www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 paź 2019, o 08:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwi 2016, o 23:03 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2015, o 09:29
Posty: 15
Witam.
Trwają pracę nad przywróceniem zaniedbanej drz E do życia. Mam niestety problem z gaźnikiem.

Moto ciężko pali czy z zimnego czy ciepłego silnika. Leciutkie odkręcenie manetki w odpowiedniej chwili pomaga.

Na wolnych obrotach (gdy nie poruszam manetką) po ok 10 sekundach silnik zdycha, czy jadę czy stoję.

Jeśli używam manetki cały czas to jeździ się normalnie, wkręca się na obroty, schodzi też. Gaźnik czyszczony itp.

Brakuje już pomysłu co jest nie tak. Wygląda na to że problem jest z paliwem - jakby się wypalało w gaźniku gdy manetka nie pracuje.


Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 06:42 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Podkręć wolne obroty, pierwsze co mi do głowy przychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 15:41 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2015, o 09:29
Posty: 15
Juz to robilem. Wydluza sie tylko czas po ktorym Silnik gasnie.

Gaznik wyjmowany juz tyle razy, rozne ustawienia dysz i nadal brak wraznych zmian.

Nie mam pomyslu o co tu chodzi.

Moze ktos na dobrego fcr 39 na zbyciu? Chetnie kupie.
Moze ktos przerabial temat nowszego fcr z ssaniem zimnym i ceplym? Da rade to wpasowac z exc 2008?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Masz albo za ubogą albo za bogatą mieszankę na wolnych
Lub za dużą/małą jej ilość

Ciężko bez doświadczenia powiedzieć

Albo zostaje oddać na hamownie - albo do specjalisty z doświadczeniem

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 16:27 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2015, o 09:29
Posty: 15
2 mechanikow ktorzy ogarniaja enduro z okolic nie ma juz pomyslow.

Najlepiej by bylo fcr gdzies drugiego dorwac tylko ich zwyczajnie nie ma


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 18:50 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Syfu w baku, na sitku nie ma? Pływak dobrze ustawiony? Jakie masz dysze i jaką iglicę, jakie ustawienia składu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 19:04 
Offline

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 14:05
Posty: 68
A sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej oraz zawór iglicowy i jego łoże. Ewentualnie też zobacz, czy nie masz zatkanego odpowietrzenia baku ( u mnie były podobne objawy - teoretycznie powinien gasnąć też na wysokich, ale odetkanie odpowietrznika pomogło )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 21:28 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2015, o 09:29
Posty: 15
w gaźniku tak jak fabryka robiła. ustawiany też był standardowo a później różne kombinacje w każdą stronę. szczerze mówiąc juz mnie to tak wkurza że siły nie mam ciągle tego składać i rozkładać.

widać że gaźnik już swoje przeżył, są lekkie luzy na przepustnicy no ale tragedii jeszcze nie ma.

co do samego zbiornika to tam przyczyny nie szukałem nawet ale sprawdzę i to.

myślałem też ewentualnie o oddaniu do czyszczenia ultradźwiękami

no nadziwić się nie mogę tylko że jeździ się normalnie, a problem występuje tylko na wolnych obrotach na odpuszczonej manetce.
Jest jeszcze jedno co mnie zastanawia. Z gaźnika idzie jedna linka do rollgazu. brak tej odpowiedzialnej za powrót. No ale to chyba nie ma znaczenia w tej sytuacji? a może i ta linka co jest to nie wiadomo od czego.... Może to mieć jakieś znaczenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 22:06 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Nie, na jednej lince da się jeździć, często tak robią w usa. Możesz dać gaźnik w ultradźwięki. Czyściliśmy kilka ze znajomym i motocykle odżywały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 23:05 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 107
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
Korpus fcera jest dzielony i tam sa uszczelki, zdaza sie ze one puszcza i nie idzie dojsc ladu z gaznikiem, mial tak cichy z forum bodajze, ja fcra nie wkladalbym do ultradzwiekowej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2016, o 09:18 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Myłem w ultradźwiękach kilka fcrów i działają, kwestia rozebrania a później sensownego złożenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.