www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 22:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 mar 2014, o 22:34 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
0,2 bara? Da się na takim "ciśnieniu" jeździć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2014, o 22:44 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:37
Posty: 260
Wieczór!

Da. Na tyle ofc, z przodu z 0,2 więcej.
Trakcja po śliskim i miękkim znakomita. Jest i cena: zjada dętki (haevy dutty 2 lata do wytarcia na wskroś boków) i obręcze (brzegi po kilku latach wytarte na "ostro".
W góry to lepiej 0,6/0,8 (tył/pród) by obręczy na kamulach nie pogiąć.
Mowa o enduro, nie mocrossie,

Spróbuj
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2014, o 09:16 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Trzymaki ostatnio założyłem, to spróbuję :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 10:45 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
To ostatecznie jaką oponę najbardziej polecacie 70% teren 30% czarny, rozmiar albo 120/90-18 lub 110/100-18 który waszym zdaniem lepszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 18:41 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Jak będziesz po czarnym latał, to 110/100 szybciej zejdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 21:07 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
Będe zadowolony jak kupie Michelin AC10 120/90-18?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 21:17 
Offline

Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 15:14
Posty: 103
Motocykl: DR-Z
Michelin AC10 to właśnie jedna z odporniejszych opon na asfalt będziesz zadowolony na tył sie sprawdza znakomicie w tej kasie jeszcze jak najbardziej polecam brat miał taką w tt600 i latał po czarnym i enduro i jakoś nie schodziła za dużo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 21:23 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1393
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Ja mam AC10 na tyle. Lekko schodzona juz, zaokraglone kostki, ale latalem na niej ostatnimi czasy sporo po asfalcie. Ogolnie polecic moge.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 09:44 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
O dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, o 22:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2014, o 15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Gniezno
Motocykl: DR-Z 400 E
Ja też polecam AC 10 na tył 120/90/18. Jak dojadę tą co mam obecnie - Pirelli Scorpion to napewno założę Miszelinka. Miałem wcześniej przy DRce i dawała rade :)

_________________
Droga zaczyna się tam, gdzie kończy się asfalt...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2014, o 21:59 
No to ja jestem inny. Z AC 10 średnio byłem zadowolony ( w DRZ oczywiście).
Obecnie mam Pirelli Scorpion (komplet) i dużo lepiej mi się na niej jeździ ale to może kwestia innego sprzętu.


Góra
  
 
PostNapisane: 25 kwi 2014, o 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 19:58
Posty: 162
Wiek: 41
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: DRZ400E & ...?
A jak mam na co dzień ( asfalt, szutry, kamienie, generalnie twardo ) Dunlop 952 i jestem zadowolony bo nie schodzi i daje radę. Natomiast na miękkie wypady, podjazdy, UA, górzy, taplanie się w błocie..tak jak pisał rojek - Michelin S12 nie ma sobie równych! Niby ślisko a odkręcasz i lecisz, polecam.

_________________
Życie trzeba przeżyć tak, aby WSTYD było opowiadać, a PRZYJEMNIE wspominać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 21:18 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2013, o 10:18
Posty: 3
Wiek: 30
Motocykl: KTM LC4 620 SC 99
Ja mam dylemat jaką oponę założyć do LC4. Jazda głównie po szutrach, wilgotnym piasku itd. W błocie czy piaskownicy jeździć nie będę. Po asfalcie też trochę robię kilometrów . Wstępnie wyselekcjonowałem T63 120/80 - dość dobre opinie zbiera do takiego właśnie użytkowania chociaż mogłaby być trochę tańsza.

Jest jeszcze AC10 z homologacją lub wyżej wspomniany dunlop 952 (bez homo). Która z tych opon wygląda najlepiej w stosunku jakość/cena ? Może jest jeszcze coś innego poza mitasem ?

Na czarnym lepiej wypada ac10 czy dunlop 952?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2014, o 19:28 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
Z AC 10 doświadczenia nie mam, ale szwagier ma na przodzie d952 i toto nie chce się ścierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2014, o 11:38 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2014, o 20:42
Posty: 110
Lokalizacja: Trójmiasto
Motocykl: KTM 640 ADV
a ja polecę komplet CST Grand Prix :)

Są tanie i do endurzenia we wszelkim terenie jak na razie spisują się znakomicie (oczywiście poza asfaltem bo na nim to znikają bardzo szybko)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2014, o 11:58 
Offline

Dołączył(a): 12 lip 2013, o 00:32
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Mam do oddania za grosze używaną opone na tył AC-10 z bardzo wysokimi, ale lekko zaokrąglonymi kostkami. Jak chcesz to załóż i przetestuj - będziesz wiedział, czy Ci pasuje i nie będzie szkoda cisnąć po czarnym.

Jakby co, PW.

_________________
2013 Kraków - Cape Town | 2012 Rwanda, Uganda, Tanzania | 2006-2011 Etiopia-RPA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2014, o 13:54 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2014, o 20:42
Posty: 110
Lokalizacja: Trójmiasto
Motocykl: KTM 640 ADV
electro napisał(a):
Mam do oddania za grosze używaną opone na tył AC-10 z bardzo wysokimi, ale lekko zaokrąglonymi kostkami. Jak chcesz to załóż i przetestuj - będziesz wiedział, czy Ci pasuje i nie będzie szkoda cisnąć po czarnym.

Jakby co, PW.


Po czarnym nie jeżdżę generalnie, raz się trafiło kilkadziesiąt km i od razu było widać że tył zdecydowanie nie lubi czarnego :P

P.S. Widzę że AC10 ma dość duże kostki, jak się sprawuje w warunkach błotnych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2014, o 13:11 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 14:01
Posty: 272
Lokalizacja: Łomża
Motocykl: DRZ 400 S
mam ac 10 a wcześniej kendę 778. Kenda lepsza była w błocie, ale możliwe że to kwestia szerokości - kenda była ciut szersza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2015, o 23:59 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Szerokość AC10 vs. S12xc. Może komuś się przyda:

Tył [mm]:
AC10 120/90-18 - kostka 132, balon 105
S12 140/80-18 - kostka 139, balon 122

Przód [mm]:
AC10 80/100-21 - kostka 85, balon 70
S12 90/90-21 - kostka 97, balon 78

zdjęcia: http://1drv.ms/17Vd3v0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2014, o 22:41
Posty: 158
Lokalizacja: Wrocław, Kobierzyce.
Motocykl: GSXR, DRZ, exc
Miałem Mitasa C15 (chyba) - tani, szału nie było, ale w sumie po 10km i paru podjazdach złapałem gumę a po następnych 60km na flaku (wąwozy i podjazdy) całą ją porwało i poszła w kubeł. Po paru kilometrach można było włożyć łapę między oponę a rafkę. A kolega na Michale na flaku zrobił kiedyś 70km potem założył nową dętkę i git - nic jej nie było.

Miałem Motoza Enduro Comp ... twardy ale nawet ładnie się czyści, ale szału z trzyamniem też nie było. Nakolcowany czeka na lód.
Z przodu mam Motoza enduro deserta i na piachach daje radę ale po błocie idzie bokami jak nieszczęście.

Teraz z tyłu mam Geomaxa 31 i jest niezły, ale miał być zajebisty a taki nie jest, na błocie i śniegu w górach dopiero po zejściu na 0,35bara zaczął coś trzymać (w tym samym czasie kolega na Michale enduro comp III nawet ślizgów nie łapał i opona czarna). Dodatkowo jeździmy głównie razem, on nawet więcej i mój Geomax już się zaokrąglił a jego Michał jak nowy.

Kupiłem więc komplet Michałów Enduro Comp. tyle, że VI i jak poprzekładam dam znaka.

Co do ciśnień. Bez trzymaków urwałem wentyl już przy 1,0 bara czyli kamieniu. Na jednym trzymaku bezpiecznie jest do 0,6 (chociaż wczoraj w górach musiałm upuścić do 0,35 i nic nie urwałem a kamole też były ino mokre). Do 0,3 można zejść na dwóch trzymakach - i już drugi leży i czeka. Poniżej szkoda już felg szczególnie jak kto nie ma utwardzanych. Dwa trzymaki warto mieć też na wypadek kapcia bo na jednym strasznie szarpie.

Oczywiście wszystko powyższe na off. Czarne to zło. Jak już trzeba to delikatnie bez gazowania. Ale miękkie sa dobre na off a zło je zbiera.

JAk jeszcze zahaczałem o czarne w DR miałem Mitasy:
E 09 - straszne gówno, na afalt jeszcze, może szuter ale na błocie slick nie trzyma nic.
C 02 - jedyne wyjście do felgi 17 - nowa nawet gryzła w końcu 2cm kostka. Dojechać nie zdążyłem.
C 17 na przód na twarde, na asfalcie się też mało zuzywa dość gęsty ale daje radę
C 19 przyzwoity uniwersalny przód nie zbierało go nadmiernie, na błocie nawet trzymał, mam wrażenie że lepiej niż motoz (ale motoz pozaokrąglany a C19 była nowa)

Jak by kto chciał do opędzlowania mam nową C 17 stoneeater 90/90/21 Opona z banderolą jeszcze, DOT 50/12 Została od czasów DR - oddam za powiedzmy 150pln + przesyłka.
W każdej chwili mogę zdjać Motoza Tractionator przód lekko zaokrąglony dopiero kostki jeszcze z kropką kilka kostek ukruszonych lekko od stojaka - jeżdżę na niej - nic sie nie dzieje ale chętnie założyłbym już Michała :D Cena powiedzmy 80pln + wysyłka. Jak nie to nakolcuję :D.

_________________
Świat jest posrany bo się utarło, ze to mądry ma ustępować głupiemu ...


Ostatnio edytowano 20 sty 2015, o 20:12 przez QH., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.