www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 21 wrz 2019, o 18:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2016, o 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Scooby napisał(a):
a możecie mi wytłumaczyć o co chodzi z tym?
Jet needle: 5DH56
rozumiem, że chodzi o iglicę, ale na który ząbek od góry powinna być założona?

dodatkowo mam pytanie o wolne obroty. Mam wersję S, z tego co się orientuję nie ma na liczniku obrotomierza, więc regulacja odbywa się na "słuch" ? :)



Sciągnełeś serwisówkę?

Poczytałeś?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2016, o 13:21 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2016, o 07:44
Posty: 84
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Motocykl: DR-Z 400S 01'
ściągnąłem,
nie wiem skąd przekonanie u Ciebie, że każdy zna angielski. Ja niestety ale angielski nie bardzo, a po niemiecku nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2016, o 15:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
To google translate i jedziesz

Była też serwisówka po polsku z tego co pamiętam

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2016, o 11:42 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2016, o 07:44
Posty: 84
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Motocykl: DR-Z 400S 01'
Czesc. Po regulacji zaworow przyszedl czas na gaznik.
Udalo mi sie go wyjac i teraz pytania:
Te dwie "wtyczki" , czujnik polozenia przepustnicy i elektrozawor (?) Wykrecam normalnie czy trzeba na cos uwazac? Cos sie moze przestawić przy odkrecaniu? Coś moze wyskoczyc? Czy odkrecac bez obaw i tak samo pozniej zamontowac?


Obrazek

Obrazek

Czy takie uszkodzenie (to ta guma przy air boxie) moze powodowac lapanie lewego powietrza?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2016, o 10:08 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2016, o 07:44
Posty: 84
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Motocykl: DR-Z 400S 01'
Muszę napisać posta pod postem. Czy mógłby mi ktoś rozrysować jak powinno się mierzyć ustawienie pływaka? serwisówka podaje 13mm (+-1), ale jestem pewny w którym miejscu powinno tyle być.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2016, o 19:03 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2014, o 21:10
Posty: 70
Wiek: 25
Lokalizacja: Gorajec
Motocykl: Dr.z 400S
Cześć, na jaki ząbek dawac iglice obdxp oryginalną w starym fcr w wersji S? głowna dysza 160, wolne obroty 45, śruba 2 obroty, dysza powietrze od wolnych 60, dysza powietrze głowna 200, wywalony wzbogacacz mieszanki ale zmostkowałem te dwa miejsca węzykiem w celu uzyskania odpowiedniej ilości powietrza bo ta dysza od powietrza od wolnych obrotów jest 60 a nie 100. czyli wszystko fabryczne. przy połowie obrotów dziwnie się zachowuje pod obciążeniem ale od dołu idzie od razu pompka zadrutowana. nie strzela w wydech. Tą iglice aktualnie ustawiłem na 2 ząbek od góry.

_________________
Dobra deerzeta nie jest zła;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2016, o 18:00 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2016, o 07:44
Posty: 84
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Motocykl: DR-Z 400S 01'
Mam problem z regulacja gaznika mikuni.
Po wyregulowaniu zaworow wzialem sie za gaznik.
Kombinowalem juz roznie. Aktualnie mam tak:
Iglica na 3 ząbku, plywak na 12,5mm, sruba mieszanki 2 i 1/4 obrotu. Motor jedzie i pracuje fajnie, ale nie idzie z dolu i nie strzela w wydech (leo x3 bez dbkillera) Wczesniej napierdzielal ostro. Srube krece w jedna i druga strone, ale to nie daje efektow.
Poradzicie cos?
PS. Ostatnio wypinałem przy regulacji czujnik przepustnicy (ale nie wtyczkę tylko czujnik odkręciłem od gaźnika) - czy mogło się coś przestawić, stąd taki efekt?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 15:09 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2014, o 21:10
Posty: 70
Wiek: 25
Lokalizacja: Gorajec
Motocykl: Dr.z 400S
u mnie gdy krecenie sruba nic nie dawalo to sie okazalo ze nie miałem podkładki w śrubie regulacji mieszanki tylko sam oring i zle uszczelniał.

_________________
Dobra deerzeta nie jest zła;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2016, o 14:32 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2014, o 21:10
Posty: 70
Wiek: 25
Lokalizacja: Gorajec
Motocykl: Dr.z 400S
Czesc gdyby ktos potrzebował to podaje link z oferta uszczelek do starego fcra które nigdzie wiecej (poza frank mx) nie sa dostępne. http://www.litetek.co/Carb_Kit_Keihin_FCR.html ja zamówiłem jak dojda dam znac co to i jak wyglada noi spróbuje to włożyc do swojego fcra z nadzieja ze mu pomoże:P

_________________
Dobra deerzeta nie jest zła;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2016, o 22:16 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 18:14
Posty: 51
cześć. Słuchajcie mam objechaną śrubkę imbusową 2.5 ta co trzeba odkrecić żeby rozpołowić gażnik fcr39. macie jakieś pomysły jak to odkręcic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2016, o 22:34 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
Natnij i wykręć śrubokrętem płaskim


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2016, o 18:06 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 18:14
Posty: 51
Już dawno bym to zrobił ale tam nie ma podejścia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2016, o 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Wsadz foto ktora śróbka cos pomyślimy

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2016, o 19:46 
Offline

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 14:05
Posty: 68
może spróbuj wbić torxa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2016, o 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Kup takie jak ja i po sprawie http://allegro.pl/bity-bit-bitow-security-zestaw-33-el-mega-krk-i5821422926.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2017, o 23:05 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
Mikuni na standardowym wydechu, świeca czarna, nie chce za bardzo odpalać jak jest zimny, wystarczy że skręcę śrubę od mieszanki? Swieca CR8E zastanawiam się czy przy irydowej się mozę troszkę poprawić to odpalanie ?

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2017, o 21:15 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 18:14
Posty: 51
Opiszę wam moja sytuację. Drztka zaczęła ciężko palić na zimnym silniku na ciepłym od strzała A jak trochę postala nie chciała już odpalić. Myślałem ze to może swieca. Kupiłem irydowa to samo. Następnie gaznik rozebralem w drobny mak (udało mi się odkręcić wszystkie śruby) nie wyglądał żeby był mocno brudny ale cały przeczyscilem i dalej to samo. W końcu pomyślałem że.może to zawory i co się okazało wydechowe w normie choć już na granicy. A ssące podparte nawet 0.05 nie chciał się zmieścić. Zakupiłem nowe płytki ustawiłem luzu pośrodku ssące.I wydechowe. Efekt taki ze teraz drztka pali od strzała zimna i ciepła ładnie schodZi z obrotow. Także ja bym zaczynał od sprawdzenia zaworów jak ciężko pali. Śrubę w gaznik ustawiłem na 1,75 obrotu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2017, o 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Podstawa zadbać o wszystkie sprawy w motocyklu, a nie czekać aż coś się po prostu zepsuje, później nie zazdroszczę szukania przyczyny.

axa ciesze sie że dałeś rade ogarnąć problem :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2017, o 09:11 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
to ze mi nie pali ładnie na zimnym to ewidentna wina gaźnika. Zawory sprawdzone i są pod górne wartości.

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 18:49 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 18:14
Posty: 51
No to pozostaje wyciągnąć gaznik i wyczyścić, sprawdzić dysze. Może dysza ssania zabita.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Antonio, Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.