www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 10:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 17:42 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
Witam jestem nowy na forum a także posiadaczem drz.
A mianowicie mam problem z moto kupiłem jeździłem około roku super ;-), ale podczas upalania sprzętu pewnego dnia coś jakby zagruchotało i moto straciło moc :-( załamany wracając do domu nagle znowu zagruchotało i moc wróciła :-), zdarzyło się tak kilka razy aż stracił moc na dobre, moto zawiozłem do mechanika na wyregulowanie gaźnika i zaworów ale stwierdził że to tłok zabrałem do domu sprzęt rozebrałem cylek był zużyty tłok nie prowadnice na wydechowych zużyte zawory ex też.
Cylek został zregenerowany + nowy Tłok
Prowadnice wymienione + wszystkie zawory oczywiście wyregulowane
Uszczelki filtry oleje nowe
Poskładałem a tu lipa dalej brak mocy tak jakby nie wkręca się na obroty jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 18:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Może przestawiony rozrząd?

Mam nadzieje że nie wsadziliście tam tulei w cylinder :mrgreen:

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 18:43 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
Cylinder ma nowy nicasil
dodam że dziwnie szybko się nagrzewa silnik i jak przytrzymam chwilę ma wyższych obrotach to świeci kolano wydechu
rozrząd na sto procent ustawiony dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Termostat puszcza na chłodnice?

Może za uboga mieszanka/przytkana dysza?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 19:17 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
termostat działa
gaźnik czyszczony a do prawidłowego ustawienia potrzebny jest wakuometr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Wakuometr do pojedynczego gaźnika?

Wiesz jakie masz dysze?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 19:56 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
dysze standardowe gaźnik mikuni jedna dysza nie oryginalna trochę zmolestowana Pilot screw taka już była i jeździł normalnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Dziwne, ja bym jeszcze raz się zabrał za gaźnik, poczekaj jeszcze niech ktoś inny coś podpowie

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2016, o 17:02 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 22:33
Posty: 191
Lokalizacja: Lublin/Kraśnik
Motocykl: Drz 400s
misiek1x napisał(a):
termostat działa...


Jak sprawdzałeś termostat? Bo ja kiedyś sprawdzałem sposobem z serwisówki - na sznurku do gorącej wody i też działał, ale po zamontowaniu już nie. Proponuję na próbę usunąć go całkowicie, z tego co się orientuje w E/Y nie ma go w ogóle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2016, o 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Dokładnie, termostat to jest czeski film, w razie niepewności najlepiej wymienić/wywalić

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2016, o 21:27 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
Termostat działa puszcza na chłodnicę wodę czujnik wyłapuje temperaturę i załącza wentylator schłodzi sinik i się wyłącza i tak w kółko kontrolka wody sprawna czujnik też nie zaświeca się czyli układ sprawny.
A zepsuł się kiedyś komuś moduł ?
Może to wina zapłonu ?
Motor pali na strzała pyrka równo tylko nie wkręca się na wysokie obroty i do tego jak chwilę przytrzymam na wyższych obrotach kolano wydechu robi się czerwone podejrzewam że miał to od początku i dlatego wypaliło prowadnice zaworowe na wydechu i padł cylek tylko czymś jest to spowodowane za uboga dawka paliwa ?
Ma ktoś jakiś sposób na wyregulowanie dobrze gaźnika może ta przepustnica sterowana podciśnieniem za mało się otwiera


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2016, o 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Moim zdaniem chodzi za ubogo, nikomu raczej kolanka nie grzeje drz do czerwoności

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2016, o 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2016, o 07:59
Posty: 125
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Suzuki DRZ400E
Cześć,

Mi świeciło kolanko nawet na wolnych obrotach. Przyczyną była zła mieszanka paliwa. Po ustawieniu nie zaobserwowałem powtórnego grzania...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 19:25 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Witaj
Jak koledzy wspomnieli może być mieszanka. Przy odkreconej manetce na full dysza glowna decyduje o dawce paliwa. Sprawdzilbym tez czy nie ciagnie gdzies lewego powietrza na dolocie oraz membrane. Nie wiem czy masz PAIR. Jezeli tak to sprobuj przytkac rurke, ktora idzie do glowicy (grzanie kolanka tylko raczej).
Moze byc jak wspomniales zbyt pozny zaplon (lub brak jego przyspieszania). Sprawdzilbym czujnik położenia przepustnicy najpierw.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 19:54 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
jak sprawdzić czujnik położenia przepustnicy?
zabrałem się za gaźnik i zauważyłem że nie ma jednej podkładki nad iglicą a pod jest gruba metalowa i plastikowa ta co powinna być nad jest taka sama ? a i dodam że woziłem moto do mechanika na regulację gaźnika i po jego regulacjach z czasem padł całkiem silnik pewnie ją zgubił na sto procent były dwie metalowe tylko nie pamiętam czy takiej samej grubości, i do tego wsadził nieoryginalną śrubę do regulacji składu mieszanki czekam na info z serwisu ile kosztuje nowa.
Teraz pytanie czy nie ruszał czujnika przepustnicy? ja go osobiście nigdy nie odkręcałem.
Pair Valve już usunięty a Selenoid Valve chyba też wyrzucę jak będę teraz składał.
Membrana cała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Tak to jest jak sie samemu nie robi :D

Poszukaj schematu i poskladaj na glanc

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 20:32 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Jak masz wątpliwości co do poskladania gaznika to najpierw sprawdz wszystko z serwisowka. Montaz elementow iglicy, czy sa oringi jeden na iglicy drugi z boku pod pokrywka membrany. Montaz dysz i plywak. Sprawdzenie i regulacja czujnika jest w 4.12. Jak bedziesz potrzebowal tlumaczenia to daj znac.

Szczegolnie sprawdz oringi. Probowales wzbogacac ssaniem? To powinno pomoc jezeli to "pilot system"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 10:53 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
To może ja się dołącze bo problem mam tego typu. Mianowicie moja DRZtka też straciła powera ale z innej przyczyny. Pewnego razu odpaliłem moto i zostawiłem żeby sobie pyrkało powolutko się grzejąc poszedłem na chwile do domu gdy wróciłem po ok 8min zauważyłem że pali się czerwona kontrolka od temperatury :( zdębiałem masakrycznie szybko zgasiłem moto właczyłem wiatrak itd. Przyczyną było korek od chłodnicy był niedokręcony wiecie jak się lekko odkręci to dalej trzyma gwint ale tak jakby odskakuje dlatego tego nie zauwazyłem. Ktoś po z,ości mi musiął delikatnie odkręcić korek i niestety moja DRZ się przegrzała.
Co tu dużo pisac miałem nadzieje że może obejdzie się bez konsekwenkcji ale niestety straciła powera nie ma tego odejścia tego zrywu.
Co obstawiacie uszczelka pood głowicą tłok ? mam nadzieje że to nic poważniejszego moto jeżdzi nic się nie dzieje ale odejścia już nie ma ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 12:43 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Cześć,
Z tego co rozumiem to wywalił wodę, ile dolałeś? Czy bierze więcej oleju teraz? Jeżeli tak to ile?

Przede wszystkim trzeba zobaczyć jakie jest ciśnienie sprężania na dobrze rozgrzanym silniku.

Jak zmierzysz ciśnienie i będzie za słabe to wtedy dokręć głowicę na moment i zmierz jeszcze raz. Normalnie głowicę powinno się dokręcić przed pomiarem ale tutaj chodzi o wyłapanie czy to może być uszczelka (jest duża szansa). Jeżeli po tej operacji wciąż będzie za małe to dopiero wtedy można się zastanowić co sprawdzać dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Kompresji nie zmierzy bo jest autodeko

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot], rgl


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.