www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 17 wrz 2019, o 10:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sty 2014, o 19:18 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Ośmielę się stwierdzić, że w większości naszych silników znajdziecie mniej lub więcej takich rys.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 19:31 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
rbsn99 napisał(a):
Ośmielę się stwierdzić, że w większości naszych silników znajdziecie mniej lub więcej takich rys.


Dokładnie. One nie powinny pobierać oleju. Gdyby nie moja ciekawość to pewnie bym jeszcze z 20tys zrobił lejąc olej :)
Jedynie DR-Z mimo rys i innych rzeczy po prostu jeżdżą. Dolewa się oleju i tyle. I mają opinię super niezniszczalnych sprzętów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 20:18 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Przez uszczelniacze pewnie więcej palił niż przez te rysy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 21:09 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Cholera mogłem składać na tym :D W sumie nadal mogę to sprawdzić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 21:36 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Głowice zrobisz, dół też, garnek z wkładem wymienić moment ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 22:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Tez sie dziwie ze przez te ryski chcesz zmieniac cylinder. Jak bym byl na Twoim miejscu to sprawdzil bym luz miedzy tlokiem a cylindrem, na zamkach i jesli sa w normie to bym zostawil a ewentualnie pierscienie nowe bym zalozyl- jesli chodzi o dol.
Jako ciekawostka: kolega zatarl dwu suwowy silnik na nikasilu do paralotni, rozebralismy okazalo sie ze zarysowany cylinder i tlok przytarty. Scyzorykiem tlok wyrownal :) pozniej papierkiem sciernym i lata do dzis :) . Twierdzi ze nie odczul roznicy w spadku mocy.... jedni sie z tego beda smiac, sami smialismy z siebie :) a dla innych to historia dajaca do myslenia... No i wiadomo, masz kase robisz na zero, nie masz to kombinujesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 23:04 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 00:16
Posty: 702
Wiek: 37
Remont remontem warto zrobić ale dodam coś od siebie .
Piszesz że motocykl nie dymił a brał olej za ten stan bardziej odpowiadają uszczelniacze zaworowe lub nieszczelne zawory przeważnie wydechowe
Łatwo to sprawdzić analizując pracę komory korbowej przez wgląd na odmę .
Jeżeli są głębokie rysy na cylindrze (nie wiem jakie to masz bo to trzeba wyczuć pod palcami) to wtedy moto łyka olej i kopci ;)
Tak czy siak warto jednak coś z głowicą zrobić

Ale patrząc na te zdjęcia wątpię żeby to było główną przyczyną

_________________
www.facebook.com/MoherosBanditos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 08:27 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Rysy są wyczuwalne pod palcem. Skoro rysy są wyczuwalne to olej do góry też mógł się przedostawać. Z resztę nie ważne. W MOTOR-TECH jak sprawdzili cylinder, to zrobili honowanie i dobrali tłok sel B- stwierdzili, że jest ok i żeby to składać.

Może i można był by tak jeździć ale ja nie lubię robić fuszerki.

Co do "remontu" paralotni to jak widać niektórzy ludzie nie mają instynktu samozachowawczego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 10:46 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Dobra, przyznaj się, że chcesz, musisz mieć BB :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 17:04 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
no coś w tym jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 22:11 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Nic się nie martw, każdy mam czasem fazę "chcę, muszę mieć" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 23:59 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 00:16
Posty: 702
Wiek: 37
Jak jest rysa głęboka to cylinder do regeneracji ale czasami wystarczy samo honowanie i jest ok

_________________
www.facebook.com/MoherosBanditos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 08:17 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
W tym wypadku niestety nie dało rady honowanie- choć zdania są podzielone ;).
A co do naprawy cylindra, to nowy Works to koszt 1049zł, czyli po zniżkach jakieś 800zł albo i miej. Masz pewność, że będzie działać bo nakładanie nicasilu ma średnie opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 12:21 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 00:16
Posty: 702
Wiek: 37
Nie znam się na procesach chemicznych ale z tego co wiem jest to taki sam proces jaki stosuje fabryka produkująca cylindry z tym że oni muszą jeszcze pozbyć się starej powłoki niklu

_________________
www.facebook.com/MoherosBanditos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 12:54 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Ja też.
Nakładałbym nicasil gdyby to był 2T a cylek kosztowałby 2,5+tys. W tym wypadku jak mogę dać za nowy 800-1000, a oddać do zrobienia i zapłacić 800-1400 i czekać nie wiadomo ile, nie mieć pewności czy będzie ok... dla mnie byłby to strzał w kolano...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2014, o 15:28 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Pompa oleju i duperele do niej wyszły mnie 667zł
16321-29F00
16400-29F00
16410-29F00
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2014, o 19:33 
Offline

Dołączył(a): 12 lip 2013, o 00:32
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
mallly, wymień jeszcze kilka rzeczy i będziesz mógł go sprzedać jako nowy ;-)

_________________
2013 Kraków - Cape Town | 2012 Rwanda, Uganda, Tanzania | 2006-2011 Etiopia-RPA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 11:15 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
electro napisał(a):
mallly, wymień jeszcze kilka rzeczy i będziesz mógł go sprzedać jako nowy ;-)


Końcówka powinna być "i nigdy go nie sprzedasz" :mrgreen: Bez urazy Mally ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 11:41 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Spoko :) teraz zostanie u mnie na klika sezonów :) Chyba jeszcze Hotcamsy wjadą...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2014, o 17:37 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
139zł Uszczelniacze do silnika i łańcuch rozrządu DID SV
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl, Ruff


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.