www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 20:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 kwi 2016, o 13:36 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2014, o 21:10
Posty: 70
Wiek: 25
Lokalizacja: Gorajec
Motocykl: Dr.z 400S
no tak na to wygląda ale od ostatniego rozebrania i przedmuchania go mineło 500 km więc znów jak go rozbiore i nie mam pomysłu co dalej to chyba nie pomoże :P to psykanie czyli podćiśnieniem o którym mówiłeś mnie ciekawi może zajme się tym i znów spróbuje pokręcic śrubką od składu. Czy położenie iglicy -+ 1 ząbek ma duże znaczenie??

_________________
Dobra deerzeta nie jest zła;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2016, o 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
A jaka masz pewność ze kupiles sprawny gaźnik ? Może padaczkę ktoś sprzedawał której się nie da wyregulowac ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2016, o 11:23 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 18:13
Posty: 22
Nawet jesli jest niesprawny, to jakas przyczyna tego musi byc i temat zalozony jest z mysla o tym, aby pomóc mi te przyczyne znalezc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2016, o 18:44 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Może być wytarty korpus w miejscu gdzie jeździ wózek, może być syf w gaźniku, uszczelki nietrzymające, dysze nietrzymające wymiarów, rozbierz, sprawdź, powymieniaj bo na odległość trudno coś poradzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2016, o 11:27 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 18:13
Posty: 22
Po uszczelnieniu i ustawieniu komory pływakowej jestem w stanie ustawić obroty na biegu jałowym nawet na dyszy 45, reaguje na śrubę regulacji więc ta strony jest już okej. Jednakże nadal na dyszy 150 po dodaniu gazu tak jakby go zalewało, zaczyna przerywać a jak się dopiero zdecydowanie odkręci gaz to przepala paliwo lekko kopcąc. Obstawiam iglice, wstawiam zdjęcie jej końcówki bo wydaje mi się, że nie wygląda ona tak jak powinna, niech oceni ktoś kto widział sprawną iglicę. Jutro jest plan zrobienia nowej iglicy, zobaczymy czy się powiedzie :)
foto:
Obrazek

Czy tak wygląda końcówka w każdej igle ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2016, o 19:31 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Zamów taką jak wszyscy zalecają i miej problem z głowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2016, o 00:18 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 18:13
Posty: 22
Kupiłem zestaw naprawczy gaźnika z YZ450F 2003 u Olka za 100zł. Podmieniłem wszystko i problem zniknął, a więc starsza wersja Keihina FCR z nieodkręcanym intake bellem również nadaje się do DRZ, kwestia tylko tego, żeby wszystko było w nim sprawne oraz odpowiedniej regulacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], rgl, robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.