www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 paź 2019, o 07:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 cze 2016, o 15:27 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
7-63/222RSC3__KOY Łożysko 63/22 2RSC3 KOYO 33,12 zł
7-62052RSC3__KOY Łożysko 6205 2RSC3 KOYO 11,98 zł
7-69052RS__KOY Łożysko 6905 2RS KOYO 34,93 zł
7-62032RSC3__KOY Łożysko 6203 2RSC3 KOYO 8,73 zł
7-63022RSC3__KOY Łożysko 6302 2RSC3 KOYO 10,19 zł

Ceny netto- KOYO łożyska. Takie dawałem do siebie i płaciłem tak jak wyżej.
Vat 23%.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2016, o 14:25 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 15:30
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: DR-Z 400sm 2007
Ok, dzięki, ja już zamówiłem te SKF, podobno są najlepsze ale będą też troche droższe chociaż przy całkowitych kosztach dużej różnicy mi to nie zrobi..
Mam jeszcze pytanko odnośnie głowicy:
była złożona na silikon bez uszczelki bo ktoś takim wiejskim tuningiem zwiększył kompresje i teraz trzeba ją lekko przyszlifować, będzie to dosłownie oczyszczenie ale myślałem o tym żeby jednak liznąć ją torche więcej żeby ta kompresja była jednak większa. Pytanie jak to jest w porównaniu do modelu S? Podobno S-ka ma bliżej głowice i w związku z tym ile należałoby ją racjonalnie splanować? Milimetr zrobiłby robote?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2016, o 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Moim zdaniem lepiej wiczyść i daj uszczelke od E pod cylinder najwyżej, milimetr to będzie chyba dużo za dużo

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2016, o 19:58 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Niech tylko zabielą (czy jak to się mówi fachowo). Jak zbierzesz 1mm to głowica będzie do wyrzucenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2016, o 12:15 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 15:30
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: DR-Z 400sm 2007
No ok to zostaje tylko przy koniecznym przeszlifowaniu jakieś dziesiąte części milimetra :) nie wiem czy jednak nie będę musiał zakupić jeszcze cylindra z tłokiem bo Lomax ze swoim lekko uzywanym sie nie odzywa i nie odpisał mi na wiadomość a zależy mi na czasie. Na allegro nie moge za bardzo nic znaleźć, gdzie indziej mogę kupić poza dystrybutorem suzuki coś co się będzie nadawać? Co sądzicie o tych regenerowanych?
http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-0-2r- ... 03122.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2016, o 12:50 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
tomekk89 napisał(a):
No ok to zostaje tylko przy koniecznym przeszlifowaniu jakieś dziesiąte części milimetra :) nie wiem czy jednak nie będę musiał zakupić jeszcze cylindra z tłokiem bo Lomax ze swoim lekko uzywanym sie nie odzywa i nie odpisał mi na wiadomość a zależy mi na czasie. Na allegro nie moge za bardzo nic znaleźć, gdzie indziej mogę kupić poza dystrybutorem suzuki coś co się będzie nadawać? Co sądzicie o tych regenerowanych?
http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-0-2r- ... 03122.html



http://sklep.olekmotocykle.pl/pl-PL/sea ... nder/log/1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2016, o 13:14 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 15:30
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: DR-Z 400sm 2007
http://sklep.olekmotocykle.pl/cylinder- ... 54101.html

ten by był ok? Jaki tłok do niego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2016, o 13:19 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Ja bym na Twoim miejscu kupił cały zestaw atheny: czyli cylinder/ tłok/ uszczelki
http://sklep.olekmotocykle.pl/athena-cy ... 11679.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2016, o 13:50 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 15:30
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: DR-Z 400sm 2007
Ok, to biore ten zestaw athena i mam juz wszystko nowe, mam nadzieje ze długo posłuży teraz ten silnik..

edit:
wszystko już kupione, łączny koszt części wyniósł mnie ~3750zł z wysyłkami, teraz żeby tylko dobrze to poskładali do kupy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2016, o 10:33 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 15:30
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: DR-Z 400sm 2007
Silnik w trakcie składania i wyszły jeszcze 2 rzeczy. Pompa wody do wymiany, nie mogłem nic znaleźć w necie więc zamówiłem z serwisu suzuki ale potrzeba mi jeszcze wałka balansującego tzw. balansera, niestety okazalo sie ze jest wygięty lekko i ma bicie. Posiada ktoś na forum może silnik w częściach i ma balanser na sprzedaż?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2016, o 10:36 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
tomekk89 napisał(a):
Silnik w trakcie składania i wyszły jeszcze 2 rzeczy. Pompa wody do wymiany, nie mogłem nic znaleźć w necie więc zamówiłem z serwisu suzuki ale potrzeba mi jeszcze wałka balansującego tzw. balansera, niestety okazalo sie ze jest wygięty lekko i ma bicie. Posiada ktoś na forum może silnik w częściach i ma balanser na sprzedaż?


Może kolega Figiel z forum supermoto ma. Napisz do niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.