www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 23 paź 2019, o 03:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 13:06 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Zmierzy. Procedura jest w 2-27


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 15:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Ale zmierzy do 10 bar i tyle

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 16:02 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Jutro postaram się podjechać gdzieś i zmierzyć . Co do oleju to wymieniłem jakieś 150km temu więc jeszcze nie wiem jak bierze ale na pewno zaobserwuje ;)
Mam nadzieje że skończy się tylko na uszczelce było by super :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 19:55 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Dokładnie tak zrób. Ciśnienie prawdę Ci powie :). Nie napisałeś czy wywalił wodę. Jeżeli nie to, ryzyko, że coś się stało jest znikome, po prostu woda była cieplejsza niż zwykle :). A dokręcenie głowicy też na pewno nie zaszkodzi. Może nowa świeca też. A jak już będziesz zmieniał uszczelkę to zawsze możesz założyć od E i będziesz miał większego kopa a przynajmniej przekonanie, że tak jest :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2016, o 19:31 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
A teraz pytanie za 100 punktów z serwisówki wynika że pod iglicą ma być podkładka metalowa dystans plastikowy zabezpieczenie i znowu podkładka metalowa u góry a pytanie to czy te dwie podkładki metalowe mają taką samą grubość?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2016, o 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Obrazek

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2016, o 21:29 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
Skąd wy to bierzecie ? Dzięki, miałeś gaźnik na półce :-);-) z tego wynika że brakuje mi tej górnej jak pokładam napiszę co i jak. może ma ktoś śrubkę do regulacji dawki paliwa w mikuni ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2016, o 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Google i thumpertalk :D

Ze mnie dupa nie spec :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2016, o 20:22 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
Kupiłem gaźnik, złożyłem z dwóch jeden i problem zniknął:-) czyli problemem był gaźnik obudowę dałem z tego nowego. Moto hula ulala! ;-) Jest Moc! ale coś nie podoba mi się jak chodzi na wolnych obrotach jakby nierówno i powoli spadają obroty dodam że wywaliłem selenoid valve czy ma to na coś jakiś wpływ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2016, o 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Jaki masz jetting i jakie mody

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2016, o 20:37 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 17:22
Posty: 10
Wszystko standardowe a gaźnik ustawiłem według serwisówki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2016, o 16:57 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Sorry że dopiero teraz ale sprawdziłem kompresje i wyszło mi około 9.6 tyle chyba powinno być dla Ski ?
Wody wtedy nie wywaliło a raczej płynu czyli co może jej dolegać bo naprawdę nie ma tego zrywu a przed tym przegrzaniem miała oj miała :D

I ten spadek mocy był tak stopniowo po paru dniach już czułem że coś jest nie tak dałem po sezonie moto do mechanika myślałem że może gażnik czy coś ale on mi tam mieszał z iglica itd i żadnej poprawy na pewno nie było ... a z 2jki nawet nie ma szans żeby koło podniosła lipa :D z 1nki tez słabo

Szkoda bo wychodzi że to chyba nie uszczelka może tłok spuchł albo coś ... :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Majestic-12 [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.