www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 20:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 mar 2015, o 22:14 
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2015, o 21:53
Posty: 3
Witam,

Dziś podczas regulacji luzów zaworowych napotkałem taki oto obraz na wałku wydechowym...
Ssący jest ok. Powiedzcie mi koledzy czy da się coś z tym zrobić?
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 06:32 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
wg. mnie nie bardzo ale na forum.supermoto.pl jest użytkownik Majster128 tu masz temat http://forum.supermoto.pl/topic31855-rm ... rzadu.html
Pisze, że niby coś tam się da zrobić...

kawałek mostka zjadło ładnie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 08:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 819
cos takiego da się uratować
pod warunkiem że jest delikatnie przytarte
ale gwarancji na to nie ma

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 12:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Regeneracja może też skończyć się tak:
viewtopic.php?f=16&t=2821
Ja właśnie ściągam nową głowice z USA. Jedyne pewne rozwiązanie, chyba że dorwiesz używaną w idealnym stanie.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 12:41 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Ogólnie to przy takiej akcji należałoby rozłożyć cały silnik i zobaczyć co się jeszcze stało. A dopóki jest jako tako na chodzi sprawdzić ciśnienie oleju.
Bo po wymianie głowicy, po chwili może być to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 12:44 
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2015, o 21:53
Posty: 3
Lomax napisał(a):
cos takiego da się uratować
pod warunkiem że jest delikatnie przytarte
ale gwarancji na to nie ma


Lomax. Przez regenerację ? Jakie są koszta takiego zabiegu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 13:08 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
saruman20 nie wiem czy czytasz co 4ty post ale masz w moim linku cenę + namiar na magika: cena koło 800żł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Przy czym to cena z jednym wałkiem. Pytanie czy masz dwa do roboty.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 14:02 
Offline

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 22:02
Posty: 381
Napisał, że ssak jest ok. Jednak taka cena i bez gwarancji ?
Ile za nówkę głowicę wyniesie ?


Góra
 Zobacz profil GG: 9847583 
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 14:11 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
nowa? Razem z tym co musisz dokupić, bez zniżek koło 4-5tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 18:10 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Jedyne $757.96 za samą głowicę.

Plus przesyłka :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
532, nie 757. Plus przesyłka ;) Plus je**ne cło, jutro się dowiem ile...


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 18:51 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
cło to pikuś. Gorzej jak vat doliczą a powinni (23%) :) http://www.zakupyzusa.com/?pg=customs
Oczywiście cło i vat od kwoty łącznie z przesyłką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
No jak tak doliczą to dojdzie jakiś dodatkowy 1000 na haracz dla państwa(zamówione mam jeszcze części pompy oleju....)


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 19:06 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Przy tych cenach dolara i euro to ja bym już myślał nad zakupami w europie. Bo wysyłka tańsza i cła+ Vatu nie dowalą. A jak pójdzie na czyjąś firmę to i vat się odliczy :)

https://www.motorcyclespareparts.eu/suz ... 70935.aspx

Ja jak kupowałem to z kalkulacji wyszło mi najtaniej w ASO a PL :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2015, o 22:23 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Podałem cenę z thumpertalka i nie szukałem za dużo gdzie taniej. 500 czy 700 i tak tanio nie jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Spoko Rbsn ;) Cło + vat wyszło mi 857 zł. Oczywiście tu są wliczone także części pompy oleju. 3100 wyszło mi za glowice z pompa oleju czyli wszystko razem niecałe 4 koła.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 13:54 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
około 4k razem z cłem...

Do tego reszta części...
cylinder i tłok zostają stare?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:21
Posty: 517
Lokalizacja: Holandia
Motocykl: DR-Z 400S
Mally, wszystko idzie nowe, stare to pozostaną skrzynia i sprzęgło :D Zresztą zaraz wkleję fotę u siebie.


Góra
 Zobacz profil GG: 5182833 
 
PostNapisane: 1 cze 2015, o 10:22 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2015, o 10:01
Posty: 5
Cześć, to znowu ja. Sorki za nowy login ale nie mogę zalogować się na stary. Generalnie głowica nie nadaje się do regeneracji a i dol silnika wymaga remontu :( Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji ? Sprzedać moto z uszkodzonym silnikiem, zrobić remont ? A może sprzedać na części? Opłaca się sprzedać moto na graty? Mam wersje SM. A może lepiej kupić DRZ bez homologacji przełożyć silnik i resztę pogonic? Co byscie doradzili?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot], rgl, robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.