www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 20 wrz 2019, o 11:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lut 2012, o 13:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1327
Wiek: 25
Zaproponowano bym stworzył taki temat to czemu nie :)
Lista skopiowana z tematu powitalnego użytkownika "jacago" :)
Tu też teraz można pisać wszystko nt. remontu
____________________________
"znaleziona głowica w Szkocji z wałkami - 1400 zł
tłok około 530-540 zł - zależy od rozmiaru (wosner )
korbę 470 do 560 zł
łańcuszek rozrządu - 140 zł DID
uszczelki top end-180
filtr powietrza gąbka 50 zł
castrol 10w40
uzwojenie alternatora - usa- 220 zł"

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, o 14:44 
Wychodzi kwota okolo 3 tysiakow. Niemalo.
A nie ma ewentualnych kosztow robocizny-bo nie kazdy sam ma mozliwosc i wiedze.
I to tylko silnik.
Dlatego ciezko chyba powiedziec czy kupic cos do remontu czy czukac czegos pewniejszego ?
Osobiscie dalem ciut ponad 8kzl za moto 2001 ale po ogladnieciu kilku sprzetow wiedzialem,ze nie
mam sie co targowac bo sprzet bez zarzutu.
I jak narazie spisuje sie bdb.
Przy zakupie wygladala jakby jezdzila tylko w niedziele po szuterkach (poprzedni wlasciciel kupil ja i przygotowal na wyjazd do Maroka) a obecnie zrobila sie nieco brzydsza;-)


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, o 17:39 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2011, o 14:05
Posty: 47
Wiek: 33
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: crf 250
Cytuj:
łańcuszek rozrządu - 140 zł DID
podacie namiary?
Cytuj:
Osobiscie dalem ciut ponad 8kzl za moto 2001
jeśli z papierami to całkiem dobra cena, za zdrową drz trzeba zapłacić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, o 18:37 
Cytuj:
jeśli z papierami to całkiem dobra cena, za zdrową drz trzeba zapłacić


Poczatkowo cena wyjsciowa byla 11tysiecy.Obserwowalem aukcje i czekalem szukajac innych ;)
Moto oczywiscie z papierami bo tylko takie wchodzilo w gre.
Na dodatek drz'ta byla dopieszczona i jak do tej pory nic nie wyszlo czyli picowana nie byla.
No i wersja bez rozrzunika czyli ponoc najmocniejsza.
Aczkolwiek po XR 600 wmawialem sobie,ze next moto musi byc z guzikiem ;)
No ale drz'ta odpala sie o niebo lepiej od xr'y ( ktora to bardzo milo wspominam bo super sprzet).
Jedynie problem jak zgasnie na podjazdach lub w blocie ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 9 maja 2012, o 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2011, o 21:44
Posty: 195
Wiek: 34
Motocykl: DRZ 400 E K4
uzwojenie alternatora - usa- 220 zł"

Gdzie to kupileś ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2012, o 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2012, o 20:53
Posty: 48
Wiek: 39
Lokalizacja: Okolice Sandomierza
Motocykl: Dakar
Witam

Ja mam tylko pytanie. Jak patrzeć na DRZ po remoncie? W sensie czy się nimi interesować czy sobie odpuścić temat?? Czy można w DRZ zrobić normalny szlif czy trzeba regenerować nikasil(o ile dobrze napisalem ;-) ) Lepiej kupić coś "zadbanego" czy szrota do remontu ale rokującego??

_________________
Pozdrawiam!!

Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2012, o 15:24 
tomaszb2 napisał(a):
Witam

Ja mam tylko pytanie. Jak patrzeć na DRZ po remoncie? W sensie czy się nimi interesować czy sobie odpuścić temat?? Czy można w DRZ zrobić normalny szlif czy trzeba regenerować nikasil(o ile dobrze napisalem ;-) ) Lepiej kupić coś "zadbanego" czy szrota do remontu ale rokującego??

Krotko-jezeli wiesz kto robil remont i co naprawde jest zrobione i stan/cena pasuje to nie ma sie co zastanawiac.
Predzej czy pozniej kazdy silnik wymaga ingerencji.
Aczkolwiek moze byc tak,ze im mniej wiesz tym zdrowszy jestes... ;-)
Ale potem moze bolec po kieszeni.
W mojej drz nie mam pojecia czy bylo cos robione typu tlok/korba.Pewnie przyjdzie czas,ze sie dowiem ;-)
Za to w drugiej ktora kupil szwagier byla wymieniana korba i pierscienie i nie balismy sie tego.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lis 2013, o 22:33 
Offline

Dołączył(a): 2 paź 2013, o 18:25
Posty: 11
Zastanawiam się nad wymianą cylindra (ten obecnie założony w silniku ma lekki owal 2 setki). Co warto kupić, macie jakieś doświadczenie, rekomendacje? Na allegro jest kilka ofert w cenach od 1000 zł do 1400 zł. Co dziwne regeneracja w "MotoX" to koszt rzędu 1230 zł (850 zł regeneracja + 380 koszt wysyłki). I mam mały mętlik, czy regeneracja może być lepsza od nowego cylindra?

Pozdrawiam,
Timo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2013, o 11:47 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 00:16
Posty: 702
Wiek: 37
MotoX to pewnie tylko pośrednik który sobie za to dodatkowo kasuje.
Ja chyba kupił bym nowy aczkolwiek u nas chłopaki zawożą cylindry do regeneracji nicasilu do Czech

_________________
www.facebook.com/MoherosBanditos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2013, o 12:55 
Offline

Dołączył(a): 2 paź 2013, o 18:25
Posty: 11
Tak, MotoX to pośrednik firmy z Anglii. Skłaniam się do zakupu nowego tylko co brać? Znalazłem za wielką wodą komplet Cylinder + tłok Big Bore firmy Athena - czy to dobra firma?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2013, o 13:02 
Offline

Dołączył(a): 24 kwi 2013, o 14:00
Posty: 147
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: DR-Z 470S K2
Athena robi bardzo dobre zamienniki do DT125, podejrzewam, że do DR-Z też dają radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2013, o 14:00 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Athene bardzo chwalą na zagranicznych forach, cena jest niestety dość wysoka

BTW jak robic cylinder to od razu ladowac BB. Koszta praktycznie takie same.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2013, o 20:24 
Offline

Dołączył(a): 2 paź 2013, o 18:25
Posty: 11
Trochę na temat porównania cylindra BB Athena vs Cylinder Works można znaleźć pod tym linkiem http://www.thumpertalk.com/topic/988710 ... der-works/

Wychodzi na to, że Athena to najlepszy dostępny cylinder do DRZ ale swoje kosztuje (najtaniej w Polsce mogą sprowadzić za jakieś 2400 zł kompletny zestaw cylinder + tłok + uszczelki). Cylinder Works wydaje się optymalnym rozwiązaniem porównując jakość do ceny - standardowo występuje z tłokiem Vertex.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2014, o 08:13 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
To teraz ja:

Pacjent brał olej- nie dymił- moc była- podobno wszystkie biorą olej :D

Diagnoza to małe ryski na wydechu
Obrazek

Głowica- zostaje stara:
Zawory Vesrah 320zł
sprężynki ASO 360zł
prowadnice ASO 450zł - można dorobić za 50zł/sztuka ale nie będę ryzykował.
zamki zaworowe ASO 86zł
uszczelniacze ATHENA 30zł
robota 250

Cena 1496zł i głowica jest gotowa

Korba Wossner 398zł
Łożyska wał - HotRods 202zł
Łożyska silnik z przesyłką 155zł

łańcuch rozrządu DID -146zł
Prowadnica łańcuch ASO -216zł

Uszczelki WINDEROSA cały silnik - 186zł

Cylinder + tłok Works`a 1400-1800zl - jeszcze nie wiem

To co nie wiem czy kupie ale chyba tak...
Pompa oleju ASO + rotory do pompy ASO+ plastikowa zębatka co lubi gubić zęby :) ASO -741zł

To tak licząc na bogato ale po rabatach od 10 do 30%

Skrzynia u mnie jest bez zarzutów więc nic w niej nie wymieniam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2014, o 15:15 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
Witam gdzie kupiłeś ślizgi łańcuszka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2014, o 18:01 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
ASO Suzuki Piaseczo- jedna sztuka ta od strony napinacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2014, o 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Z ciekawości: sam wszystko robisz czy oddałeś komuś do naprawy?


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 23 sty 2014, o 19:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
A te ryski z kad? Zatarl sie ?
Jak go odpalales to od razu faja do spodu czy czekales az sie rozgrzeje silnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2014, o 19:19 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
Dzieki za szybka odp


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 16:59 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Sam robię.

Nie. Nie pałowałem go na nierozgrzanym. Wydaje mi się, że coś tam musiało wpaść albo olej się przegrał na torze. Ciężko powiedzieć.
Teraz postaram się zamontować termometr i czujnik ciśnienia. Zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.