www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 16 paź 2019, o 20:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 wrz 2018, o 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2016, o 19:29
Posty: 5
Motocykl: DRZ 400SM
Cześć.

Opiszę temat w skrócie bo historia długa i w tym momencie mało istotna. Poszła mi uszczelka pod głowicą. W DRZ mam akcesoryjny cylinder NAMURA BIG BORE. Wszystkie części zamówione, głowica w serwisie na sprawdzeniu. Problemem stały się uszczelki, których nie ma dostępnych.

Potrzebny mi jest komplet uszczelek NAMURA TOP END do DRZ400. Kod zestawu uszczelek: NA-30002-16T.

Napisałem do sporej ilości sklepów, przeszukałem allegro w szerz i bok. Nikt aktualnie nie ma ich dostępnych. Swoją drogą z tego co się dowiedziałem, na uszczelnienia z Namury w PL ma "Olek Motocykle" - zestaw widnieje na sklepie ale dostępności brak i nie wiadomo kiedy będą. Od razu zaznaczę WAŻNE INFO. Podobne zestawy oferują firmy Athena oraz Cometic ale one nie pasują bo mają inny układ dziur przepływu płynu chłodzącego. Poniżej zdjęcie do porównania (z lewej namura, z prawej athena).

Obrazek

Poglądowe linki do aukcji / sklepów z tym, konkretnym modelem uszczelek (stan: brak):

http://sklep.olekmotocykle.pl/namura-us ... 85486.html
https://allegro.pl/namura-top-end-suzuk ... 41387.html

Pytanie czy ktoś z Was może ma jakiś dostęp do części / sklepów, na które jeszcze nienatrafiłem i może jakimś cudem mają takowy zestaw na stanie? Bez tego nie poskładam motocykla.

Super dzięki za pomoc.
Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2018, o 22:06 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 141
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
http://sklep.olekmotocykle.pl/namura-us ... 85504.html
Sprawdź te :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2018, o 08:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 212
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
A co ci przezzkadza ten uklad otworow ? Bo sa w tych samych miejscach i wszystko bedzie pasowalo wiec moim zdaniem mylisz sie. Cylindry sa wszystkie takie same czy athena czy oem, ten sam odlew,. Roznica to w srednicy otworu tego przeplywu. Obie sa do tych samych blokow i cylindrow. Wszystko bedzie jezdzic prawidlowo.
A ta druga strzalka to miejsce na slizg wysuwany ktory wszedzie jest ten sam oem wiec tak czy siak bedzie pasowalo.
Byle srednica byla na 94mm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2018, o 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2016, o 19:29
Posty: 5
Motocykl: DRZ 400SM
bob napisał(a):
A co ci przezzkadza ten uklad otworow ? Bo sa w tych samych miejscach i wszystko bedzie pasowalo wiec moim zdaniem mylisz sie. Cylindry sa wszystkie takie same czy athena czy oem, ten sam odlew,. Roznica to w srednicy otworu tego przeplywu. Obie sa do tych samych blokow i cylindrow. Wszystko bedzie jezdzic prawidlowo.
A ta druga strzalka to miejsce na slizg wysuwany ktory wszedzie jest ten sam oem wiec tak czy siak bedzie pasowalo.
Byle srednica byla na 94mm


Taki układ otworów (czyt. dużo mniejszy w uszczelce) zmniejsza przepływ płynu chłodniczego o 2/3.
Nie, dzięki. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2018, o 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
SE7EN napisał(a):
bob napisał(a):
A co ci przezzkadza ten uklad otworow ? Bo sa w tych samych miejscach i wszystko bedzie pasowalo wiec moim zdaniem mylisz sie. Cylindry sa wszystkie takie same czy athena czy oem, ten sam odlew,. Roznica to w srednicy otworu tego przeplywu. Obie sa do tych samych blokow i cylindrow. Wszystko bedzie jezdzic prawidlowo.
A ta druga strzalka to miejsce na slizg wysuwany ktory wszedzie jest ten sam oem wiec tak czy siak bedzie pasowalo.
Byle srednica byla na 94mm


Taki układ otworów (czyt. dużo mniejszy w uszczelce) zmniejsza przepływ płynu chłodniczego o 2/3.
Nie, dzięki. ;)



Nie zmniejszy przepływu o 2/3

Zwężka jest na małym odcinku, zmniejszy przepływ troszkę ale nie na tyle żeby były problemy

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2018, o 06:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 212
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Haha.... ja juz wszystko wyjasnilem.
Blok,cylinder, glowica jest zawsze to samo.
Wiec odpowiedz sobie na pytanie sam.

Tylko nigdzie w internecie sie nie rozpisuj ze sa rozne uszczelki z roznymi ukladami otworow bo zaraz ktos bedzie powtarzal to.

W twojej obronie moge tylko powiedziec ze rowniez bym szukal tej z wiekszym przeplywem bo raziło by mnie w oczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.