poszła w niecałe dwa tygodnie... co prawda używałem jej 80% na twardym terenie ( do czego nie została stworzona ). Spodziewałem się chociaż miesiąc lajtowo pojeździć na tym mitashicie a tu proszę, pare dni i łyso, na koniec jeszcze złapałem kapcia:) Mam nadzieje ze d952 pociągnie dłużej.


Góra
 Zobacz profil GG: 1515197 
 
PostNapisane: 13 lip 2012, o 08:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2012, o 14:21
Posty: 62
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: drz 400S+Husia125
aż się boję pisać, bo nikt nie wspomniał o motozie enduro 120 ;) właśnie taką zakładam na ukrainę, a na przód jakąś pirelkę. zobaczymy co to będzie :)

_________________
bo wszędzie mozna dojechać offem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, o 09:06 
meJustine napisał(a):
aż się boję pisać, bo nikt nie wspomniał o motozie enduro 120 ;) właśnie taką zakładam na ukrainę, a na przód jakąś pirelkę. zobaczymy co to będzie :)


No to napisze...
Mialem kiedys opone MotoZ. Wprawdzie robilem nia przeloty na asfalcie na XR600.
Skonczyla sie po okolo 700km. Tragedia.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, o 09:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2012, o 14:21
Posty: 62
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: drz 400S+Husia125
moi koledzy śmigają na motozach i polecają :)

no to zobaczymy co się będzie działo :)

_________________
bo wszędzie mozna dojechać offem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, o 13:17 
meJustine napisał(a):
moi koledzy śmigają na motozach i polecają :)

no to zobaczymy co się będzie działo :)


Zycze aby wytrzymala jak najdluzej- co moze sie zdarzyc jak nie bedziesz latala po czarnym.
I poza tematem - zmien sobie w ustawieniach typ motocykla ;) Chyba,ze nadal dosiadasz beemki ? ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, o 16:04 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
Tylko Motozy nie maja homologacji na szosę ( jak większość kostek ) i czasami się diagności przy przeglądach czepiają


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2012, o 14:22 
Offline

Dołączył(a): 6 paź 2011, o 13:33
Posty: 45
Wiek: 42
Lokalizacja: Mazowieckie
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 S
Co wybrać Motoz Tractionator Desert 130/90-18 czy Michelin T63 120/80-18
do jazdy 30% asfalt 70% szutry i średni teren.
Obecnie mam Michelin AC 10 120/90-18 i po kilku dalszych wyprawach (2 000 km) pozostało jej 50%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2012, o 12:21 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1393
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Ja sie zastanawiam nad :

http://intermotors.pl/product-pol-31298-Opona-terenowa-Shinko-110-100-18-64M-R505-TT-tyl.html
Nikt na niej nie jezdzil ??

Jak nikt, to potestuje :))

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2012, o 09:09 
belushi napisał(a):
Ja sie zastanawiam nad :

http://intermotors.pl/product-pol-31298-Opona-terenowa-Shinko-110-100-18-64M-R505-TT-tyl.html
Nikt na niej nie jezdzil ??

Jak nikt, to potestuje :))

B

Kup i potestuj.
Reklamowana tutaj opona Michelin AC 10 zalozona w lutym jest juz mooocno zaokraglona i sporo jej zeszlo.
Cenowo wyszla chyba taniej niz ta sfinko ;)
Z przodu mam Mitasa C 15 i jestem zadowolony bo bardzo fajnie trzyma na lesnych przelotach (piach ,bloto,koleiny).


Góra
  
 
PostNapisane: 24 lip 2012, o 19:35 
Offline

Dołączył(a): 5 lip 2012, o 20:01
Posty: 12
Ja kupilem komplet Dunlop D952 komplet i jest mega kozak za 350 pln polecam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2012, o 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2012, o 14:21
Posty: 62
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: drz 400S+Husia125
motoz enduro ma homologacje - wielu niewierzyło, ale ma :) sprawdził się na 5tkę! polecam.
trochę gorzej pirelli at21 na przodzie - ale to dual więc... no ale ogólnie zadowolona jestem z tego kompletu.

nie miałam rimlocków, dentka grzecznie była na swoim miejscu :) jeździłam na ciśnieniu 1.5 i 1.3 czy jakoś tak. a lataliśmy po niezłych kamlotach ;)

_________________
bo wszędzie mozna dojechać offem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2013, o 21:19 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Latał ktoś na takiej gumie założonej na tylne koło?
http://www.cstpoland.pl/c755/203.html
Mam w Afryce taką na przodzie i jestem mega zadowolony. Na alle... były takie za 179zł. Ciekawym opinii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2014, o 17:26 
Offline

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:02
Posty: 70
Wiek: 28
Lokalizacja: Lubelskie
Motocykl: DRZ400 E
Z racji że szykuje mi się wymiana opony na tył, znajomy przedstawił mi ofertę opon którymi handluje i posiada on tylko w sprzedaży opony Mitasa takie modele (ułożone w kolejności rosnącej pod względem twardości terenu):
C-18
C-02
C-16
C-20
Teren po którym jeżdżę to głównie lasy, pola, trawa, czasami błoto, asfaltu unikam. Kupiłem moto z nową oponą Motoz tractionator enduro s/t 120/90-18 zrobiłem na niej około 3000km (95% offroad 5% asfalt) jestem zadowolony, ale trzeba spróbować innej opony aby mieć później porównanie. Teraz planuje zakupić oponę w rozmiarze 110/100-18 czy ktoś użytkował któryś z podanych wyżej modeli ?
Pozdrawiam Wicia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2014, o 22:21 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 260
Witam

O c-02 zapomnij. To opona raczej dualowa, sprawdza się tylko na suchym. Jak popada na trawie, na lessie, na glinie nie trzyma. Na zmarźnietej na kość ziemi też. Na śniegu żenada. Na asfalcie względnie stabilna, ale mniej niż zdecydowanie bardziej offowy stareńki Dunlop D755. Jak robi w kamieniach nie wiem.
C-16 na śliskie podłoża lepsza. Tyle, że klocki szybko się zaokrąglają (jak we wszystkich Mitasach zresztą) i przestaje trzymać. Na twardych podłożach potrafi zgubić klocki. Generalnie własności bardzo podobne do starszej C12.
C-18 i 20 nie znam.

Generalnie jak kupisz poniżej 150 zet to może i warto (mając świadomość wszystkich mankamentów). Biorąc pod uwagę trakcję i trwałość lepiej chyba kupić coś lepszego i nieco droższego.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2014, o 22:36 
Offline

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:02
Posty: 70
Wiek: 28
Lokalizacja: Lubelskie
Motocykl: DRZ400 E
A jakiego masz faworyta z lepszych, droższych których będzie pasował do moich preferencji odnośnie terenu ?

Pozdrawiam Wicia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2014, o 22:05 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 260
Witam

Wyrażałem swoją opinię wielokrotnie: Michały S12XC.
Robią wszędzie. Na ciśnieniach w granicach 0,2-0,8 bara dają zaje..stą trakcje na każdym podłożu, nawet w górach po luźnych kamieniach. Jak założysz 140stkę na tył będziesz ganiał po miękkim 2 lata. Może EnduroComp III/IV nieco lepsze, ale nie w piasku/luźnym błocie no i sporo droższe.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.