www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 17 lip 2018, o 18:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 kwi 2018, o 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 131
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
urwał się gwintownik ? Ostro powiem szczerze, ale nauka zawsze kosztowała :D
Wierć gwintownik... jak będzie słabo to rozwiercisz otwór na większą średnicę :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2018, o 00:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1537
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Nie wiem czy będziesz zainteresowany ale będę miał napinacz rozrządu nowego typu za 150 z wysyłką już

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2018, o 07:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 131
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
krizzo napisał(a):
Nie wiem czy będziesz zainteresowany ale będę miał napinacz rozrządu nowego typu za 150 z wysyłką już


....nowy ? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2018, o 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1537
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
bob napisał(a):
krizzo napisał(a):
Nie wiem czy będziesz zainteresowany ale będę miał napinacz rozrządu nowego typu za 150 z wysyłką już


....nowy ? :mrgreen:


Nono

10 lat gwarancji

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2018, o 15:47 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 99
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Spróbuj wykrętakiem do śrub. Są też specjalne wiertła du wykroczenia gwintowników choć z nimi do czynienia nie miałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2018, o 20:29 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Kotlet. A może daj to komuś kto Ci to zrobi dokładnie i dobrze zamiast macac samemu bo widzę że nie bardzo wiesz o czym piszesz.
To taka przyjacielska rada, nie bierz mi za złe ale jak coś spitolisz to koszty urosną dwojnasob a wkurw Twój granic miał nie będzie.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1537
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
belushi napisał(a):
Kotlet. A może daj to komuś kto Ci to zrobi dokładnie i dobrze zamiast macac samemu bo widzę że nie bardzo wiesz o czym piszesz.
To taka przyjacielska rada, nie bierz mi za złe ale jak coś spitolisz to koszty urosną dwojnasob a wkurw Twój granic miał nie będzie.

B


Każdy się musi gdzieś nauczyć :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 10:54 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 36
bob napisał(a):
urwał się gwintownik ? Ostro powiem szczerze, ale nauka zawsze kosztowała :D
Wierć gwintownik... jak będzie słabo to rozwiercisz otwór na większą średnicę :idea:


JohnySpZOO napisał(a):
Spróbuj wykrętakiem do śrub. Są też specjalne wiertła du wykroczenia gwintowników choć z nimi do czynienia nie miałem.


No właśnie nic innego mi nie przychodzi do głowy bo nie mam tych pieprzonych wierteł a takowe 100zł za sztukę (plus ryzyko niepowodzenia -_-)

belushi napisał(a):
Kotlet. A może daj to komuś kto Ci to zrobi dokładnie i dobrze zamiast macac samemu bo widzę że nie bardzo wiesz o czym piszesz.
To taka przyjacielska rada, nie bierz mi za złe ale jak coś spitolisz to koszty urosną dwojnasob a wkurw Twój granic miał nie będzie.

B


Rozumiem, rozumiem. Generalnie silnik składał będę sam, jakiś lewy w tym nie jestem bo trochę miałem do czynienia ale tylko z 2 taktami i starą 4 suwową Hondą XL125s także mam tutaj spory skok technologiczny... Ale takie oglądanie prowadnic rozrządu, trybów skrzyni, ocenianie najważniejszych rzeczy to wysyłam do pewnego pana z Lublina.

krizzo napisał(a):
belushi napisał(a):
Kotlet. A może daj to komuś kto Ci to zrobi dokładnie i dobrze zamiast macac samemu bo widzę że nie bardzo wiesz o czym piszesz.
To taka przyjacielska rada, nie bierz mi za złe ale jak coś spitolisz to koszty urosną dwojnasob a wkurw Twój granic miał nie będzie.

B


Każdy się musi gdzieś nauczyć :D


Dokładnie. A z DRZtką nie miałem do czynienia to pytam o wszystko co się da żeby to wyszło w 100% dobrze :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 18:41 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
krizzo napisał(a):
belushi napisał(a):
Kotlet. A może daj to komuś kto Ci to zrobi dokładnie i dobrze zamiast macac samemu bo widzę że nie bardzo wiesz o czym piszesz.
To taka przyjacielska rada, nie bierz mi za złe ale jak coś spitolisz to koszty urosną dwojnasob a wkurw Twój granic miał nie będzie.

B


Każdy się musi gdzieś nauczyć :D


Ja sie nauczyłem. Remont gory w Husce wyszedl mnie ponad 2 tysiace a w trakcie dowiedzialem sie ze moglo to byc zrobione na gwarancji.
Teraz mam nowa tuleje i nowego tłoka. I uwierzcie, wolalem ze zrobil mi to ktos inny, mniej nerwow i dluzej zyl bede.

B
w plecy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1537
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Niby ta

Ale cale zycie być dymany przez mechanika bo nigdy nie zacznie sie nic robić to teź nie wyjście z sytuacji

Tam nikomu nie każe nic dłubać ale jak ktoś ma chęci i pieniądze to zachęcam do grzebania/nauki, to jest frajda

Im mniejszymi kroczkami tym lepiej, wiadomo

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 20:29 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 99
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Tym bardziej że jest cała masa filmików, które pokazują co i jak. Kwestia też nażędzi ale to chyba najmniejszy problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 20:46 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Zalezy od mechanika. Ja swoim ufam i oddaje im motory na spokojnie, a teraz dodatkowo bedzie mi jeden z nich robil totalny przeglad, co od zawsze robie sobie to sam. Powod- totalny brak czasu i motocykl w garazu a ja 160 km od niego i widujemy sie co 2 tygodnie.
Dlatego wole przyjechac i polatac a nie robic.
A Ukraina coraz blizej kurdi...

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1537
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Jak możesz za monetę kupić usługę porzadną to spoko

Siły/zamiary/czas/priorytety/moneta

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2018, o 17:25 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Wlasnie ze zamiar jest tylko sil i czasu juz nie bardzo.
Doszedlem do wniosku, ze wole jednak zarobic na mechanika. On bedzie szczesliwy ze ma robote, ja bede szczesliwy ze mam zrobione a i moja firma bedzie szczesliwa z tego powodu rowniez.
A mechanik dobry, sprawdzony i nie łasy na kase, wiec niech mu sie darzy.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2018, o 17:58 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 99
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Wczoraj podjechałem do w miarę ogarniętego serwisu spytać się o przegląd moto dla kumpla - terminy na czerwiec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2018, o 19:29 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1359
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
popatrz za okno i powiedz ze jestes zdziwiony ;)

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2018, o 21:11 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 99
Wiek: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Nie, początek sezonu ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2018, o 23:23 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 36
Kopka naprawiona teraz tylko zamówić kulki i sprężynkę i skręcać. Co to za kulka wystająca delikatnie z kopki? Od czego ona jest?

Nie licząc rozrządu i trybu od pompy oleju to drugie tyle muszę wydać w ASO na jakieś zabezpieczenia, sprężynki itd. A to i tak nie wszystkie bo np. śruby do przykręcenia pompy i osłony hamulca tył, śruby płyty pod silnikiem odpuściłem bo po 14zł za sztukę... Cena z kosmosu. Ma ktoś jakieś lepsze dojścia do tego? A tu zrzuty tych dupereli:
https://scr.hu/M7XYKw
https://scr.hu/W016BL
https://scr.hu/lJwpN8

Czy amortyzator w miejscu łączenia z kiwakiem może mieć luz prawo lewo po odkręceniu wahacza i amora z reszty ramy? Bo tak ruszam delikatnie i amorek rusza się w prawo i lewo... Czyżby zestaw naprawczy był potrzebny?

Jakich filtrów powietrza używacie?

Muszę zrobić moda z gaźnikiem, żeby po gwałtownym dodaniu gazu nie dusił się albo nie szarpał. Znalazłem wcześniej coś o tym a teraz kurcze nie mogę... Najlepiej po polsku bo jak ostatnim razem oglądałem to nie wiedziałem co mi jest potrzebne i gdzie to kupić...

Wydech zrobił mi dziurkę w tylnym plastiku. Co tam wyłożyć żeby mi dalej nie przepalało? Było coś w rodzaju folii aluminiowej i jakiegoś jakby koca azbestowego(?) ale to się porwało i przepaliło w cholerę...

Jakiego oleju używacie na docierkę drezyn? Myślałem nad Motulem 5100 10W40, po 5mth wymienić go wraz z filtrem a później lać Motula 300V. Dobry będzie do DRZty?

Używacie jakiejś chemii do filtrów powietrza itd czy nasączacie zwykłym olejem silnikowym? Jak tak to czego używacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2018, o 23:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1537
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
300v przerost formy nad treścią moim zdaniem

Ja na lato mam wlane Motul 7100 4T 20W-50

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 14:51 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2014, o 11:17
Posty: 322
Lokalizacja: Ząbki
Motocykl: DRZ 400 Y k2
Kolego jak naprawiłeś kopkę? Moja też ma luzy i mnie to strasznie denerwuje.

_________________
Hornet 600 --> 929 --> 954 --> DRZ 400 SM --> DRZ 400 Y


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Johny


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.